30-35v naiset, paljonko tulee viestejä?

J.S.

Kertokaas 30-35v naiset, jotka olette lapsettomia sinkkuja, että paljonko saatte miehiltä s24 treffeillä aloitteita? Kuinka usein käytte treffeillä?

7

216

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • K. V.

      Kerropas sinä oma ikäsi ensin :)

      • J.S.

        34, so what?


    • Vastausta

      100 kuukaudessa on tullut. Mutta eiköhän ne siitä vähene kun "naama kuluu". Nyt siis toinen kuukausi meneillään. Toivon kyllä että kohta saan poistaa koko profiilin ;)
      Olisi kyllä kiva kuulla muidenkin vastauksia :)

    • Kira34

      Minulla on kuvaton profiili ja hyvin vähän tekstiä. Tämä on tietoinen valinta. Aloitteita tulee pari-kolme viikossa. Itse olen laittanut aloitusviestejä ehkä kahdeksalle miehelle ja vastauksia saanut ainoastaan yhdeltä.

      Ihmiset eivät vastaa kuvattomille, mutta minä en kuvaani tänne enää laita, koska en pysty vastaamaan kaikille. Minulla oli muutama kuukausi sitten kuvallinen profiili ja sain parhaimillaan kymmenisen viestiä päivässä.

    • N83--

      Profiili (kuvaton) oli noin kuukauden ajan keväällä, muutaman viestin sain. Kahdelle lähetin kuvan, kumpikaan ei vastannut. Tulkittava ilmeisesti siten, että olen sekä epämiellyttävän näköinen, että persoonaltani outo ja ei-kiinnostava.

      Tosiasiassa pidän ulkonäöstäni ja persoonastani. Katselen elämänkumppania ja sopivaa miestä jatkossa livenä, "helmiä sioille" ovat monet naiset (kai myös miehet) näillä palstoilla, joissa ihmistä ei nähdä kokonaisuutena eikä persoonana, vain listauksina. Itsetuntemusta tämä kokeilu (jossa olin kyllä ihan vakavin mielin) taas lisäsi, mikä on positiivinen asia.

    • 12+12

      kuvallinen profiili oli 2 viikkoa sain noin 20 viestiä, outoa että vaikka luki selvästi ikäluokka 30-40 80% lähettäjistä oli oman profiilinsa mukaan iässä 45-55... mikä helvettiä 55v ukko oikein haaveilee...poistin kyl koko profiilin, yäk

    • Nainen 29 hki

      Noin 20 viestii viikossa. Kaikki seksinvonkaus viestejä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1828
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1772
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1261
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1174
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1142
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1077
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1031
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1004
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      995
    10. 10
      980
    Aihe