Kuka on suosikkinaisesi palstalla?

Super ATM

Äänestetään!

Lasken jossain vaiheessa äänet ja julkistan tuloksen. Perustelut toivottavia muttei pakollisia, ja ääntenlaskun helpottamiseksi toivoisin että kaikki osallistujat myös äänestävät.

41

398

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gammaromeo

      Niin paljon ihania naisia ja niin vähän aikaa!

      Kun ei voi käyttää suljettua lippuäänestystä, niin julkinen valintani osuu Pimppalooraan. Rohkea nimimerkki. Jotenkin samassa hahmossa äiti, paras kaveri ja viettelijätär. Fiksun mukava ja monissa asioissa hänellä tuntuu olevan kanssani samansuuntaisia ajatuksia.

      • Kiitokset Gammikselle ja muille. Olen otettu, jos joku minua fiksuna pitää ja jaksaa joskus jotain mun jorinoita lukeakin :D


    • ätmi

      Ne on kaikki samanlaisia.

    • Godsavetheicequeen

      Jääkuningatar kis-kisu, joka on valmis tekemään kaikkensa kyykyttäksen loput maailmasta toteuttamaan materialistista ideologiaansa.

      Voi vittu mikä akka.

    • Hämärän rajoilta

      Olisi epäreilua suosia vain yhtä, joten annan äänen sekä neiti ruiskukalle, stellaria81:lle että Kympin Naiselle. Samalla pelkään, että olen unohtanut jonkun hyvin olennaisen naiskirjoittajan, jonka olemassaoloa ja mukavuutta pidän niin itsestäänselvyytenä, ettei hän tule tällaista listaa kootessa mieleeni (vähän niin kuin hukassa olevaa tavaraakaan ei löydä, jos se on liian lähellä, keskellä näkökenttää aivan silmien edessä). Tällaista mahdollista tahatonta unohdusta pyydän anteeksi; sen sijaan tahallisesti listaltani unohtuneiden puuttumista en pahoittele.

      • Yrjö Kurkussa

        Mun inhokki nro 1 on Kympin Nainen, joten miinusääni sille. Suosikki Marianne1989 tjsp, kirjoitti vielä edellisen vierailuni aikoihin, vieläköhän?


      • Super ATM
        Yrjö Kurkussa kirjoitti:

        Mun inhokki nro 1 on Kympin Nainen, joten miinusääni sille. Suosikki Marianne1989 tjsp, kirjoitti vielä edellisen vierailuni aikoihin, vieläköhän?

        Miinusääniä ei lasketa :)

        Minun ääneni saa helka, joka kertoo suoraan miten asiat ovat. Hän myöntää että tuloilla on merktystä, ja että naiset haluavat pelimiehen. Lisäpisteitä sarkasmista josta pidän kovasti.


      • Mr Cynical
        Super ATM kirjoitti:

        Miinusääniä ei lasketa :)

        Minun ääneni saa helka, joka kertoo suoraan miten asiat ovat. Hän myöntää että tuloilla on merktystä, ja että naiset haluavat pelimiehen. Lisäpisteitä sarkasmista josta pidän kovasti.

        "Miinusääniä ei lasketa :)"

        Harmillista.

        Äänestän sitten helkaa myös.


    • 6+19

      Stellaria

      • 7+17

        Stellariaa äänestän myös.


      • dagen efter

        Yksi krapulainen ääni stellarialle. Sillä on fiksuja mielipiteitä, toisinaan hykerryttävän hyvää huumoria ja kivaa sellasta...itsekriittisyyttä(en keksi ehkä oikeeta sanaa nyt). Muutoinkin vaikuttaa hauskalta ja aidolta. Voisin lähteä treffeille.


    • erkki-täti

      Naisasialooseri.

      Siinäpä tyttö, joka vain odottaa korkkaamistaan! Äkkiäkös se äkäpussi kesytetään, kyllä loppuu jäkätys.

      • älä mökötä

        Kyllä sinäkin olet toisinaan ihan kiva. Ei tarvitse mieltänsä pahoittaa. Toi viiltävän terävä huumorintaju on jopa seksikästä.


    • Parasta ennen 20v

      Kuka tahansa, joka on kaunis alle 20-vuotias ja NEITSYT!

    • Heh... Kyl mä täst Kisust jostain syystä diggaan, vaikka se ei edes diggaa musasta...


      • Reiska Heinolasta

        Joup, hää on kyl ihan yes!!


    • en minä halua

      Mutta annan nyt kuitenkin samoin tein sitten kolme ääntä. Lottiksen lörpötykset on omalla tavallaan hauskoja. Stellaria on tietyllä tapaa helposti lähestyttävä, järkevän oloinen, eikä mikään tuomitseva hysteerikko. Ja viimeisen äänen saa erkki-täti Myrskyluodon Maijasta. Nainen joka ymmärtää, että parisuhde on liittolaisuutta, ei voi olla läpeensä paha, vaikka olisikin ekstrovertti näinä arvottomina aikoina.

    • Ikisinkku M

      Kaikkihan ne on suosikkeja mutta jos joku pitää valita niin ihan keskustelutaitojen vuoksi kaasupullon kokoinen känkkäränkkä kis-kisu, yllättäen kuitenkin helpoin "juttukaveri" täällä kun lähde henk.koht. loukkaamaan tai loukkaantumaan, ymmärtää myös ettei aina olla ihan viimeisen tosissaan näissä.

    • ht palstavisiitillä

      En halua lähteä nostamaan yhtä naista muiden yli. Melkein palstan kaikki vakinaiset vaikuttaa ihan kivoilta (ja kaikki hieman erilaisilta persoonilta). Se kaikista ihastuttavimmalta vaikuttava jääköön kertomatta. ;)

      Muutama hieman innokkaalta "feministiltä" vaikuttava täältä löytyy, mutta hekin käyttäytyvät hyvin vaikkei ajatukset mene ihan yksiin.

    • Marianne <3

      Marianne89 vaikutti kivalta, vaikkei häntä täällä ole hetkeen näkynytkään. Eli Mariannelle ääni.

    • 11+11

      Kympin nainen vaikuttaa tosi kivalta. Nimimerkin veroiselta. Tokihan sitä ei tiedä miltä näyttää livenä, mutta jutut ovat olleet kivoja.

    • --------.

      stellaria81

    • Martsu takas!

      Mihin Marianne on kadonnut? Kuka myöntää syyllisyytensä hänen katoamiseen?

      Ääni Marianne89:lle.

      • femnerd takas!

        Minne femnerd?


    • joku vaan

      helka ja pimppaloora ja kyllä neiti ruiskukka ja stellaria81 joka ajelee rahtipyörällä

    • Gentle Man

      Täytyy sanoa Kympin Nainen. Fiksu, ystävällinen ja on varmasti auttanut palstan miehiä jäsentämään ajatuksiaan naisista ja kumppanin etsimisestä.

      • Totuus.

      • Suomityttö ja
        Totuus. kirjoitti:

        Taidat itse olla Kympin Nainen. Oma ääneni menee nimimerkille suomitytto.1989 http://www.suomi24.fi/yhteisö/suomitytto.1989

        Kympin nainen on yhtä uskottavia hahmoja. Mutta menisikö Kympin naista vastaava mies läpi jollain naisvaltaisella (luuseri)palstalla? Tuskin.

        (HS määritteli Suomi24 alaluokan (suosimaksi) mediaksi, kai se melkein tarkoittaa samaa, kuin luuseripalsta.)


      • Kustpijabpiajbonj
        Suomityttö ja kirjoitti:

        Kympin nainen on yhtä uskottavia hahmoja. Mutta menisikö Kympin naista vastaava mies läpi jollain naisvaltaisella (luuseri)palstalla? Tuskin.

        (HS määritteli Suomi24 alaluokan (suosimaksi) mediaksi, kai se melkein tarkoittaa samaa, kuin luuseripalsta.)

        Jos vaivautuu rekisteröimään nimimerkin palstalle, jossa keskustelut ovat, mitä ovat, niin ei se mitään Hesaria kyllä vaadi ymmärtämään, että luusereista puhutaan. Kuka täysjärkinen edes opettelee muiden nimimerkkejä keskustelupalstoilla? Siinä vaiheessa ei todellakaan ole enää mitään omaa elämää.


    • Historian hämäristä

      Yksi tapaus vuosien takaa jäi erityisesti mieleen, nimittäin Harmaalumi. Mutta häntä ei ole aikoihin näkynyt.

      • odota vain

        Tulee ja menee niinkuin aave, vain kadotakseen jälleen uudelleen.


      • Totuuden paljastaja
        odota vain kirjoitti:

        Tulee ja menee niinkuin aave, vain kadotakseen jälleen uudelleen.

        Huhu kertoo että Harmaalumi on häämatkalla Älyn Haamun kanssa.

        Minäkin äänestän stellariaa, olen vakuuttunut että hän on livenä seksikäs pakkaus vaikka palstalla väittääkin olevansa arkinen ja tavallinen.


    • Oho, onpas minullakin monta ihailijaa, kiitoksia vain kaikille. :)

      Kaipa tähän kyselyyn saapi naisetkin vastata? Jos nyt ihan tämänhetkistä mielipidettäni ajattelen, niin oiskohan pimppaloora ehkä niukasti kärjessä. Mielipide kyllä välillä vaihtelee, ja muita kärkipaikan tuntumassa hengaavia ovat nämä jo monen muunkin mainitsemat kympin nainen, erkki-täti, kiskisu ja neiti ruiskukka.

    • Super ATM

      Oli vähän epäselvää mitkä viestit oli tarkoitettu ääniksi, mutta tulkitsin juuri niin kuin minua sattui huvittamaan. Hyväksyin useamman äänen per äänestäjä, koska satuin olemaan hyvällä tuulella.

      Tässä olisi tulokset:

      1. stellaria81, 7
      2. Kympin Nainen, 3
      2. marianne 1989, 3
      2. Pimppaloora, 3
      2. helka, 3
      3. kis-kisu, 2
      3. neiti ruiskukka, 2
      4. lottamari, 1
      4. femnerd, 1
      4. Harmaalumi, 1
      4. Suomityttö, 1
      4. erkki-täti, 1
      4. Naisasialuuseri, 1

      Onnittelut stellarialle! Palkinnoksi voitosta hän saa ätmiltä (minulta) pusun :)

      • Kiitoksia vain hienosta palkinnosta. Voit toimittaa sen kotiovelleni, mikäli onnistut arvaamaan osoitteeni oikein. Muussa tapauksessa voit lähettää palkinnon sähköpostilla s24 osoitteeseeni. Muista kuitenkin, että jos se on ihan hirmu iso pusu, niin sähköposti voi mennä siitä tukkoon. :)


      • ht palstavisiitillä

        Oho. Nyt kun tätä listaa kattoo niin tuli mieleen että muutama palstan aiempi vakinainen on kadonnut johonkin. femnerdin juttuja muistan nähneeni ja lottamarinkin... Ja mariannenkin.. Mutta eipä ole pitkään aikaan näkynyt.
        Noh, niin ne ihmiset tulee ja menee. Onneksi on näitä muutamia tämänhetkisiä aktiivi-naisia täällä ettei mene pelkäksi ätmien yksinpuheluksi.


      • Super ATM
        stellaria81 kirjoitti:

        Kiitoksia vain hienosta palkinnosta. Voit toimittaa sen kotiovelleni, mikäli onnistut arvaamaan osoitteeni oikein. Muussa tapauksessa voit lähettää palkinnon sähköpostilla s24 osoitteeseeni. Muista kuitenkin, että jos se on ihan hirmu iso pusu, niin sähköposti voi mennä siitä tukkoon. :)

        Ei huolta! Ätmin pusu on pieni ja huomaamaton, sähköpostisi saattaa kyllä filtteröidä sen roskaposteihin tai jopa lähettää puolestasi ilmiannon ylläpidolle tasorikkomuksesta (sillä olethan foorumin suosituimpana naisena YTN).

        :)))


      • ätmi
        ht palstavisiitillä kirjoitti:

        Oho. Nyt kun tätä listaa kattoo niin tuli mieleen että muutama palstan aiempi vakinainen on kadonnut johonkin. femnerdin juttuja muistan nähneeni ja lottamarinkin... Ja mariannenkin.. Mutta eipä ole pitkään aikaan näkynyt.
        Noh, niin ne ihmiset tulee ja menee. Onneksi on näitä muutamia tämänhetkisiä aktiivi-naisia täällä ettei mene pelkäksi ätmien yksinpuheluksi.

        Eihän naiset kauaa sinkkuna pysy. Saavat aina miehen, jos vain jaksavat vaivautua ovesta ulos.


    • Semmoisen olen huomannut täältä taustalta seurattuna joka kirjoittaa numero numero nimimerkillä... monet miehet kirjoittaa sillä merkillä myös, mutta tämä anonyymi nainen on se mikä oli suosikki :) Taisi se pistää muutaman .. -merkin perään useimmiten.

    • Mies-21v

      Timpan tytär.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      241
      3445
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      119
      2089
    3. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      99
      1534
    4. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      195
      1382
    5. Olen päättänyt saada sinut

      Minua ei estot pidättele. Otan vaikka väkisin.
      Ikävä
      23
      1289
    6. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      33
      1204
    7. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      111
      1197
    8. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      1093
    9. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      48
      1089
    10. Rehellisesti vieläkö toivot

      Että löydämme yhteyden uudelleen välillemme vai onko nykyinen tilanne hyvä? Tietäisitpä kuinka paljon olen kaivannut sin
      Ikävä
      44
      1030
    Aihe