Avoliitto on hepskukkuuta!

Avoliitto kiellettäv

Avoliitto olisi kokonana kiellettävä. Se on turvaton etenkin naisen ja lapsen kannalta. Avioliitto on tehty lainmukaan vihittyjen puolelle. Avoliitossa nainen ja lapset häviää. mm. ei saa leskeneläkettä. Lasten kasvatus on "hoineetonta" ja kaikki tehdään liian vapaaksi. Ei toisin sanoen tarvii ottaa täyttä vastuuta.Yhteiskunta alkaa rakoilla ja tulee "sateenkari perheita", jossa kaikki voi pahoin.

5

195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi huoh...

      Älä nyt jaksa... Eläköön kukin tyylillään, kunhan se ei ketään konkreettisesti vahingoita (henkisesti tai fyysisesti).

    • Ylevä ihminen

      Hohhoijaaa!!

    • mek

      Ei se vastuu siinä avioliitossakaan aina toimi ja noihin asioihin mitä selviti voi varautua vakuutuksilla niin pärjää jos toisesta aika jättää niin ei tartte yhteiskunnan verorahoilla leskiä elätellä. Itsekki avoliitossa naisen kanssa jo 25v ja yksi lapsi. Omaisuus yhteistä ja vakuutuksilla tyrvattu asioita jos jotain tapahtuu mutta lapsi jo täysi-ikäinen ja kunpikin töissä niin pärjäilee. Itse olen sitä mieltä että avio.oikeus toisen puolison omaisuuteen pitäisi poistaa avioliittolaista kokonaa ettei kukaan pääse rahastamaan avioerolla.

    • kummitus

      Minulla on lähes tuplasti isompi palkka kuin miehelläni ja asunto on minun. Kerro ihmeessä miten olen turvattomassa asemassa avioliittoon verrattuna?

    • hyjy6tju

      Meilläkin asunto ja omaisuus on minun, mies joutuisi tyhjän päälle, jos tulisi ero ja joutuisi lähtemään. En halua naimisiin, missä on avioehdoista huolimatta aina riski, että häviön itse taloudellisesti. Mieskin kyllä käy töissä, mutta on tosi köyhä minuun verrattuna.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2685
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2272
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2020
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1749
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1666
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1666
    8. 92
      1593
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe