Nuorten miesten huonot hampaat

ihmettelevä nainen

Olen huomannut, että joillain miehillä on jo 30v. paikkeilla hampaat keltaruskeat ja pahan näköiset. Vähän ihmettelen, miten hampaat voi saada noin nuorena sellaiseen kuntoon. Itseltäkin on reikiä paikkailtu enkä ikävä kyllä aina ole harjannut suositusten mukaan, mutta väri on silti normaali ja hymy kaunis.

Likaisen näköiset hampaat potentiaalisella kumppanilla on huono asia, syistä jotka jokaisen luulisi ymmärtävän. Eniten harmittaa jos on muuten hyvännäköinen mies ja sitten suusta paljastuu tuollaisia "yllätyksiä".

18

2282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 56j57k

      Itse olen huomannut saman naisillakin.

      Pitäiskö mun tehdä yhtä typerä ketju vai..?

      He eivät hoida hampaitaan. Piste.

    • ***

      On varmaan kauheeta olla noin pinnallinen ja valikoiva olento. Onnea elämään silti.

      • yököttävää...

        Ei hampaidenhoito ole pinnallisuutta, vaan terveydenhoitoa, mutta tietenkin huonot hampaat ovat myös rumat! En kyllä mene lähellekään huonohampaista miestä, saati että suutelisin, yök! Jos ei huolehdi hampaistaan, laiminlyö myös muun hygienian, inhottavaa! Myös tupakointi huonontaa suun terveyttä, tupakoivan miehen kanssa en halua myöskään olla tekemisissä!


      • coke-hampaat
        yököttävää... kirjoitti:

        Ei hampaidenhoito ole pinnallisuutta, vaan terveydenhoitoa, mutta tietenkin huonot hampaat ovat myös rumat! En kyllä mene lähellekään huonohampaista miestä, saati että suutelisin, yök! Jos ei huolehdi hampaistaan, laiminlyö myös muun hygienian, inhottavaa! Myös tupakointi huonontaa suun terveyttä, tupakoivan miehen kanssa en halua myöskään olla tekemisissä!

        Terveydenhoitoa nimenomaan. Veikkaan, että taustalla on reilua virvoitusjuomien ylikäyttöä, etenkin Coca-Colahan pilaa tunnetusti hampaat. Itse en haluaisi miestä, jonka pitää saada sitä suurin piirtein joka aterialla. Menee rahat ja terveys.


      • näillä mennään
        yököttävää... kirjoitti:

        Ei hampaidenhoito ole pinnallisuutta, vaan terveydenhoitoa, mutta tietenkin huonot hampaat ovat myös rumat! En kyllä mene lähellekään huonohampaista miestä, saati että suutelisin, yök! Jos ei huolehdi hampaistaan, laiminlyö myös muun hygienian, inhottavaa! Myös tupakointi huonontaa suun terveyttä, tupakoivan miehen kanssa en halua myöskään olla tekemisissä!

        Juuri näin, suun terveys vaikuttaa kaikkeen muuhunkin terveyteen.Tulehdus suussa voi heijastua sydämeen asti.

        Itse 55-v. äijänä käyn kerran vuodessa hammaslääkärillä ja suuhygienistillä, pesen ja hammaslankailen kaluston päivittäin. Näillä legoilla ajattelin mennä hautaan asti.


    • Hyvät huonot hampaat

      Hampaani eivät ole "kellastuneet", mutta muuten ovat kyllä läikykkäät, eivätkä todellakaan hienot valkoiset. Syynä tähän on kiillehäiriö, jolle en itse mahda mitään. Hammaslääkärit, jotka ovat tuosta vaivasta tietoisia, ovat kyllä aina kehuneet hampaideni hyvää kuntoa.

      Kannattaa siis antaa mahdollisuus ajatukselle, että kaikki ei aina ole sitä, miltä näyttää, ja että se voi olla positiivistakin :)

    • näinkin.

      Ei niitä hampaita (ainakaan omalla kohdallani) tarvitse olla joka päivä tai hetki jynssäämässä. Kerran viikossa kunnollinen pesu ja välien kaivaminen paskasta riittää.

      Hammaslääkärikin sanoi viimeksi, että olen hyvin huoltanut purukalustoani, onnistunut puhdistuksessa ja blakkiakaan ei ollut kuin aivan nimeksi.

      Tätä metodia olen noudattanut ainakin viimeiset 10 vuotta. Toisaalta, koska olen sairas ihminen muutenkin, elän yksin, joten esteettistä haittaakaan tämä ei aiheuta. Ihan oman terveyden vuoksi vain.

      Jatkuva jynssäyshän kuluttaa hampaiden pintaa ja ikeniä, sekin on hyvä muistaa.

      • lisäys.

        Lisäyksenä vielä, että sokeripitoisten ruokien ja juomien mässäilyä en myöskään harrasta, mikä lienee osasyynä tähän hyvin säilyneeseen tilanteeseen, missä vain perusteellinen puhdistus tehdään kerran viikossa.


      • yäk
        lisäys. kirjoitti:

        Lisäyksenä vielä, että sokeripitoisten ruokien ja juomien mässäilyä en myöskään harrasta, mikä lienee osasyynä tähän hyvin säilyneeseen tilanteeseen, missä vain perusteellinen puhdistus tehdään kerran viikossa.

        Yäk!


      • Anonyymi

        Käyt varmaan suihkussakin vaan kerran viikossa ja kehut kuinka raikkaalle tuoksut.


    • Anonyymi

      Tiedän tyypin, jolla 2-kymppisenä reikäiset, hammaskiviset, ruskealäikkäiset, syöpyneet hampaat. Kehuu, tosiaankin kehuu, että pesee hampaansa kerran tai pari viikossa. Hyi helv.. Elää limsoilla, kahvilla, tupakalla, energiajuomilla. On sanottu suoraan, mutta väittää ettei kukaan kiinnitä huomiota hänen yököttävään purukalustoonsa. Henkensä haisee mädältä. Voi olla viikon, ylikin vaihtamatta vaatteitaan, käymättä suihkussa. On mielestään kuumaa valuuttaa naismarkkinoilla. Mikä ääliö.

    • Anonyymi

      Ei se hoidolla parane jos on huonot hammasgeenit. Toiset voi syödä mitä vaan ja hampaat ei ole moksiskaan. Itse pesen aamuin illoin ja tuntuu että ainoa mikä auttaisi on että räjäyttää koko hoidon ja laittaa tekarit tilalle.

      Ole tyytyväinen jos omat hampaasi ovat hyvät ja eihän sinun tarvitse tosiaan niiden huonohampaistenkaan seurassa olla jos koet sen esteeksi.

      • Anonyymi

        Monien suusta, joilla hammaskiveä ja reikiä ja vaikka mitä suussaan, on kuultu toi että pitäs ja pitäs. Mitään räjäytystä nää tapaukset ei kummiskaan tee, edes hammaslääkäriin asti pääse. Kyl se vaan niin on, et vaik olis mitenkä ihana ihastus muuten, ei suhteesta mitään tule eikä se ees ala, jos hampaat on ihastumisen kohteella hoitamatta. Ei tartte mikään Pepsodentti hymy olla, mutta ei kiitti reikiä, ruskeita hampaita eikä hammaskiveä ja punasia tulehtuneita ikeniä ja haisevaa hengitystä. Ehdoton ei seurustelukumppanilla tällaiset. Kertoo paljon ihmisestä mätä purukalusto.


    • Anonyymi

      Mielestani purukaluston Tila on toissijaista mikali elamankokemusta ja sisaltoa loytyy muuten.

      Kunhan eivat ihan suuhun madantyneet ole.

    • Anonyymi

      Hammaskiille, kun katoaa, niin asialle ei voi mitään. Tupakka, kahvi, virvoitusjuomat, päihteet jne, monet muut asiat tuhoavat hampaitamme, hermojamme jne.
      Sama harjaako hampaitaan kaksi kertaa vrk vai ei.

      • Anonyymi

        Asialle voi paljonkin. Kuten mennä hammaslääkäriin, jossa ihan julkisella puolellakin laitetaan kuoria hampaisiin, jos tilanne sellasia vaatii. Rikkinäiset hampaat oksettaa. Aidosti sellaiset, joita ei ole hoidettu. Kuluneisuus ja lievät värjäytymät ok.


    • Anonyymi

      Rikkinainen purukalusto kiihottaa helvetisti raiskaisin sellainen liimaletin puskaan.. voittaa kaikenmaailman metroseksuaalit mennen tullen!

    • Anonyymi

      MItes "vanhojen" miesten hampaat?
      Olen nelikymppinen ja kävin hammaslääkärissä poistattamaan hammaskiveä.
      Lääkäri ei uskonut, että olen edellisen kerran käynyt hammaslääkärissä, armeijaissa.
      Ja viimeisin reiän paikkaus on tehty kolmannella luokalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1669
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1458
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1154
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1143
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1141
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1096
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1091
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      5
      1062
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1050
    Aihe