MEIKKI KATASTROFI APUA

Tyttö1234

Olen vasta alkanut meikkaamaan ja minulla on todella vaalea iho joka punoittaa poskista ja nenästä. Käytän Lumenen CC voiteen vaaleimpaa sävyä jota myyjä testasi minulle ja totesi sopivaksi. Käytän myös samanmerkkistä puuteria.

Ensin tuotteet toimivat hyvin mutta nyt on ilmennyt hirveitä ongelmia. Huulen yläpuolella huokoset imevät voiteen ja pinta näyttää heti kuivalta. Kun poskiin laittaa voidetta niin iho näyttää kuin siinä olisi kuivaa ihoa alla ja tuntuu että se rapisee heti pois. Keinovalossa meikki näyttää täydelliseltä. Mutta kun katsoo luonnonvalossa niin voiteen väri on melko oranssi verrattuna omaan ihonväriini ja näyttää siltä että vaalean ihon päälle on vaan laitettu jotain jauhetta ja valkeita läiskiä myös on. En ole käyttänyt puuteria yksistään niin en tiedä onko siinä mitään ongelmia.

Onko tämä meikkivoide siis ihan väärä iholleni? Voiko jotkut ongelmat johtua kosteusvoiteesta joka on Lumenen tasapainottava kosteusemulsio? Mihin voin mennä jossa kerrotaan sopivat tuotteet? Apua!!!

3

214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gjfufu

      Saattaa olla, että joko meikkivoide tai puuteri on sinulle liian tumma/oranssi. (minulle ovat molemmat). Kannattaa kokeilla molempia erikseen päivänvalossa, ei kuitenkaan heti levityksen jälkeen, sillä tummeneminen voi tapahtua ihon pH:n johdosta. Huomasin kuitenkin myös yhdellä tuttavalla, joka käyttää Lumenen CC voidetta, että iho näytti aika kuivalta luonnonvalossa.

    • Common sense

      Siis ei ole mitään paikkaa jonne vaan menet ja sulle kerrotaan kaikki...
      Oma iho tyyppi pitää ensin oppia tuntemaan ja tietäämään miten se käyttäytyy koska sitä ei kukaan ammattilainen ei voi tietää kun ei ole sinä.
      Musta on todella tyhmää mennä kysymään MYYJÄLTÄ apua meikkijutuissa koska myyjät eivät ole kauneudenammatillaisia. Kauneudenammattilaisia on esim sokoksissa. Ja sielläkään ne eivät osaa paskan vertaa kun kokeilevat asiakkaille KEINOVALOSSA meikkipohjaa, sitten kun asiakasrassukat kävelevät ulos luonnonvaloon niin voi helvetti mikä näky.

      Meikki voi rapista pois seuraavista syistä:

      - et ole kuorinut ja syväpuhdistanut ihoasi (meikki ei pysy kuolleella ihopinnalla)
      - käytät väärää kosteusvoidetta (joko liian paksua että se mikä ei imeydy rapisee pois tai sitten liian kevyttä koska itse meikki rapisee pois kun ei asetu liian kuivaan pintaan)
      - et levitä tuotetta oikein (kokeile eri tekniikoita -> sormia, siveltimiä, sekoitusta johonkin kosteusvoiteeseen ja sitten levitys naamaan)

      Kannattaa kokeilla myös meikinpohjustustuotetta.

      • DahDuh

        No tuskin nyt uloskaan menisivät kokeileen :D


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1445
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1147
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      103
      1022
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      887
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      850
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      64
      760
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      747
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      702
    Aihe