Erottiin exäni kanssa jo vuosi sitten mutten vieläkään ole hänestä päässyt yli.
Meillä oli kaikipuolin asiat muuten hyvin, mutta miehelleni kehittyi suhteemme aikana paha alkoholi ongelma. Olemme myös olleet samassa työpaikassa tänä aikana. Mieheni otti usein pikavippejä koska palkkapäivänä rahat menivät yleensä kurkusta alas. Jouduin aina pelastamaan hänet pulasta ja lainaamalla rahaa ruokaan koska luottotietojen mennessä pikavipitkään eivät olleet enään mahdollisia. Jouduin myös mieheni henkisen väkivallan alaiseksi tämän ollessa humalassa. Hän haukkui minua lihavaksi huoraksi ja että hän on liian hyvä minulle. Aloin myöhemmin myös uskoa olevani liian lihava ja myöhemmin minulle kehittyikin sitten anoreksia josta olen onneksi päässyt nyt yli. muutimme myöhemmin molemmat eri osoitteisiin. Luulin silloin pääseväni yli tästä miehestä, mutta sama työpaikka kuitenkin hankaloitti asioita. Asiat vaan pahenivat päivä päivältä eräänä päivänä hän oli soittanut ettei tulekkaan enään töihin, koska haluaa jatkaa juomistaan. Samana iltana hän soitti minulle ja kertoi tappavansa itsensä, jos en tule hänen luokseen. Soitin ambulanssin hänen osoitteeseensa, mutta en tiedä mitä sen jälkeen tapahtui. Pelkään, että jos jätän hänet yksin tapahtuu jotain kamalaa. Rakastan häntä ja haluan auttaa mutta olen itse niin masentunut etten kykene syön masennuslääkkeitä ja paria eri unilääkettä ja olen sairaslomalla, koska en kykene tekemään edes töitä. mitä minun pitäisi tehdä?
KUOLEN!!
2
255
Vastaukset
- pls
Helpotusta elämään tarjoaa http://www.paulsaar.com
- Yxexman
Kuule! Et saa jäädä hoitajaksi! Etkä myöskään saa missään vaiheessa syyllistää itseäsi vaikka hän tekisi itselleen mitä. Alkoholistin on ITSE tehtävä päätös lopettamisesta ja avun hakemisesta. Ympärillä olevien rakkaus ja huolehtiminen on inhimillistä mutta pahimmillaan se voi jopa pahentaa omgelmia ja viivästyttää alkoholistin omatoimista avun hakemista. Tuo kuvailemasi tilanne kertoo narsistisesta tavasta ajatella asioita. Hän haluaa syyllistää sinua. Älä anna siihen lupaa. Halutessasi voit myös kääntyä asiantuntijoiden puoleen jotka neuvovat sinua oikeassa suhtautumistavassa.
Tässä yksi linkki: http://www.al-anon.fi/
Itse olen löytänyt apua uskosta! Voimia sulle. Muista että SINÄ voit vastata vain itsestäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64145Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va952283Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J61989- 47844
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va37843Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186840- 34811
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35772Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119765- 35754