Poikaystäväni täyttää tänä vuonna 26 vuotta ja olen ihan hukassa lahjan kanssa. Naispuolisille ystävälle osaan ostaa lahjan tai toisenkin, mutta miehille lahjanostaminen on aivan hirveätä.
Poikaystäväni ei välitä vaatteista tai pukeutumisesta. Hän on niin lyhyt, että vaatteitten ostaminen on arpapeliä ja vieläpä hyvin hankalaa. Opiskelen itse tällä hetkellä, joten maksimieuromäärä huitelisi jossakin sadan euron kieppeillä. Olen pohtinut pientä lahjaa raflaillallisen tarjoamista, mutta onko se huono ajatus? Mitä te miehet tykkäisitte saada lahjaksi?
Lahja poikaystävälle
7
475
Vastaukset
- Vaikka jotain mitä
hän harrastaa tai tykkää? Onko pakko ostaa? Raflaillallinen kuulostaa hyvältä, onko hyvä vai huono riippuu poikaystävästäsi en tunne häntä. Hanki tai tee jotain teille yhteistä. Oletteko tunteneet niin vähän aikaa ettet tunne poikaystävääsi mistä hän pitäisi? :)
- uggeli
Minulle kelpaisi raflaillallinen ja lahjaksi pienilahja, oli se sitten tyttöystävä itsessään pikku hepeneissä tai sitten joku lahjakääreeseen pakattu lahja. :)
- epåtoivoinentyttö
Siinä se onkin, kun poikaystävä ei harrasta mitään. Työt vievät suurimman osan viikosta aikaa ja näemme vain viikonloppuisin.
Olen miettinyt lahjakorttia vaatekauppaan, mutta onko se mauton lahja? - kirjuli
Illallinen ja pieni lahja kuulostaa kivalta. itse ainakin tykkäisin.
Lukeeko hän mitään? Ehkä joku kirja mitä voi pikkuhiljaa lueskella eteenpän kun on aikaa? - Vaikka jotain mitä
Tiedät varmaan jotain asioita mistä hän pitää? Musiikkimaku tai jos tykkää pitää tietynnäköisiä vaatteita varmaan ensimmäisinä asioina tulee selville kumppanista. Jos pitää luonnosta, lainaa tai osta retkivarusteita, jollei sellaisia ole, ota selvää lähellä olevasta luontokohteesta tai retkeilypoluista ja ruokaa mukaan reppuun ja retkelle. Jos tykkää pyöräillä, tee eväät matkaan ja pyöräretkelle syömään johonkin sopivaan paikkaan kahdestaan. Jne mieti millainen hän on, kai hän on jotain itsestään kertonut tai sinä hänestä huomannut? :)
- Synttarit
Mä toivoisin synttärilahjaksi kahenkeskistä aikaa :)
Hommois molempien lapsille salaa jommankumman mummon tai jonkin kaverin illaksi kattomaan lapsia ja käytäs sitten rauhassa syömässä ja loppu ilta saataisiin olla kahdestaan kotona :) - varma nakki
BJ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171035124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102488Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2192034Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231853- 721110
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491084Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo59919Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?76918En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43862Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä88843