Ostin hoitopaketin lahjaksi ja sielläei tehty maksettuja hoitoja. Henkilökunta epäammatimaisia. Negatiivisiin palautteisiin henkilökunta vastaa todella törkeästi ja heidän mielestään asiakas on aina väärässä! En voi suositella kenellekkään!:(
Vastaukset 2
- suski9999
En ole samaa mieltä..
Sain itse mahtavaa palvelua...
Olen ollut 4 -vuotta jo asiakkaana... - Köyhää
Samoin minulla huono kokemus.Sain 60v lahjaksi Ruoka oli huono ja jälkiruokaa emme saaneet eikä muita hoitoja koskaan,mitkä kuului ,koska emme löytäneet kerrostalon alakerran "spata" heti,milloin aika oli.Likainen kylpyhyone j a kukat pöydässä likaisessa vesimaljakossa,.Oh ,sta tehty ruokailutila,jossa MYÖSinfrapunasauna,ERIKOINEN YHDISTELMÄ.Tunnelma meni heti,ei vastannut mitä luvattu,parempaa saa vähemmälläkin vaivalla!En suosittele.Epäasialliset nuoret tytöt vastaanotossa,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.392976- 102885
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei256804- 82716
- 73709
- 71671
- 50645
- 36630
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43601