Aloitin jenkkiautoharrastukseni toukokuussa ja näin ollen lähistöllä asuvana olen joutunut käymään US Partsissa Helsingin Roihupellossa kyselemässä milloin mitäkin osaa tai tarviketta.
Kolmesti olen siellä käynyt ja kertaakaan en ole sieltä saanut tarvitsemaani asiaa. Ensinnäkin jonot on aina pitkät, mutta pahempaa on myyjien huono käytös ja välinpitämättömyys asiakkaita kohtaan. Myyjät häipyvät tiskiltä useiksi minuuteiksi johonkin, viitsimättä sanoa asiakkaille edes: "pieni hetki". Lisäksi olen havainnut sen, että jos asiakkaalle (niin kuin minulla) ei ole yhtä hyvää tietoutta kuin myyjällä, niin palvelua on turha saada. Myyjät todellakin antavat asiakkaan tuntea sen. Eikä mitään opastusta anneta.
Tämän päiväinen tilanne koski jarrunestettä. Menin ostamaan jarrunestettä, Dot 3. Myyjä ilmoitti, ettei moista litkua ole ollut saatavilla ainakaan viiteen vuoteen. Kysyin, että mitä tilalle. Myyjä vastasi, ettei voi muuta sekoitta, jos sulla on kolmosta nyt siellä.
Ajoin lähimmälle huoltoasemalle ja myyjätyttö siellä sanoi, että Dot 4 kelpaa ihan yhtä hyvin ja että Dot 5 on ainoa, jota ei saa sekoittaa muiden Dottien kanssa. Varmistin asian vielä netistä ja totesin, että tyttö oli oikeassa. Uskon, että US Partsin kaveri varmasti tiesi tämän, mutten vaan viitsinyt sitä syystä tai toisesta kertoa.
Ja mikäli ei tiennyt, niin ehdottaisin, että tuo tyttö otetaan hänen tilalleen myyjäksi sinne.
Us Parts menetti näin yhden asiakkaan.
Huonoa palvelua, US Parts
49
9724
Vastaukset
- 305åkså
Kyl ne yleens palvelee aika hyvin,muutama myyjä vähän vastarannan kiiski.SWT on petikossa,sieltä saa vakio osia nopeasti tiskiltä.Kaikkee on ollu mitä hakenu.
- Chevy305
Tarkentaisin vielä sitä, että US Partsin palvelu on huonoa ja töykeää juuri meille, jotka emme juurikaan ymmärrä auton tekniikan päälle. Kyllä ne myyjät mukavia juttelee "ammattilaisille". Siinä menee kivasti ylimääräistä aikaa 10 minuuttia paskaa länkytellessä, ja jono sen kuin kasvaa.
Minun jälkeeni viimeksi tuli asiakas, joka ei saanut sieltä autoonsa syylarin korkkia. Hän kutsuin paikkaa nimellä "Ei-oo Parts) :) . Kertoi siirtyvänsä SWT:n asiakkaaksi. Näin tein minäkin.
- Cyösti
Turun edesmenneessä haarakonttorissa oli sama meininki x 10.
Ei uskoisi kivijalkaliikkeillä olevan näin nettiaikana varaa moiseen. - chevy-34
vai oikein huonoa palvelua,ole onnellinen edes siitä.us partsin turun entisessä haarakontorissa kun ei saanut edes sitä huonoa palvelua.
- oikeinko tosi
Onko US-Parts lopettanut Turun liikkeen? Milloin?
Tästä ei ole ollenkaan tiedotettu. - chevy-34
oikeinko tosi kirjoitti:
Onko US-Parts lopettanut Turun liikkeen? Milloin?
Tästä ei ole ollenkaan tiedotettu.voi voi,eikö kukaan huomannut ilmoittaa asiasta sinulle.no ei hätää,saat edelleen ne samat osat samasta osoitteesta mutta hiukan kovempaan hintaa kun ennen,niin ja liikkeen nimi on hiukan eri USP Turku Oy.
- nuorennus
chevy-34 kirjoitti:
voi voi,eikö kukaan huomannut ilmoittaa asiasta sinulle.no ei hätää,saat edelleen ne samat osat samasta osoitteesta mutta hiukan kovempaan hintaa kun ennen,niin ja liikkeen nimi on hiukan eri USP Turku Oy.
Paskapuhetta, siellä se toimii kuin ennenkin.
Turun mopar-tietäjät on vain vaihtuneet toisiin.
- Fyyra love US.Parts
Tämä on kuulkaa niin tavallista ja suora yhteenveto FHRA "koviin jätkiin"jotka omistaa mielestään maailman,pahoinvoi landepaukkujen(siis Hesan ulkopuolisten)läsnäollessa tai jos jopa joutuu poistumaan maailman navasta jonkin pakollisen syyn vuoksi.
Ulkonäkö naurettava,kaikenmaailman liiviä-huivia ja korvarengasta kuin suuressa maailmassa ja jutut ihan kuin mustalaisilla tasoltaan.
Niin Hemiä-isolohkoa tai Cobra-Jettiä koko porukka molemmissa ja lie ovat jo kohta aviossa keskenään,lievätkö varaosatiskillä treffit ja treffanneetkin alunperin.
Talviajot ja arkiajot jollain riisikipolla,se upea muskeli on tietysti paloina pahvilaatikossa tai odottaa 800 hv konetta Amerikasta.
Älä välitä,tilaa netistä suoraan osasi jenkkifirmoista tai Ebaysta niin kukaan ei vedä välistä tai auo päätä suuressa viisaudessaan.
Kyllä se elämä opettaa sitten kun asiakkaat katoaa ja tulee monoa perseeseen!
Neuvoja löytyy netistä,overdrive.fi,kavereilta,liity johonkin jenkkiautokerhoon ja kaikki me ollaan oltu samassa jamassa silloin joskus eli jelpitään kavereita jatkuvuuden varmistamiseksi,jooko? - kuutiotuumat ruletta
Hämeenlinnasta South West Trade toimittaa osat muutamassa päivässä, tulevat matkahuollon kautta.. Vastaavat puheluihin..
löytyy uutta ja vanhaa osaa..
Googlailemalla löytyy- vieläpä kohtuu hinta
Saman firman putiikki myös Pirkkalassa, sieltä tähän asti kaikki tarvittava löytynyt suoraan hyllystä ja hyvät neuvot kaupanpäälle.
- Miisa H
Hyvää palvelua US-Partsissa on, olen saanut kaiken tarvittavan avun omaan Pontiac Belvedereeni US-Partsista.
- Delphi
Pontiac Belvedere??
- sontverde
Badgeviritys siis. Oikeasti Pontiac Bonneverde.
- Chevy305
Kolme kertaa olen käynyt US-Partsissa, enkä kertaakaan ole saanut tarvittavia osia/aineita.
Ja korostan vielä: ne saavat palvelua, jotka puhuvat samaa kieltä myyjien kanssa, eli ymmärtävät osien ja tekniikan päälle. Me tietämättömät emme saa sieltä kuin töykeitä vastauksia, typeriä kysymyksiä ja olan kohautuksia.- gonorreakid
helpottaa sen myyjän työtä jos se tietäis mitä oot vailla, jos asiakas tulee varaosaliikkeeseen eikä tiedä mitä tarvitsee niin on sen myyjänkin vaikea tarjota sopivaa osaa
- Chevy305
gonorreakid kirjoitti:
helpottaa sen myyjän työtä jos se tietäis mitä oot vailla, jos asiakas tulee varaosaliikkeeseen eikä tiedä mitä tarvitsee niin on sen myyjänkin vaikea tarjota sopivaa osaa
Ekös Dot3 jarruneste ole ihan riittävän tarkka kysymys myyjälle?
- usparts
joo se helpottaa varmasti asiaa kun tietää mitä on ostamassa. en ole us-partsin tiskillä koskaan käynyt eikä ole tarvettakaan, sähköpostilla tilatessa homma toiminut aina hienosti ja osat seuraavana päivänä himassa (puhelinpalveluun saa yleensä jonottaa).
tosin isommat ostokset teen jatkossa suoraan rockautosta, kokeilin taannoin ja yhtä helppoa oli käytännössä kun tilata mistä tahansa verkkokaupasta. rahtien ja tullien kanssa osat oli silti puolet halvempia kuin suomesta ostettuna..- ei hyvä......
Mun vanne utelut kaikui kuuroille korville,tuli vaan tylsä kysymys sano mihin autoon ne tulee.......
- En edes kysy enää..
Ihan asiallinen kysymys jos vanteita myymässä jollekkin,vai meinaatko että ne on pulttijaoltaan leveydeltään ym samanlaisia pyöreitä ja kiiltäviä?
Tilatkaa osat netitse sieltä Rokkiautosta,Summitilta,Ebaysta tai jostain muusta Amerikan ihmemaan osafirmasta.
Palvelu viimeisen päälle vaikka täältä takahikiältä tilailet jotain mitätöntä liikevaihdon kannalta ja vaikka osien tulo kestää sen pari viikkoa-kk niin on valinnanvaraa mistä valita ja samalla löytyy yleensä muutakin,toki kannattaakin samoilla postikuluilla.
Tulee silti paljon halvemmaksi kuin Suomesta ostettuna,jopa just samat osat vaikka tullit postikulut.
Huomioitava että tarkkana pitää olla ettei tilaa vääriä palikoita,kysy ennemmin heti asiakaspalvelusta ellet ole varma,vaihtaminen on hankalampaa ajallisesti ja maksaa eikä aina edes onnistu järkevästi vaan riskit ne on joka asiassa tietysti jos jotain meinaa... - MoParts
Meikä on itse LVI yrittäjä, ja siksi asiakaspalvelu on tärkeää! Huonon palvelun muistaa aina ja siitä kerrotaan kymmenelle kaverille. Hyvää palvelua taas kehutaan harvemmalle. Nyt pitää avautua . . . . .!
Olen harrastanut jenkkiautoja reilu 25 vuotta omaksi iloksi.
Kaupoilla ammoin kävin jo Finn-Amissa ja puhelimitse American Partsiin Jyväskylään (Nyk. Western Parts) Osia ja tietoa sai silloin hyvin.
Sittenmin Us-Parts ja Finn-Am fuusioituvat ja sitä myötä alamäki vuosien varrella alkoi.
Tältä vuodelta saldo osista sieltä on nolla. Osa kyselyiltä vastauksena oli ettei tuotetta ole hyllyssä, eikä sitä voida tilata??. . . !
Ei edes etumaksulla tms. ?? Mitä h. .vettiä!!
En tiedä saako veneharrastaja, kiihdytysautotalli tai tuunaaja palvelua ja osia sieltä, mitä minä en saa?
Ymmärrän varaston pienenä pitämisen ja kulut, mutta tälläisenä aikana ei saa tuollaista palvelua olla missään. Olkoonkin että asiakkaita on laidasta laitaan.
Millään suomalaisella firmalla ei voi olla varaa tuohon mentaliteettiin!
Suomi on pieni maa!
Kävin kolme vuotta sitten Yhdysvalloissa kuukauden reissulla. Siellä vierailin autotarvlkeliikkeissä ja rautakaupoissa. Palvelu ja myynti pelasi.
TAIKASANA oli palkka joka oli sidottu myyntiin. Hyvä myynti mies tienasi. Ja yleisesti ottaen palvelu pelasi. Siellä asiakkaat antoivat palautetta herkästi ja sitä pitäisi antaa täälläkin. Itse ajattelin antaa palautetta sähköpostilla.
Suomessa tuntuu löytyvän kuukausipalkkaisia juroja muualtakin kuin em. firmasta.
En tiedä moniko minunlaiseni harmistuneena tilaa sen netin kautta, kun sitä ei liikkeestä saannut?
Itse olen siirtynyt käyttämään osin Rock Autoa ja Ebayta. Palvelua saa edelleen Western Partsista(terveisiä Ruukille) ja muistakaa muita firmoja STW , Jari Mäki oy, yms. joilla on potentiaalia palvelun kautta myydä osia.
Niin sanotusta haista huilu palvelusta, niin pyrin ja kehotan välttämään Hussoa (helsinki automatic center) ja Racers Placea. Oltiin sitä olevinaan miten ammattimiehiä tahansa, ei asiakkaille vittuilla ja lupailla turhia kovalla hinnalla!
Hyvää syksyä talleihin!- j0rkkiiii
Samaamieltä on outoa porukkaa en viitsi käydä enää!!!
- kulttuuria
Minusta tyly palvelu kuuluu osana jenkkiosakauppaa. Eihän tässä mitään kermaperseitä olla. Välinpitämätön ja ynseä myyjä on vain merkki siitä, että kyseessä on aito ja teeskentelemätön ihminen.
- Onneksi on netti
Onpa varsinaista "kulttuuria"jonkun mielestä..?
