Hirveät kitukasvuiset miehet :(

Pieni on liian vähän

kauheaa kun monet miehet on kutistuneet sairaanloisen pieniksi? Ei varmaan heistä oikein miehekkäältä voi tuntua kun koko on mitä on? On se niin valitettavaa vaan tuollainen kitukasvu että ollaan pienempiä kuin monet naiset? Mitähän hormooneja te oikein mässäätte kun tuo kitukasvu vain jatkuu vuosi vuodelta? joku raja tuossakin pitää olla, mies on mies kun on pitkä, komea ja hyvin miehekäs mies. Ei meistä naisista jotka olemme yli 168 cm tunnu miehekkäältä mieheltä sellainen joka on lähes saman kokoinen ja pituinen, eli jos mennään alle 180cm niin ollaan jo väärillä linjoilla silloin, miehet kuuluu olla isoja ja naiset pieniä kaunokaisia!

17

383

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enoughlong

      Tuntuiko kivalta kirjoittaa tuo? Onko kiva lyödä sellaista, joka ei asialle voi mitään?

      • öoälikuyjfgb

        No mitäs luulet: tuntuuko isorintaisesta naisesta kivalta, kun täällä on näitä "pienet on kivat"-kommentteja tai pienirintaisesta, kun joku isojen lollojen ihailija suitsuttaa asiaansa?


    • lisäainemaailmas

      Hei, just tasan niitä hormoneja mitä kaikki muutkin.

      Ensin ihannoidaan e-pillereitä, ja nyt kun se niiden kertyminen vesistöön, josta kertyy kasveihin, jota eläimet syö, ja joita ihmiset syö eli saa niitä hurjasti...

      Unohtamatta muuta geenimuuntelua, sekä näitä lisäaineita mitä mässätään, ja jotka yksistään ei ehkä ole vaarallisia mutta yhdistelmistä ei ole tietoa...

      Niin nyt sitten harmitellaan! Eiköhän ne samalla lailla vaikuta, kun valitellaan että naiset kasvaa niin pitkiksi ja omenavartaloisiksi, ylimääräiset hormonit kun vaikuttaa eri sukupuoliin eri tavalla. Miehekkyys ja Naisellisuus ovat murroksissa, jos et kestä muutosta, niin mitä voi tehdä? Tietysti olis hyvä jos kokoaisit porukkaa vastustamaan niitä lisäaineita, hormonilääkkeitä yms. Niin muutos voisi kääntää suuntaa ehkä 50 vuodessa... Tosin tuskin ehdit nauttia siitä silloin, parempi vain hyväksyä, ja miettiä omia ennakkoluuloja?

      MUTTA ei musta pienet miehet ole "hirveitä", samanlaisia kuin muutkin. Mahtuu vaan pienempään tilaan :)

    • totuus on toinen

      Hauska provo. Sekä miesten että naisten keskipituus nousevat molemmat ylöspäin koko ajan.

    • Anonyymi

      Entäs muunsukupuoliset?

    • Anonyymi

      Huonolaatuinen ravinto, (mc Donald’s) riittamattomat younet (tietokone pelit pleikkari)

      Olematon liikunta..

      Hormonit ruoassa.

      Velttoilu.

    • Anonyymi

      No Mika’s siina. Se mita mies haviaa pituussunnassa usein mennyt mo-lo-lol0-lo-l0l00ooo000llll...


      Molololoo

      :D

      • Anonyymi

        Juu filthy cougar juu ;)


    • Anonyymi

      Pienet miehet kyvykkaampia ja aktiivisempia kuin ylipitkiksi venahtaneet kanssaveljensa.

      Liian pitkat ihmiset muuten elavatkin lyhyemman ajan koska luonto Ei ole tarkoittanut ihmista liian pitkaksi ks. Evoluutio.

    • Anonyymi

      Itse olen noin 260 cm mies ja monet naiset ovat kehuneet liian lyhyeksi.

    • Anonyymi

      Mitähän sä oikein valitit? 165 liian vähän ja 200 liian paljon ? On sulla vielä tyttö elämässä oppimista. Nysi neuvo: ratsastat tai pyllistät , et näe pituutta!

    • Anonyymi

      vain idiootit katsovat minkä mittainen se toinen on, itse en välitä jos nainen on pitempi tai huomattavasti lyhempi, vain sillä mitä pääkopan sisällä liikkuu on loppupeleissä mitään merkitystä minulle.

    • Anonyymi

      Älkää provosoituko näistä trollien jutuista.

    • Merkkaahan pituus joo, muttei kyllä paljon jos sulla on päässä kaikki kunnossa. Pahintahan erimittasuudessa on että on vaikeempi pussata toista seisaaltaan. Siinäkin nainen voi vähän taivuttaa polvia ja mies nousta varpailleen niin ei haittaa niin paljon, vaatii vähän pohjetreeniä ja tasapainoa mieheltä jos haluaa olla siinä asennossa vähän pidempään, ja viehän se keskittymistä pois tärkeemmistä asioista siinä hetkessä. Mutta joo...

      Kyllä mä ymmärrän muutenkin, itekin mielummin oisin naisen kanssa jolla ois muodokas, isohko ja sopivan kiinteä perse. Ei se kuitenkaan ole mikään elinehto. Koko paketti ratkasee.

    • Anonyymi

      niilo22 pieni ihannemies.

    • Anonyymi

      Onneksi monelle naiselle kelpaa vähän lyhyempikin mies. Pituutta tärkeämpiä asioita on aika tavalla, kun miestä haetaan ;-)

    • Anonyymi

      Lyhkäiset ja kaljut ajelee avoautolla ja satakiloiset vanhat ukot on huvittavia, kun pää pullistaa rättikattoa, kun ei muuten saa naista, joku 60 villitys, kun ei nuorena ollut leikkikaluja.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe