Elätättekö miehenne suhteessa?

simble is that

Onko miehenne töissä vai ostatteko kaikki ruuat, kaljat ja muut?

9

107

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies töissä

      Mies on kyllä töissä. Jos olisi työttömänä, niin toki elättäisin, mutta tuskin katselisin sitäkään kovin kauaa. :/ Ostamme yhteisillä rahoilla ruuat ym. mutta kaljat saa kyllä itse ostaa jos niitä halajaa.

    • 5+6

      Tämäkin on sarjassamme feministisiä kysymyksiä. Miehen pitää kyllä elättää työtön nainen mutta naisen ei tällaista tarvitse katsella. Näinhän se yleisesti ottaen menee.

      • "Miehen pitää kyllä elättää työtön nainen"

        Missä näin määrätään? Avioliittolaissa lienee edelleen säädetty jotain molemminpuolisesta elatusvelvollisuudesta, mutta se koskee siis tosiaan molempia.


      • …….

        Niinkö? Mä olen feministi, ja elätän miestäni, kun hän on työttömänä. Se kuuluu parisuhteeseen: autetaan puolin ja toisin.


    • tyhmenpikysyy

      Miten tämä liittyy nettideittailuun?

    • Väärä osasto

      Todellakin. Ylläpidon pitäisi siirtää tämä viestiketju "Parisuhde"-osastolle. Ei liity nettideittailuun mitenkään.

    • ...

      Ei naisen tarvitse miestä elättää vaikka tämä olisikin työtön. Jos tarvitsisi, niin miten sitten on mahdollista, että työttömät kykenevät ostamaan ruokansa ym. yksineläessään? Jos ruuan ostaminen onnistuu työttömältä kun hän elää yksin, niin miksi se ei parisuhteessa yhtäkkiä onnistuisikaan? Olen itse ollut työttömänä parisuhteessa, eikä siinä kumpikaan elättänyt toista. Kumpikaan ei elänyt toisen siivellä vaan molemmat kustansivat itse oman osuutensa ruokaostoksista, osti itse omat vaatteensa, hoiti omat laskunsa ym.

    • 14+4

      tässä yhteiskunnassa kenenkään ei tarvitse ketään elättää, on tuet ja muut lisät

      mutta jos mies jäisi työttömäksi elättäisin, mutta en pitkään katseisi miestä joka ei edes yrittäisi päästä takas töihin

    • elättäjä.

      Töihin ei pääse vaikka yrittää. Ei työn hakeminen ole homma eikä mitään mutta nykyään ei oteta haastatteluun edes, ellei ole joku ministeri. 200 hakemusta ja 2 haastattelua itsellä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5209
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4686
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2986
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1747
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      109
      1735
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe