Geeli vai rakennekynnet? Omat kynteni kasvavat kovaa vauhtia, mutta eivät sitten kestä kynnen päästä.
Kummat kynnet
6
1476
Vastaukset
- Mii
Laita geelit, se on omalle kynnelle parempi vaihtoehto. Rakennekynnet (akryyli) vahingoittavat kynttä joka on sitten sen tipin poiston jälkeen aivan pilalla... :(
Geeli vahvistaa omaa kynttä ja sillä voi myös pidentää. - Mariika85
Ota geelikynnet mieluummin.Otin itse ja myös jatkettu näillä tipeillä.Tulos on luonnollisen kaunis eikä geelikynnet vahingoita omaa kynttä,niin kuin muut rakennekynnet.Suosittelen todellakin geelikynsien ottamista.Itse oon todella tyytyväinen geelikyntiin.Kannattaa tipeillä jatkaa,jos haluaa lisää pituutta kynsiin.Näyttävät kauniilta ja tyylikkäiltä :D
- Kynsienhoitaja
Jos kynnet tehdään ja hoidetaan oikein ja kunnollisilla tuotteilla, eivät muillakaan tekniikoilla tehdyt kynnet vahingoita luonnollista kynttä. Teen geelin lisäksi kynsiä myös akryylilla ja kuidulla. Näillä molemmilla on omat kannattajansa eikä ole pelkoa, että omat kynnet menisivät näistä jotenkin piloille.
Tipeillä saa pituutta lisää kynsiin, mutta on olemassa myös muita mahdollisuuksia, jotka puolustavat paikkaansa. Tippi kun ei kaikissa tapauksissa ei ole se paras vaihtoehto. - Mii
Kynsienhoitaja kirjoitti:
Jos kynnet tehdään ja hoidetaan oikein ja kunnollisilla tuotteilla, eivät muillakaan tekniikoilla tehdyt kynnet vahingoita luonnollista kynttä. Teen geelin lisäksi kynsiä myös akryylilla ja kuidulla. Näillä molemmilla on omat kannattajansa eikä ole pelkoa, että omat kynnet menisivät näistä jotenkin piloille.
Tipeillä saa pituutta lisää kynsiin, mutta on olemassa myös muita mahdollisuuksia, jotka puolustavat paikkaansa. Tippi kun ei kaikissa tapauksissa ei ole se paras vaihtoehto.Kyllä se akryyli vahingoittaa omaa kynttä. Kokemusta on sekä geeleistä että akryylista ja akryylin poistamisen jälkeen kynnet olivat todella huonossa kunnossa useita kuukausia. haluan huomauttaa että kynteni ovat kovaa ja kestävää laatua, mutta akryyli teki niille todella hallaa!! samoja kokemuksia myös monella kaverilla joilla akryylit.
- Tupuna
Mii kirjoitti:
Kyllä se akryyli vahingoittaa omaa kynttä. Kokemusta on sekä geeleistä että akryylista ja akryylin poistamisen jälkeen kynnet olivat todella huonossa kunnossa useita kuukausia. haluan huomauttaa että kynteni ovat kovaa ja kestävää laatua, mutta akryyli teki niille todella hallaa!! samoja kokemuksia myös monella kaverilla joilla akryylit.
Mulla on ollut akryylikynnet pitkään eivätkä ole tehneet hallaa olille kynsilleni. Ylläolevasta viestistä saa sen kuvan, että kynsien poisottaminen on vahingoittanut niitä, eivät siis itse kynnet. Lienee pieni ero? Ainakin oma kynsientekijäni osaa hommansa ja priima tuotteita. Uskon, että kun "alalla" on kaikenlaisia tumpuloita niin geelillä kuin akryylillakin saa kynnet piloille kunhan sattuu osumaan sopivaan paikkaan.
- Nainen
Minulla ollut aina akryylit. Laitettu ammattitaitoisen kynsiteknikon luona-ikinä ei ole ollut ongelmia. Välillä olen poistattanut kynnet eikä omassa kynnessä ole ollut mitään moittimista. Tosin minulla ollut aina ns.muotilla tehdyt kynnet-ei liimattuja tippejä-ja ovat poistettu ihan turvallisesti ilman PORAA-jota olen kuullut monen käyttävän. Omat kynnet olleet pitkät ja kauniit rakennekynsien poiston jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713095
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51328Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181250
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232