Sittenhän Suomi on oikein kulttuurin kehto,meinaan kun alalta kuin alalta löytyy enempi tuota kulttuuripainotteista palvelua ja ihan totta muuten että kk palkallahan suurin osa eli mitä väliä kunhan kello olisi pian 4(tai koska nyt pulju sulkeekin)
Provisio voisi tosiaan muuttaa äänen kelloon!
Jari Mäki muistuu aina mieleen kun kyselin Capricen sisustaan ruskeaa etupilarin muovilistaa,lupasi katella jos tulee romisreissulla Jenkeissä vastaan.
Meni ehkä vuosi ja puhelin soi että täällä lista nyt olisi jos yhä kiinnostaa!!!
Toinen huippupaikka oli Uudessakaarlepyyssä American Parts jossa aina homma onnistui ja osa kuin osa hankittiin ensisijaisesti Ruotsista ja ellei sieltäkään niin Jenkeistä eikä tullut mitään tunnetta etteikö kaveri tosiaan palvelisi mielellään ja aina oli aikaa ilman hosuttamista!
Yhden miehen firma ja palkka siinä mitä myy!
Nykyään tilaan kaikki Ebay-Summit jne eikä tosiaan tarvi US Partsiin soitella ja pyydellä että olisiko,voisiko hommata kun ilmeisesti pitäisi ostaa HEMI tai vastaava,omistaa kiihdytin tai olla muuten väh "tonnin" ostokset...
Mitään kunnon nettiluetteloa osista ei ole,kaikki osat hinnat kysyttävä ja mitähän löytyisi,aivan liian vanhanaikaista eikä vertailumahdollisuuksia eli näkisit vertaillen mitä ostat ja mihin hintaan.
Enempi Fyyran porukan kerhotilana tuo varaosatiski,senverta partaa,ketjua ja liiviä tiskintukkeena... - Chrysler06
Ensimmäisen kerran USP turku myymälässä olen asioilla käynyt ja sain ainakin todella hyvää palvelua. En tiedä onko myyjästä kiinni vai onko asiat parantuneet.
- taalattiskille
Autokeskus välittää jenkki osia myös, ilomielin!
- CT6
taalattiskille kirjoitti:
Autokeskus välittää jenkki osia myös, ilomielin!
Mopareihinhan Autokeskus välittää edelleen osia, kun taas GM:n autoihin oletettavasti ei ole välittänyt enää vuosiin, mutta välittääkö Autokeskus nykyään osia USA-Fordeihin Konalassa tai Tampereella??
Ja välittääkö ainakin Mustangeja myyvä Laakkonen Herttoniemessä ja Turussa USA-Fordien osia tai huoltaako niitä?? GM:n merkkien valtuutettu edustus löytynee enää LänsiAutosta Herttoniemestä?? (Ehkä järkevintä olisi kysyä heiltä, tiedän...)
- rusinoita
En nykyään käytä muuta vauhtiputkaa kuin netissä olevaa Rock-autoa.Tavarat tulee aivan kotiovelle asti,usein jopa US-partsia halvemmalla hinnalla.
- pähkinöitä
Samma här.
Samoja kokemuksia itselläni US-PARTS nimisestä puljusta. Palvelua saa odottaa ja odottaa ja sitten kun jollain henkilökunnasta on aikaa niin on todella ylimielistä käytöstä maksavaa asiakasta kohtaan. Osat kalliita ja pitkät toimitus ajat. Puhelimitse hyvin vaikea päästä läpi tiedustelemaan eioota sekä suolaisia hintoja. Olen ollut SOYTHWEST TRADE OY asiakas vuosia ja tulen jatkossakin olemaan. Hinnat kohtuulliset, jos osia ei hyllyssä niin todella nopeasti tilattu sekä ERITTÄIN ystävällinen palvelu esim. iäkästä isääni kohteliaasti teititellään palvelutiskillä.
- CadillacChevy
"En nykyään käytä muuta vauhtiputkaa kuin netissä olevaa Rock-autoa."
Täältä en löytynyt Cadillaciini tarvitsemaani osaa lainkaan, harmi. Metrolta kysyessä hinta 2760€. Southwestiltä 2800€. Racers Placesta 1150€ ja varausmaksu ennakkoon 500€. Arvatkaas mistä tilasin ;) Monesta jenkkilän nettikaupasta tilaus ei onnistunut enkä jaksa/jouda meilailla ja läpättää selvästä asiasta, auto pitää saada mahdollisimman äkkiä kuntoon. US-Parts ei edes käynyt mielessä pulman kanssa tuskaillessani, tämän tajusin vasta tätä ketjua lukiessani. - Pelinhenki
Ihan asiallista palvelua on ollut.
