Olen au pairina kaksilapsisessa perheessä ja koen tarpeelliseksi keksiä lapsille jotain "ohjattua toimintaa", vaikka he touhuavat vallan mainiosti myös ilman. Koen olevani huono au pair, jos en itse keksi lapsille uutta tekemistä. Lapset ovat 5- ja 8-vuotiaat tytöt. Olen yrittänyt saada lapsia kiinnostumaan esim pallo purkkiksesta ja polttopallosta, mut ainakin pienempää ei tunnu kiinnostavan. Millasia aktiviteettejä te ootte keksinyt teidän hoidettaville lapsille tai millasia aktiviteettejä teidän au pairit on keksiny teidän lapsille?
Kiitos vinkeistä
Aktiviteettejä lapsille!
Wannabegoodaupair
1
155
Vastaukset
- ...
Olin lontoossa au pairina muutama vuos sitte, ja en hirveästi keksinyt mitään tiettyä ohjelmaa lapselle (poika 4v). Parhaiten hän viihtyi, kun leikin hänen kanssaan leikkihuoneessa. Kerran järjestin lämpimänä kesäpäivänä pojalle piknikin ulos, laitoin viltin maahan, haettiin pelejä ja kirjoja ja tein vielä jätskiannokset. Poika oli siitä ihan mielissään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem302602- 111272
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3331012- 45912
- 45864
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20839Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61754- 44730
- 44726
- 46656