Poikaystäväni täyttää tänä vuonna 26 vuotta ja olen ihan hukassa lahjan kanssa. Naispuolisille ystävälle osaan ostaa lahjan tai toisenkin, mutta miehille lahjanostaminen on aivan hirveätä.
Poikaystäväni ei välitä vaatteista tai pukeutumisesta. Hän on niin lyhyt, että vaatteitten ostaminen on arpapeliä ja vieläpä hyvin hankalaa. Opiskelen itse tällä hetkellä, joten maksimieuromäärä huitelisi jossakin sadan euron kieppeillä. Olen pohtinut pientä lahjaa raflaillallisen tarjoamista, mutta onko se huono ajatus? Mitä te miehet tykkäisitte saada lahjaksi?
Lahja poikaystävälle
7
496
Vastaukset
- Vaikka jotain mitä
hän harrastaa tai tykkää? Onko pakko ostaa? Raflaillallinen kuulostaa hyvältä, onko hyvä vai huono riippuu poikaystävästäsi en tunne häntä. Hanki tai tee jotain teille yhteistä. Oletteko tunteneet niin vähän aikaa ettet tunne poikaystävääsi mistä hän pitäisi? :)
- uggeli
Minulle kelpaisi raflaillallinen ja lahjaksi pienilahja, oli se sitten tyttöystävä itsessään pikku hepeneissä tai sitten joku lahjakääreeseen pakattu lahja. :)
- epåtoivoinentyttö
Siinä se onkin, kun poikaystävä ei harrasta mitään. Työt vievät suurimman osan viikosta aikaa ja näemme vain viikonloppuisin.
Olen miettinyt lahjakorttia vaatekauppaan, mutta onko se mauton lahja? - kirjuli
Illallinen ja pieni lahja kuulostaa kivalta. itse ainakin tykkäisin.
Lukeeko hän mitään? Ehkä joku kirja mitä voi pikkuhiljaa lueskella eteenpän kun on aikaa? - Vaikka jotain mitä
Tiedät varmaan jotain asioita mistä hän pitää? Musiikkimaku tai jos tykkää pitää tietynnäköisiä vaatteita varmaan ensimmäisinä asioina tulee selville kumppanista. Jos pitää luonnosta, lainaa tai osta retkivarusteita, jollei sellaisia ole, ota selvää lähellä olevasta luontokohteesta tai retkeilypoluista ja ruokaa mukaan reppuun ja retkelle. Jos tykkää pyöräillä, tee eväät matkaan ja pyöräretkelle syömään johonkin sopivaan paikkaan kahdestaan. Jne mieti millainen hän on, kai hän on jotain itsestään kertonut tai sinä hänestä huomannut? :)
- Synttarit
Mä toivoisin synttärilahjaksi kahenkeskistä aikaa :)
Hommois molempien lapsille salaa jommankumman mummon tai jonkin kaverin illaksi kattomaan lapsia ja käytäs sitten rauhassa syömässä ja loppu ilta saataisiin olla kahdestaan kotona :) - varma nakki
BJ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831449Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671235Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021213Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2191204Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041009Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134936Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123798- 78791