Ei voi mitään, että näin pienellä markkina-alueella ei hyllystä saa just sitä palikkaa, mikä 20v uudesta autosta just kului loppuun.
Sitten pitää vaan tilailla toiselta puolelta suomea tai odotella, kun jenkeistä lähetään edullisesti kiinasta tuotuja osia.- eiossii
Jenkki villitys haihtuu kuin tuhka tuuleen!
- rane.58
Ei valittamista US Partsista vaikken mistään mitään tiedäkään, tiskillä ovat neuvoneet...
- ihmettelenvaan
Paljon jenkkiautoihin tarvitaan varaosia jotta pysyisivät ajokelpoisina.
Onneksi euro ja japsiautoihin ei tarvitse jatkuvasti ostaa osia, niiden laatu on aivan eri luokkaa kuin jenkit.- nicknick321
mjaa.. empä ole capriceen mitään viimosen kuuden vuoden aikana vaihtanut. renkaat, öljyt, tulpat ja ja vitusti bensaa. ei tosin carinaankaan vaihdettu jakopäänhihnaa 15 vuoteen.. molemmat saman ikäsiä. carina melkein ruostunu pois ja caprice ruosteeton. molemmissa hyvät puolensa..
- Pimsukka
US Parts on katoavaa kansanperinnettä. Kymmenen vuotta eteenpäin, eikä kukaan enää kysele tiskiltä varaosia. Ehkä myyjät on tajunneet sen, ja vittuilevat vielä viime töikseen kun on vielä mahdollista. Kauan ei enää ole.
US Partsin kannattaisi edes yrittää kehittää verkkokauppaansa, mutta sekin on valitettavasti jäänyt puolivillaiseksi tekeleeksi.
Olen tilannut kymmeniä osia verkkokaupoista USA:sta. Aina on tullut juuri sitä, mitä on luvattu.
Osat kannattaa tilata Ebaysta ym. USA:n verkkokaupoista. Myös Ebay de kannattaa kokeilla. Löysin sieltä mm. Koni sport iskarit (uudet) puoleen hintaan siitä, mitä ne olisi Suomessa maksaneet....
Esim. käytettyjen osien kauppiaita on USA:n ebay pullollaan.... Lisäksi rahti / postimaksut tulee halvaksi, kun avaat USAA:n osoitteen, ja pyydät lähettämään osan sinne.. - eskoraisvuo
Tötterötukat asialla.
- hyvääpalvelua
Kivaa lähettää takaisin usaa:n väärää osaa ja maksaa suuret lähetyskulut.
US-partsissa osan vaihto oikeaan on paljon helpompi ja nopeampi tapa. - eienääasiakas
Asiakkaan kohtelu on ko. liikkeessä kyllä käsittämättömän huonoa. Olen itse yrittäjä ja jos käyttäytyisin omia asiakkaitani kohtaan yhtä huonosti, niin olisin nopeasti työtön. Paras suoritus oli kun eivät yrityspuhelimeen vastanneet kahteen päivään. En käytä nimitystä palvelu, koska sellainen on täysin vieras käsite us-partsissa ellet ole myyjien tuttu. Tuttujen kanssa on kyllä aikaa jutella mukavia vaikka olisi muitakin asiakkaita odottamassa. Jos liikkeeseen menet niin myyjiä voi olla kolmekin tiskin takana ja venepuolella vielä yksi lisää,mutta pahimmillaan kukaan ei ole vaivautunut edes tervehtimään vaikka olet ainoa asiakas myymälässä. Ymmärrän jos oikeasti kaikilla on tietokoneella joku työ menossa (vaikka tuskin on) mutta silti pitäisi vähintään tervehtiä ja kertoa että menee pikku hetki. Sitten vielä se ylimielinen asenne jos asiakas ei tasan tarkkaan ole perillä tarvitsemistaan osista...pakko sanoa että jos minä olisin huonosti asiakkaita kohtelevien myyjien työnantaja,niin välittömästi olisi monon kuva perseessä jokaisella asiakkaita halveksivalla nenänkaivajalla.
Yrityspuolen puhelimeen vastannut myyjä jopa puhui täyttä paskaa kun kyselin tiettyä osaa. Tiesin tarkkaan mitä haen ja pyysin tarkistamaan ettei tuote ole tietty,kiinassa tehty romu koska en sellaista halunnut. Myyjä alkoi kehua että ei ole kiinassa vaan amerikassa tehty jolloin vielä painotin tarkistamaan asian jonka jälkeen ilmoitin hakevani osan. Kun menen hakemaan niin jo paketin päällä lukee isolla made in China ja tuote on juuri se jota halusin välttää. Myyjä kehtaa vielä selittää että "paketti nyt voi olla mitä vain" johon en edes viitsinyt vitutukseltani sanoa mitään vaan kävelin ulos.
Olisin ollut valmis mielelläni maksamaan pikkaisen korkemman hinnan verrattuna maailmalta tilaamiseen ostaakseni suomalaiselta firmalta,mutta valitettavasti hermo ei kestänyt enempää vaan aloin tilaamaan ulkomailta suoraan. - Tuumii
Todella töykeää palvelua myös venepuolella. Ei palvelun tarvitse aina olla ystävällistä, mutta harvoin missään paikassa käyneenä on tullut ihan paha mieli ja hämmentynyt olo. Jos myyjä antaa olemuksellaan kertoa että tämä paikka on se viimeinen jossa hän haluaisi olla, on kyllä jotain pielessä.
- Einäinkiitos
South west tradeen jos ottaa sähköpostilla yhteyttä, niin vataus herran hallussa. Kaikki eivät valitattavasti pysty soittelemaan "virka-aikana", ihmettelen miten yritys sivuuttaa sähköpostipalvelun, koska valtameren, itämeren ja suomen lahden takaa kyllä yhteys toimii ja ollaan kiinnostuneita palvelemaan maksavaa asiakasta.
- Hyvääkin
Tällä hetkellä ei kohderyhmään kuuluvaa kalustoa, mutta muutaman vuoden aikana tuli jotain haettua us-partsilta.
Mistään en mitään ymmärtänyt, mutta hyvin ne palveli ja antoi vinkkejä, kun kyselin. Jenkkiautoilijat on ylimielisiä mulkkuja.
- en.osta.suomesta
US partsilla ja näillä muilla suomen jenkkivarkailla on katteet x5 - x10, tilatkaa vaan suoraan rockautolta ne tavaranne ja ei tarvitse pelätä että jos tuleekin väärä tavara niin sen PYSTYY helposti palauttamaan tai jos ei kiinnosta palauttaa senkun heittää roskiin ja tilaa seuraavan niin vieläkin jää pahimmillaan x8 halvemmaksi kuin suomesta... Toimitusajat jenkeistä fedexillä 4 päivää kotiovelle naurettavilla postikuluilla
- kaukaatilaus
saako ameriikasta suoraan tilaamalla tuotteita tänne? saako ne niin ettei tarvi vilauttaa luottkorttia vaan voi maksaa verkkopankin kautta? varmaan kauheet tullit ja sit jos osa ei sovikaan niin palauttelet osia sitten nii kauas ameriikkaan ja uusi tilalle. ei ole nopeaa varmaan kun laivat ajaa kuukaudenkin sinne.
- kauansittenkäynytpihassa
Millainen palvelu on Jari Mäki koskenkorva?
Itse käynyt kauan sitten ja silloin ajelin japsilla eikä nyrpistänyt stetsonmies nenäänsä vaan möi karkki pussin tyylillä. Se oli silloin kun olin vielä nuori. - Z28
Suomi24 kuulee totuuden... joopajoo. Itse olen aina saannut hyvää palvelua US partsilta ja Husso on suomen paras vaihteistojen korjaaja. Toki hinta on korkea mutta sitten se taas kestää mitä moni halvempi ei.
- Mäkdonalds
Jenkkiautoilijat on tunnetusti lapsellista porukkaa. Huono palvelu ei ole ihme sillä niille vempuloille on työnteko kovin vierasta.
- Kartza
Oon saanut hyvää palvelua ja kohtuu nopeasti saa kun menee tilaukseen koska tulee Ruotsista. American Joe myy enimmäkseen China/Mexico- laa tua halvalla mutta kun laskee lähetys kulut, tulli ja alv 24% päälle kaikesta niin kyllä kalliiksi tulee. Hyvä liike ja paljon parempi kuin STW:n Petikon myymälä jossa ikänsä myyjänä ollut karvanaama on oikea myyjän irvikuva
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123790MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar781997Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5431610Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin831267Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671077Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3798