Kysyisin vaan sellaista kun olen tässä tapaillut turkkilaista miestä jo pidemmän aikaa joka on naimisíssa suomalaisen naisen kanssa ja sain juuri tietää että olen raskaana. Voiko tämä mies erota tästä vaimostaan ja mennä minun kanssa naimisiin? Vaikuttaako tähän jotenkin se että tämä mies sai oleskeluluvan vaimon perusteella? Kiitos.
Tiedättekö?
9
1716
Vastaukset
- ÄhlämSähläm
"Voiko tämä mies erota tästä vaimostaan ja mennä minun kanssa naimisiin?"
Voi tietysti, mutta miksi sitä meiltä kysyt? Vain ko. mies voi vastata kysymykseen omalta kohdaltaan.
Mikäli mies on mennyt avioon oleskeluvan vuoksi, ja oleskeluluvan myöntämisestä tai avioitumisesta on aikaa vähemmän kuin laki sallii, niin mies menettäisi oleskelulupansa.
Turkkilainen mies voi tehdä sinulle tarjouksen josta et uskalla kieltäytyä. Se merkitsee aborttia. - nimetön
No oho, kuinka pääs käymään. Pitää olla joko tosi tyhmä tai puutteessa, et tapailee varattua miestä. Luulenpa, ettei tämä mies eroa vaimostaan jonkun syrjähypyn takia. Abortti kai ainoa ratkaisu. Ja tästä lähin, et viitsisi roikkua varatuissa miehissä, vaikka ne kuinka vannoisivat rakkauttaan? Kai sinussa on edes sen verran naista? Se oleskelulupasotku on sen miehen oma asia, joten tehty mikä tehty. Miksi täältä palstalta kysymään, voiko se erota vaimostaan, kysy siltä itseltään AIKOOKO se erota!
- 9000
Miksi hän sinun kanssasi menisi naimisiin, kun on jo ja sinä jakelet hänelle muutenkin?
- miksi täällä
kyselet, mutta tuli mieleen että myös lapsi on syynä oleskelulupaan, eli voi olla kovin iloinenkin tämä "sulho" kun sai hyvän (paremman) syyn jäädä Suomeen
- turkkilaisen vaimo!
kerro vaan mistä olet kotoisin, niin selvitetään homma heti!
- kärsii koko ruumis
näyttää siltä,että turkkilainen ei jaksa olla enään aviossa nykyisensä kanssa ja (mahdollisesti ongelmia jos vaimo huomannut yö juoksut),ja pelko uudesta oleskeluluvasta alkaa olla,joten parempi vaihtoehto sinä olet.varmasti hän menee kanssasi naimisiin ja vaikka hakisikin myöhemmin eron ,ei sillä ole väliä koska onhan hänellä jo silloin avioliitossa saatu lapsi,jonka vuoksi hän tulee saamaan pysyvän oleskeluluvan ja myöhemmin kansalaisuuden.
- ikäväkyllä
mulla ukko ei ole saanut rillutella mielensä mukaan (minä ja lapset kivenä jalassa)niin uutta akkaa putkeen vaan kun lupakin alkaa olla lopuillaan, onneksi ei mua vaivaa mutta jollakulla muulla sama ongelma edessä.
- nainisissa ulkom. kanssa
Jep, jokuhan jo kirjoitti, että lapsen perusteella saapi pysyvän oleskeluluvan, joten onneksi olkoon, sinä olet hänen väylänsä jäädä Suomeen pysyvästi!! Luuletko todella, että hän on uskollinen sinulle, kun ei vaimolleenkaan ole?? Hyvä pohja perustaa perhe!!! Mitäs lapsellesi meinaat kertoa, kun hän on iso?? Kannattaisi vielä harkita mitä olet tekemässä, sanon tämän iän ja vuosien kokemuksen perusteella liitoista turkkilaisten ja afrikkalsiten kanssa!!
- mimmi
jos sinulla on "vuosien kokemusta afrikkalaisista ja turkkilaisista" on sinulle olemassa nimityskin heidän keskuudessaan.
uskokaa nyt, yksi suhde ulkomaalaiseen on ok, mutta jos sinulla on useita suhteita olet auttamatta yleinen nainen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895685
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113067Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902976Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p242677Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251996- 321533
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191476- 1851328