Mitäpä olisit mieltä jos tavattaisiin nyt kesällä, siellä samaisessa kaupungissa missä ensikertaa kohtasimme?
Olisitko valmis kohtaamaan haamusi menneisyydestä, istahtamaan alas ja viettämämään muistojen iltaa kanssani, uskallatko repäistä itsesi irti nykyisyydestä ja kokea hetken huuman kanssani ystävä pohjalta, olithan aikoinaan sitä mieltä että ystävinä aina pysytään joka tapauksessa.
Vastaa Fb:n kautta, niin lähdetään muistojen taipaleelle kauniiksi kesäillaksi ,vihjeeksi jos et muutoin tunnistanut kertoisin että nimissämme on kaksi kirjainta samaa emmekä ole kuulleet toisistamme vuosikymmeniin.
Hei vanhasuola...
nyt tai ei koskaan
4
631
Vastaukset
- aiaiai
Sopii.
- En tule
Ei käy, vanhoja on turha muistella.
- its now or never
Tämä ei varmaan tavoittanut oikeaa henkilöä koska luulen että hänen mielenkiintonsa heräsi tavata yksi hänen pauloihinsa joutunut , jokainen nainen etenkin hän haluaa kuulla sata kertaa maininnan kauneudestaan...etenkin vuosikymmenten jälkeen
- Vanha mikä vanha
Voishan sitä lähteäkin. En oo Fb:ssä, joten sitä kautta en voi vastata. Tämä ei tainnut kuitenkaan osua kohdalleni?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1621374
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39956Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38695- 14620
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28602Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597- 28588
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver19580Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17543