Minä harrastan liikuntaa, syön mahd.terveellisesti, en lihaa mutta muuta kaikkea.välillä sallin itsellleni suklaata tai leivoksen / pari..sokeria en merkittävästi käytä, enkä suolaa.vettä juon noin 2 litraa joka päivä, kuorin ihon kahdesti viikossa ja rasvaan ihoani säännöllisesti.kuivaharja on mutta tuntuu etten jaksa sen kanssa pelaa aina :( etenkä kun en tiiä AUTTAAKO SE jos varmasti auttaa käyttäisin ehdottomasti.en usko ihmerasvoihin yms.jotka vie selluliitin pois.
mikä auttaisi? ruokavalio koostuu lähinnä vihanneksista ja tofu tuotteista.joskus harvoin kalaa syön jos tarjolla jossain kylässä...harvoin...vitskuja purkista, en saa tarpeeks ruuasta kun en syö lihaakaan.no nyt oon laihtunut ja selluliitit oli poissa jonkin aikaa ja nyt ne sitten "ilmestyi" kesän aikana? :O voiko syy olla liikunnan väheneminen kesällä?
Kertokaas kaikki keinot mitkä niihin jeesii, ei poppakontsei koska ne ei auta, ihan perus elintapoja, auttaako se kuivahieronta jne.auttaako et laitan kookosrasvaa pakaroille ja reisiin joskus kuorinnan jälkeen? en tiedä...mulla tää ongelma ilmaantui kesällä, olin vuosi sitten 39 kiloinen eli anorektinen, sairastan edelleen mutta paino on normaali BMI lukemissa jo.kävi melkein YLIPAINOSSA KESÄN ALUSSA ja sit aattelin et takas 50 kiloon kiiitos.ja siinä ollaan ja selluliitit ilmestyi möllöttää reisiin ja pakaroihin, juu aika vähän sitä on mutta silti häirii koska en oo tottunut moisia näkee minussa :O
miten saan selluliitit katoamaan?
sellupylly :(
2
218
Vastaukset
- Farkku
Käytätkö tiukkoja farkkuja? Se voi nimittäin vaikuttaa. Mä oon ite huomannu että kun muutaman viikon käyttää vaan hameita ja löysempiä housuja, selluliittia ei oo niin paljon kun sillon kun käyttää pelkkiä ihonmyötäisiä farkkuja.
- kjlu
Minä haluan kuulla lisää! Mailaa [email protected]
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1528953Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492669Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292450- 522449
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971855- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231733Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461275Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091197Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61136