Kummat kynnet

kannattais laittaa?

Geeli vai rakennekynnet? Omat kynteni kasvavat kovaa vauhtia, mutta eivät sitten kestä kynnen päästä.

6

1506

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mii

Laita geelit, se on omalle kynnelle parempi vaihtoehto. Rakennekynnet (akryyli) vahingoittavat kynttä joka on sitten sen tipin poiston jälkeen aivan pilalla... :(

Geeli vahvistaa omaa kynttä ja sillä voi myös pidentää.

• Mariika85

Ota geelikynnet mieluummin.Otin itse ja myös jatkettu näillä tipeillä.Tulos on luonnollisen kaunis eikä geelikynnet vahingoita omaa kynttä,niin kuin muut rakennekynnet.Suosittelen todellakin geelikynsien ottamista.Itse oon todella tyytyväinen geelikyntiin.Kannattaa tipeillä jatkaa,jos haluaa lisää pituutta kynsiin.Näyttävät kauniilta ja tyylikkäiltä :D

• Kynsienhoitaja

Jos kynnet tehdään ja hoidetaan oikein ja kunnollisilla tuotteilla, eivät muillakaan tekniikoilla tehdyt kynnet vahingoita luonnollista kynttä. Teen geelin lisäksi kynsiä myös akryylilla ja kuidulla. Näillä molemmilla on omat kannattajansa eikä ole pelkoa, että omat kynnet menisivät näistä jotenkin piloille.

Tipeillä saa pituutta lisää kynsiin, mutta on olemassa myös muita mahdollisuuksia, jotka puolustavat paikkaansa. Tippi kun ei kaikissa tapauksissa ei ole se paras vaihtoehto.

• Mii
        Kynsienhoitaja kirjoitti:

Jos kynnet tehdään ja hoidetaan oikein ja kunnollisilla tuotteilla, eivät muillakaan tekniikoilla tehdyt kynnet vahingoita luonnollista kynttä. Teen geelin lisäksi kynsiä myös akryylilla ja kuidulla. Näillä molemmilla on omat kannattajansa eikä ole pelkoa, että omat kynnet menisivät näistä jotenkin piloille.

Tipeillä saa pituutta lisää kynsiin, mutta on olemassa myös muita mahdollisuuksia, jotka puolustavat paikkaansa. Tippi kun ei kaikissa tapauksissa ei ole se paras vaihtoehto.

Kyllä se akryyli vahingoittaa omaa kynttä. Kokemusta on sekä geeleistä että akryylista ja akryylin poistamisen jälkeen kynnet olivat todella huonossa kunnossa useita kuukausia. haluan huomauttaa että kynteni ovat kovaa ja kestävää laatua, mutta akryyli teki niille todella hallaa!! samoja kokemuksia myös monella kaverilla joilla akryylit.

• Tupuna
        Mii kirjoitti:

Kyllä se akryyli vahingoittaa omaa kynttä. Kokemusta on sekä geeleistä että akryylista ja akryylin poistamisen jälkeen kynnet olivat todella huonossa kunnossa useita kuukausia. haluan huomauttaa että kynteni ovat kovaa ja kestävää laatua, mutta akryyli teki niille todella hallaa!! samoja kokemuksia myös monella kaverilla joilla akryylit.

Mulla on ollut akryylikynnet pitkään eivätkä ole tehneet hallaa olille kynsilleni. Ylläolevasta viestistä saa sen kuvan, että kynsien poisottaminen on vahingoittanut niitä, eivät siis itse kynnet. Lienee pieni ero? Ainakin oma kynsientekijäni osaa hommansa ja priima tuotteita. Uskon, että kun "alalla" on kaikenlaisia tumpuloita niin geelillä kuin akryylillakin saa kynnet piloille kunhan sattuu osumaan sopivaan paikkaan.

• Nainen

Minulla ollut aina akryylit. Laitettu ammattitaitoisen kynsiteknikon luona-ikinä ei ole ollut ongelmia. Välillä olen poistattanut kynnet eikä omassa kynnessä ole ollut mitään moittimista. Tosin minulla ollut aina ns.muotilla tehdyt kynnet-ei liimattuja tippejä-ja ovat poistettu ihan turvallisesti ilman PORAA-jota olen kuullut monen käyttävän. Omat kynnet olleet pitkät ja kauniit rakennekynsien poiston jälkeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      91
      5906
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      93
      3001
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2780
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2046
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1047
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1018
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      950
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      754
    Aihe