Brandonin tapaus kumoaa ateismin

Eksorkismi

Brandon joutui 6 vuotiaana seksuaalisen hyväksikäytön uhriksi. On eksorkistien ja demonologien piireissä tunnettu asia että demonit tarttuvat okkultismin, taikuuden ja epäjumalien palvomisen lisäksi ihmisiin myös traumojen kautta. Traumat saavat ihmisen kokemaan vihaa ja monia tunteita ja avaavat reitin demoneille. Brandon sai demonin seksuaalisesta hyväksikäytöstä tulleen trauman seurauksena. Tällä palstalla on näytetty ennenkin video Brandonin tapauksesta. Video on mielestäni hyvin uskottava. Brandonin mielentila ja esimerkiksi itku vaikuttavat aidoilta. Myös koko olemus, puheet ja ääntely ovat uskottavia sen kannalta että kyseessä on oikea possessio eli riivaustapaus.

Taustatietoa riivauksesta:

Demoninen riivaus tunnetaan jo raamatullisilta ajoilta. Esimerkiksi Jeesus ajaa raamatussa ihmisistä ulos useita riivaajia. Riivauksessa on kyse siitä että demoni menee ihmisen sisälle asumaan ja voi ottaa halutessaan ihmisen kehon hallintaansa. Demonit eli riivaajat ovat langenneita enkeleitä, eli niitä enkeleitä jotka lankesivat arkkienkeli Luciferin eli saatanan kanssa ja alkoivat kapinoimaan Jumalaa vastaan.

Tässä on video Brandonin tapauksesta: http://www.youtube.com/watch?v=UxRhFgPC15s

10

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet idiootti

      Heh kyse on psyykkisestä sairaudesta idiootti. Sairas ihminen vois uskoa tulleensa riivatuksi..

    • Olet väärällä palstalla, eikä tuo kumoa mitenkään sitä ettei ateisti usko jumaliin. Hassua miten sinunlaisesi kerjäävät jatkuvasti turpiinsa.

    • >=3

      Miten ateismin voi kumota...?

      • >>Miten ateismin voi kumota...?


      • O'ou
        illuminatus kirjoitti:

        >>Miten ateismin voi kumota...?

        "Ainakin todistamalla jonkin jumalan olemassaolon."

        Öhöm... Eihän se ateismia kumoaisi, vaan ateismilta perusteet. Silti jotkut voisivat olla vastoin todisteita ateisteja ja kiistää ankarasti edelleen niistä todisteista huolimatta jumalan, kuten nykyäänkin kreationistit kiistävät todisteista huolimatta evoluution;-)


      • tieteenharrastaja
        O'ou kirjoitti:

        "Ainakin todistamalla jonkin jumalan olemassaolon."

        Öhöm... Eihän se ateismia kumoaisi, vaan ateismilta perusteet. Silti jotkut voisivat olla vastoin todisteita ateisteja ja kiistää ankarasti edelleen niistä todisteista huolimatta jumalan, kuten nykyäänkin kreationistit kiistävät todisteista huolimatta evoluution;-)

        Hyvä lisäys. Koska ateismikin on uskomus, sitä ei voi tieteeellisesti kumota kuten ei uskontojakaan.


      • tieteenharrastaja kirjoitti:

        Hyvä lisäys. Koska ateismikin on uskomus, sitä ei voi tieteeellisesti kumota kuten ei uskontojakaan.

        Jos jumalolioita tieteellisesti todistettaisiin, niin minun ateismini tyssäisi kyllä siihen.


      • O'ou kirjoitti:

        "Ainakin todistamalla jonkin jumalan olemassaolon."

        Öhöm... Eihän se ateismia kumoaisi, vaan ateismilta perusteet. Silti jotkut voisivat olla vastoin todisteita ateisteja ja kiistää ankarasti edelleen niistä todisteista huolimatta jumalan, kuten nykyäänkin kreationistit kiistävät todisteista huolimatta evoluution;-)

        Olen tuosta hiukan eri mieltä.

        Minusta "ateismin kumoamisella" tarkoitetaan nimenomaan ateismin perusteiden kumoamista. "Ateismista luopuminen" on se termi, jota käyttäisin maailmankuvan muutoksesta.


      • khaosmonaut kirjoitti:

        Jos jumalolioita tieteellisesti todistettaisiin, niin minun ateismini tyssäisi kyllä siihen.

        Kuin myös.


      • tieteenharrastaja
        illuminatus kirjoitti:

        Olen tuosta hiukan eri mieltä.

        Minusta "ateismin kumoamisella" tarkoitetaan nimenomaan ateismin perusteiden kumoamista. "Ateismista luopuminen" on se termi, jota käyttäisin maailmankuvan muutoksesta.

        Sopii minulle. Samaa termiähän (uskosta luopuminen tai luopumus) uskovatkin käyttävät.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe