Käytin aiemmin Lumenen Touch of Radiance Matta Meikkipuuteria, mutta se uudistettiin, eikä siitä ole ollut minulle uudistuksen jälkeen minkäänlaista hyötyä. Nyt tarvitsisinkin ehdotuksia: mitä puuteria suosittelisitte minulle, jos kriteerit ovat seuraavat:
- sopii herkälle iholle (esim. hajusteut tuotteet eivät yleensä sovi minulle)
- edullinen
- peittää kasvojen värivirheet (esim. punaisuuden)
- tekee ihosta mattapintaisen
Lumenen puuteri täytti ennen nämä kaikki, mutta nykyään vain kaksi ylimpää kohtaa...
Kiitos ehdotuksista! :)
Hyvä puuteri
Puuterikuono
4
224
Vastaukset
- Powder
En valitettavasti osaa ehdottaa uutta tuotetta, sama ongelma nimittäin minullakin! Tietääkö kukaan, saako tuota vanhaa Lumenen meikkipuuteria enää mistään?
- samassa jamassa
Löytyisikö vielä alelaareista? Viime kuun puolella näin vielä Sokoksella, mutta sävyt olivat kyllä vähissä. Minulla on yksi avaamaton kaapissa, mutta sen jälkeen pitää keksiä jotain muuta.
- staymattee
Rimmelin Stay Mattea monet kehuu :)
- Katsy
Max Factor meikkipuuteri ollut käytössä mulla, herkkä iho. Paittää hyvin ja mattapinta, suosittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403007- 702507
- 1742334
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?332028- 181436
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411366Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221363- 131249
- 101244
- 221221