Minä harrastan liikuntaa, syön mahd.terveellisesti, en lihaa mutta muuta kaikkea.välillä sallin itsellleni suklaata tai leivoksen / pari..sokeria en merkittävästi käytä, enkä suolaa.vettä juon noin 2 litraa joka päivä, kuorin ihon kahdesti viikossa ja rasvaan ihoani säännöllisesti.kuivaharja on mutta tuntuu etten jaksa sen kanssa pelaa aina :( etenkä kun en tiiä AUTTAAKO SE jos varmasti auttaa käyttäisin ehdottomasti.en usko ihmerasvoihin yms.jotka vie selluliitin pois.
mikä auttaisi? ruokavalio koostuu lähinnä vihanneksista ja tofu tuotteista.joskus harvoin kalaa syön jos tarjolla jossain kylässä...harvoin...vitskuja purkista, en saa tarpeeks ruuasta kun en syö lihaakaan.no nyt oon laihtunut ja selluliitit oli poissa jonkin aikaa ja nyt ne sitten "ilmestyi" kesän aikana? :O voiko syy olla liikunnan väheneminen kesällä?
Kertokaas kaikki keinot mitkä niihin jeesii, ei poppakontsei koska ne ei auta, ihan perus elintapoja, auttaako se kuivahieronta jne.auttaako et laitan kookosrasvaa pakaroille ja reisiin joskus kuorinnan jälkeen? en tiedä...mulla tää ongelma ilmaantui kesällä, olin vuosi sitten 39 kiloinen eli anorektinen, sairastan edelleen mutta paino on normaali BMI lukemissa jo.kävi melkein YLIPAINOSSA KESÄN ALUSSA ja sit aattelin et takas 50 kiloon kiiitos.ja siinä ollaan ja selluliitit ilmestyi möllöttää reisiin ja pakaroihin, juu aika vähän sitä on mutta silti häirii koska en oo tottunut moisia näkee minussa :O
miten saan selluliitit katoamaan?
sellupylly :(
2
236
Vastaukset
- Farkku
Käytätkö tiukkoja farkkuja? Se voi nimittäin vaikuttaa. Mä oon ite huomannu että kun muutaman viikon käyttää vaan hameita ja löysempiä housuja, selluliittia ei oo niin paljon kun sillon kun käyttää pelkkiä ihonmyötäisiä farkkuja.
- kjlu
Minä haluan kuulla lisää! Mailaa [email protected]
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525387- 864094
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3582427Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved327992Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s69984- 61793
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46776Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja98762Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52739- 26730