Mies hylkäsi mut

Krisse40v

Miksi miehet on niin vaikeita? Tapasin tosi mukavan miehen puolitoista vuotta sitten, oltiin aluksi ystäviä, sitten ihastuttiin . Ongelma vaan se, että tää mies on naimisissa. Tiesin sen alusta alkaen , eikä se luvannutkaan silloin mitään, sano vaan, että sillä on vaikeeta muijansa kanssa. Sitten me rakastuttiin kunnolla molemmin puolin. Se mietti ja jahkasi mitä tekee, kunnes puoli vuotta sitten sanoi, että aikoo jättää vaimonsa. Kului muutama viikko ja se peruikin ja sanoi yrittävänsä vielä vaimonsa kanssa. Sitten me oltiin pari kuukautta erossa, kirjoteltiin muutama kerta. Kuukausi sitten se alkoi ottaa taas tiivimmin yhteyttä, me tavattiin ja se kertoi, ettei sen avioliitto mihinkään korjaudu, kun se ei osaa olla ilman mua. Mullakin heräsi taas toiveet, kun kumminkin haluaisin sen kanssa yhteen. Pari viikkoa sitten se sanoi käyneensä terapeutilla, eron teko on kuulemma vaikeaa, ja sanoi että terapeutin mielestä avioliiton mahdollisuudet pitäisi katsoa loppuun. OK, sanoin, että saat rauhan kattoa, en häiritse. En kyllä luvannut odottaa sitä.

Viime viikolla se taas kirjoitti ja sanoi aikovansa ettiä itelleen omaa asuntoa. Siis sanoi aikovansa, ei ollut tehnyt vielä mitään. Mistä enää tiedän mitä se aikoo. Mä menin likkaporukalla ulos, tapasin yhen tutun miehen, juteltiin ja menin sen kanssa sänkyyn. Tämä jahkaileva mies aavisti jotenkin sen ja myönsin jutun. Kerroin, ettei se toinen mies merkkaa mulle mitään, halusin vaan jutella jonkun kanssa ja olla lähellä. Sanoin sille, että vain hän on minulle tärkeä, tosi tärkeä, en välitä muista, enkä ole ollut muiden kanssa, tuo on ainoa poikkeus.

En tajua, miksi se nosti siitä hirveän haloon ja sanoo, että mä loukkasin sitä ihan tolkuttomasti. Nyt se ei halua enää olla mun kanssa, kun sen maailma sortui, eikä voi luottaa muhun. En ole kuitenkaan koskaan valehdellut sille. Miksi mun pitäisi istua kiltisti kotona sillä aikaa, kun se saa miettiä jatkaako avioliittoaan vai alkaako mun kanssa? Se on kyllä sanonut, ettei niillä ole ollut seksiä enää vuoteen. En ollut luvannut oottaa sitä, olisi ihan eri asia, jos me seurusteltaisiin, mutta sitähän me ei tehdä. Musta mulla on oikeus käydä ulkona ja tavata muita miehiä sillä aikaa, kun se käy terapeutilla pohtimassa avioliiittoaan. Minusta tässä ei ole kyse uskottomuudesta tai syrjähypystä, eihän me seurustella. Ei se voi vaatia mua odottamaan sitä, mulla on oikeus elää omaa elämään niinkauan kunnes se päättää aloittaa seurustelun kanssani. Mä haluaisin edelleen yrittää sen kanssa, se tietää sen, mutta ei jostain syystä halua, loukkasin mukamas sitä.

12

2152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pekka

Ei millään pahalla, mutta eikö tää nyt ala olla jo aika puhkikaluttu kuvio? Jos mies ei suostu tekemään mitään päätöksiä puolisonvalintansa suhteen, niin turha sitä on jäädä odottelemaan. Eihän tollanen ikävä kyllä yleensä kovin hyvin pääty.

• Jussi*

Vaikeita asioita kieltämättä. Et todellakaan ole velvollinen odottamaan tällaisessa tapauksessa. Toisaalta taas se että hän tietää sinun menneen sänkyyn toisen kanssa vaikuttaa aivan varmasti väleihinne.

Jos yritän kuvitella itseni tuon jahkaavan miehen asemaan niin ymmärrän ettei hän ehkä sänkyseikkailusi jälkeen halua jatkaa kanssasi. Kaikesta huolimatta olit tavallaan hänelle tyttöystävä vaikka tilanteenne oli mikä oli ja hän kokee että olet häntä pettänyt.

Jos olisit itse saanut kuulla että tämä mies onkin harrastanut seksiä jonkun muun naisen kuin sinun tai vaimonsa kanssa, miten tämän ottaisit? Oletan ettet kovinkaan hyvin. Toisen naisen roolissa varmaan ymmärrät että mies rakastelee myös vaimonsa kanssa ja sen hyväksyt mutta et ketään muuta... Olenko oikeassa?

Ehkä olisi parempi vaan antaa olla ja löytää kumppani jonka kanssa voisi aloittaa "puhtaalta pöydältä".

• Krisse40

Miksi se vaikuttaa väleihin? Se sänkyynmeno ei merkannut mulle mitään, niin vain kävi, se oli yksi vanha tuttu, juteltiin pitkin iltaa kaikkea ja silleen.

Se itte on sanonut, ettei se oo ollut vaimonsa kanssa kertaakaan tänä vuonna. Olisi muuten ihan eri juttu, jos se sotkisi tähän vielä kolmannen, se osoittaisi vastuuttomuutta, kun ei osaa päättää kahdenkaan väliltä.

• Joppe
        Krisse40 kirjoitti:

Miksi se vaikuttaa väleihin? Se sänkyynmeno ei merkannut mulle mitään, niin vain kävi, se oli yksi vanha tuttu, juteltiin pitkin iltaa kaikkea ja silleen.

Se itte on sanonut, ettei se oo ollut vaimonsa kanssa kertaakaan tänä vuonna. Olisi muuten ihan eri juttu, jos se sotkisi tähän vielä kolmannen, se osoittaisi vastuuttomuutta, kun ei osaa päättää kahdenkaan väliltä.

luulisin miehen ajattelevan niin, että jos menit noin helposti sänkyyn toisen miehen kanssa, ja vielä ettei hän merkinnyt sinulle mitään, niin se tulee toistumaan tulevaisuudessa varsin helposti.
        Hänhän on kamppaillut tunteidensa kanssa sinun ja vaimonsa välillä, mutta temppusi teki hänelle ratkaisun helpoksi, joten pitäisi kaiketi onnitella sinua sen johdosta, joten onneksi olkoon.
        Mieskin varmaan huomaa aikanaan säästyneen suuren virheen tekemiseltä, kunhan pettymyksestä selviää sinun suhteen.

• Totta se on
        Joppe kirjoitti:

luulisin miehen ajattelevan niin, että jos menit noin helposti sänkyyn toisen miehen kanssa, ja vielä ettei hän merkinnyt sinulle mitään, niin se tulee toistumaan tulevaisuudessa varsin helposti.
        Hänhän on kamppaillut tunteidensa kanssa sinun ja vaimonsa välillä, mutta temppusi teki hänelle ratkaisun helpoksi, joten pitäisi kaiketi onnitella sinua sen johdosta, joten onneksi olkoon.
        Mieskin varmaan huomaa aikanaan säästyneen suuren virheen tekemiseltä, kunhan pettymyksestä selviää sinun suhteen.

Miehet ovat tekopyhiä kaksinaismoralisteja.

• Jussi*
        Krisse40 kirjoitti:

Hiukan rankoin sanakääntein Joppe asian ilmaisi mutta mitä suurimmalla todennäköisyydellä tämä mies kokee asian juuri noin.

Kaikesta oppii ja viisastuu eli älä masennu vaan suuntaa katseesi eteenpäin.

• Kokemusta on..

Älä tunne syyllisyyttä. Kaikki voitavas oot tehnyt. Kun yksi ovi sulkeutuu, toinen avautuu...

• ......

No jos mies on naimisissa itse, niin mikä oikeus sen on tulla sanomaan, jos nainen ns. pettää sitä. Näkipähän ettet välttämättä jaksa kiltisti sitä odottaa, kun ei osaa tehdä mitään päätöksiä.

• Matemaatikko

Jos jaat, niin et kerro!

• Sinba

..hieman menee offtopiciks, mutta mä en oikeesti ja aidosti pysty tajuumaan että miten on mahdollista kerta toisensa jälkeen (!!) lukea kaikista mahollisista paikoista tätä samaa tarinaa..siis minkä takia naiset ylipäätään alistuu kakkosen asemaan? ja ei, turha väittää että se johtuu rakkaudesta, koska ennen ku siihen suureen tunteeseen asti päästään, on tutustuttu toiseen jo aikas hyvin ja siinä on miljoonittain tilaisuuksia jättää se juttu sikseen.

mä oon henkilökohtasesti tasan kerran ihastunu naimisissa olevaan mieheen (ja se kolahti kyllä kunnolla)..olihan meillä muutama - noh, aika monta.. - yhen illan halipusijuttelusessio, mutta missään vaiheessa en sitä sänkyyni päästäny, enkä ylikriittisenä ihmisenä ees uskonu että sillä menis oikeesti huonosti vaimonsa kanssa tai että se ees harkitsis sen jättämistä. loppuviimeks kuitenki totesin että kohta alkaa mulla olla isoja tunteita pelissä ja särkynyt sydän tulossa ni sanoin sille miehelle että kivakiittimoi, mä en tähän rupee. että soittele ku oot sinkku.

se oli kyllä vaikeeta, myönnän, mutta ainoo yhtään järkevä ratkasu. mutta niin, mitäpä tässä blaastaamaan..tää ko aihe saa mut jotenki vaan aina kiehumaan ku en vaan voi ymmärtää.

mut krisselle..häntä pystyyn vaan, maailma on miehiä pullollaan. sieltä vaan valitsemaan joku vapaampi tapaus:).

(ahniin, ja tosiaan..se mies jätti vaimonsa ja tuli soittamaan ovikelloa. oikee vuosisadan rakkaustarina:)..mut koska mikään ei oo ikuista ni kaikki loppuu aikanaan, niin kävi sillekin suhteelle.)

• Timmy

Ymmärsin, että sinä ja se mies olette seurustelleet ihan vakavasti ja nyt on vaihe, kun se mies harkitsee eroaako vai ei. Ajattelet siis, että sillä aikaa sinä voit vapaasti käydä sängyssä toisten miesten kanssa ja heti kun tuo mies vapautuu, hän ottaa sinut avosylin vastaan. Ei kai se sentään noin mene? Olkoonkin, että on varmasti rassaavaa odottaa hänen päätöstään, jota ei näy tulevan.

• jätin jahkailijamieheni

Miksi sää haluat tommosen miehen? Mitä sillä meinaat tehdä lopun ikääsi? Minä olin naimisissa sellaisen kanssa. En tiennyt että miehellä oli sivusuhde jossa sitten jahkaili ja pähki, ennenkuin sitä suhdetta oli jatkunut ilmeisesti (jälkeen kuulin) runsas puoli vuotta. Saatuani tietää asia oli mulle harvinaisen selvä: otin ja lähdin. Kipeää se tietysti teki, ja tottakai paljon mureni lähipiiriäkin, mutta eihän meidän liitolla ollut enää minkäänlaisia onnistumisen edellytyksiä. Mies jatkoi suhteensa kanssa mutta ei se nyt oikein huipulta näytä hänen elämä tämän seuraavankaan kanssa; en ihmettele. Itse kipuiltuani puolisen vuotta rakastuin niin että jalat meni alta; tällä kertaa rehelliseen ihmiseen joka on jo elämässään osoittanut pystyvänsä tekemään päätöksiä ja kantamaan niistä vastuunkin. En tiedä kauanko nykyinen onneni jatkuu; mennään päivä ja viikko ja kuukausi kerrallaan. Mutta onnea on se että pääsin siitä saamarin jahkapellestä eroon, semmoinen luuserihan se oli vuosikausia kaikissa asioissa. Miehet ei juur muutu. sinuna miettisin kyl onko se jätkä nyt mikään odottamisen väärtti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      92
      5941
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      94
      3011
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2790
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2046
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      950
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe