Lahja poikaystävälle

epätoivoinentyttöyst

Poikaystäväni täyttää tänä vuonna 26 vuotta ja olen ihan hukassa lahjan kanssa. Naispuolisille ystävälle osaan ostaa lahjan tai toisenkin, mutta miehille lahjanostaminen on aivan hirveätä.

Poikaystäväni ei välitä vaatteista tai pukeutumisesta. Hän on niin lyhyt, että vaatteitten ostaminen on arpapeliä ja vieläpä hyvin hankalaa. Opiskelen itse tällä hetkellä, joten maksimieuromäärä huitelisi jossakin sadan euron kieppeillä. Olen pohtinut pientä lahjaa raflaillallisen tarjoamista, mutta onko se huono ajatus? Mitä te miehet tykkäisitte saada lahjaksi?

7

324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaikka jotain mitä

      hän harrastaa tai tykkää? Onko pakko ostaa? Raflaillallinen kuulostaa hyvältä, onko hyvä vai huono riippuu poikaystävästäsi en tunne häntä. Hanki tai tee jotain teille yhteistä. Oletteko tunteneet niin vähän aikaa ettet tunne poikaystävääsi mistä hän pitäisi? :)

    • uggeli

      Minulle kelpaisi raflaillallinen ja lahjaksi pienilahja, oli se sitten tyttöystävä itsessään pikku hepeneissä tai sitten joku lahjakääreeseen pakattu lahja. :)

    • epåtoivoinentyttö

      Siinä se onkin, kun poikaystävä ei harrasta mitään. Työt vievät suurimman osan viikosta aikaa ja näemme vain viikonloppuisin.

      Olen miettinyt lahjakorttia vaatekauppaan, mutta onko se mauton lahja?

    • kirjuli

      Illallinen ja pieni lahja kuulostaa kivalta. itse ainakin tykkäisin.
      Lukeeko hän mitään? Ehkä joku kirja mitä voi pikkuhiljaa lueskella eteenpän kun on aikaa?

    • Vaikka jotain mitä

      Tiedät varmaan jotain asioita mistä hän pitää? Musiikkimaku tai jos tykkää pitää tietynnäköisiä vaatteita varmaan ensimmäisinä asioina tulee selville kumppanista. Jos pitää luonnosta, lainaa tai osta retkivarusteita, jollei sellaisia ole, ota selvää lähellä olevasta luontokohteesta tai retkeilypoluista ja ruokaa mukaan reppuun ja retkelle. Jos tykkää pyöräillä, tee eväät matkaan ja pyöräretkelle syömään johonkin sopivaan paikkaan kahdestaan. Jne mieti millainen hän on, kai hän on jotain itsestään kertonut tai sinä hänestä huomannut? :)

    • Synttarit

      Mä toivoisin synttärilahjaksi kahenkeskistä aikaa :)
      Hommois molempien lapsille salaa jommankumman mummon tai jonkin kaverin illaksi kattomaan lapsia ja käytäs sitten rauhassa syömässä ja loppu ilta saataisiin olla kahdestaan kotona :)

    • varma nakki

      BJ

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4955
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3134
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1217
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe