kauheaa kun monet miehet on kutistuneet sairaanloisen pieniksi? Ei varmaan heistä oikein miehekkäältä voi tuntua kun koko on mitä on? On se niin valitettavaa vaan tuollainen kitukasvu että ollaan pienempiä kuin monet naiset? Mitähän hormooneja te oikein mässäätte kun tuo kitukasvu vain jatkuu vuosi vuodelta? joku raja tuossakin pitää olla, mies on mies kun on pitkä, komea ja hyvin miehekäs mies. Ei meistä naisista jotka olemme yli 168 cm tunnu miehekkäältä mieheltä sellainen joka on lähes saman kokoinen ja pituinen, eli jos mennään alle 180cm niin ollaan jo väärillä linjoilla silloin, miehet kuuluu olla isoja ja naiset pieniä kaunokaisia!
Hirveät kitukasvuiset miehet :(
17
383
Vastaukset
- Enoughlong
Tuntuiko kivalta kirjoittaa tuo? Onko kiva lyödä sellaista, joka ei asialle voi mitään?
- öoälikuyjfgb
No mitäs luulet: tuntuuko isorintaisesta naisesta kivalta, kun täällä on näitä "pienet on kivat"-kommentteja tai pienirintaisesta, kun joku isojen lollojen ihailija suitsuttaa asiaansa?
- lisäainemaailmas
Hei, just tasan niitä hormoneja mitä kaikki muutkin.
Ensin ihannoidaan e-pillereitä, ja nyt kun se niiden kertyminen vesistöön, josta kertyy kasveihin, jota eläimet syö, ja joita ihmiset syö eli saa niitä hurjasti...
Unohtamatta muuta geenimuuntelua, sekä näitä lisäaineita mitä mässätään, ja jotka yksistään ei ehkä ole vaarallisia mutta yhdistelmistä ei ole tietoa...
Niin nyt sitten harmitellaan! Eiköhän ne samalla lailla vaikuta, kun valitellaan että naiset kasvaa niin pitkiksi ja omenavartaloisiksi, ylimääräiset hormonit kun vaikuttaa eri sukupuoliin eri tavalla. Miehekkyys ja Naisellisuus ovat murroksissa, jos et kestä muutosta, niin mitä voi tehdä? Tietysti olis hyvä jos kokoaisit porukkaa vastustamaan niitä lisäaineita, hormonilääkkeitä yms. Niin muutos voisi kääntää suuntaa ehkä 50 vuodessa... Tosin tuskin ehdit nauttia siitä silloin, parempi vain hyväksyä, ja miettiä omia ennakkoluuloja?
MUTTA ei musta pienet miehet ole "hirveitä", samanlaisia kuin muutkin. Mahtuu vaan pienempään tilaan :) - totuus on toinen
Hauska provo. Sekä miesten että naisten keskipituus nousevat molemmat ylöspäin koko ajan.
- Anonyymi
Entäs muunsukupuoliset?
- Anonyymi
Huonolaatuinen ravinto, (mc Donald’s) riittamattomat younet (tietokone pelit pleikkari)
Olematon liikunta..
Hormonit ruoassa.
Velttoilu. - Anonyymi
No Mika’s siina. Se mita mies haviaa pituussunnassa usein mennyt mo-lo-lol0-lo-l0l00ooo000llll...
Molololoo
:D- Anonyymi
Juu filthy cougar juu ;)
- Anonyymi
Pienet miehet kyvykkaampia ja aktiivisempia kuin ylipitkiksi venahtaneet kanssaveljensa.
Liian pitkat ihmiset muuten elavatkin lyhyemman ajan koska luonto Ei ole tarkoittanut ihmista liian pitkaksi ks. Evoluutio. - Anonyymi
Itse olen noin 260 cm mies ja monet naiset ovat kehuneet liian lyhyeksi.
- Anonyymi
Mitähän sä oikein valitit? 165 liian vähän ja 200 liian paljon ? On sulla vielä tyttö elämässä oppimista. Nysi neuvo: ratsastat tai pyllistät , et näe pituutta!
- Anonyymi
vain idiootit katsovat minkä mittainen se toinen on, itse en välitä jos nainen on pitempi tai huomattavasti lyhempi, vain sillä mitä pääkopan sisällä liikkuu on loppupeleissä mitään merkitystä minulle.
- Anonyymi
Älkää provosoituko näistä trollien jutuista.
Merkkaahan pituus joo, muttei kyllä paljon jos sulla on päässä kaikki kunnossa. Pahintahan erimittasuudessa on että on vaikeempi pussata toista seisaaltaan. Siinäkin nainen voi vähän taivuttaa polvia ja mies nousta varpailleen niin ei haittaa niin paljon, vaatii vähän pohjetreeniä ja tasapainoa mieheltä jos haluaa olla siinä asennossa vähän pidempään, ja viehän se keskittymistä pois tärkeemmistä asioista siinä hetkessä. Mutta joo...
Kyllä mä ymmärrän muutenkin, itekin mielummin oisin naisen kanssa jolla ois muodokas, isohko ja sopivan kiinteä perse. Ei se kuitenkaan ole mikään elinehto. Koko paketti ratkasee.- Anonyymi
niilo22 pieni ihannemies.
- Anonyymi
Onneksi monelle naiselle kelpaa vähän lyhyempikin mies. Pituutta tärkeämpiä asioita on aika tavalla, kun miestä haetaan ;-)
- Anonyymi
Lyhkäiset ja kaljut ajelee avoautolla ja satakiloiset vanhat ukot on huvittavia, kun pää pullistaa rättikattoa, kun ei muuten saa naista, joku 60 villitys, kun ei nuorena ollut leikkikaluja.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten292739Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait80661Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504