190 cm miehen

ihannepaino ??

Mikä teidän muiden mielestä olisi sopiva ihannepaino 190 cm pitkälle miehelle ? Painoa pitäisi saada jonkin verran pois mutta ei kuitenkaan liikaa jotta en näyttäisi ihan kuivakalta ja luisevalta luukasalta.

8

4223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 90kg

Tuolla pituudella itse olisin varmaankin tyytyväinen sellaiseen 90:een kiloon.

• Ei vaakaa

Ei ne kilot mitään merkitse. Kasvata lihasta. Silloin 120 kg:kin on ihan ok, jos kaljavatsaa ei ole ja reisi- ja istumalihakset ovat kovassa kunnossa.

• cuba libre

190cm miehelle tuo ihannepainon määritteleminen on melko epätarkaa. Painoindeksin mukainen ihannepaino saattaa olla nuorelle, kuten myös vähempi lihasmassaa omaavalle ok.

Mutta ruumiinrakenne vaikuttaa kovasti. Olisi syytä jollain tavalla selvittää rasvaton massa, niin silloin saisi jotain osviittaa, millainen tarve on laihdutukseen.

Tuo varmaan olisi aika hyvä mittari: http://www.health-calc.com/body-composition/waist-to-height-ratio

• cuba libre

190cm / 100kg voi olla huonoimmillaan aika löllyvatsa kynäniska, lihavuuden rajoilla tai sitten todella timmissä kunnossa oleva rantaleijona.

• mies 178/72

Itse olisin tyytyväinen 85-90 kg. Tietty jos habaa, voi mennä yli sadan.

• Anonyymi

Samaa mietin itse. Nyt 88 ja on jonkin verran lihasta. Tulin siihen tulokseen, että keskityn siihen, että vatsa on mahdollisimman slim, lihasten ylläpitoa...liian isotkaan lihakset eivät hyvä, mutta varmaan aerobinen urheilu paras tähän haasteeseen, pitää liian isot lihakset poissa ja polttaa rasvaa. Tietenkin kaikki lähtee ensin syömisestä.

• Anonyymi

Kehon koostumus ja InBody:n fitnessindeksi?

• Anonyymi

Vanha avaus, aina ajankohtainen..? LIhaksia? Yli satakiloinen voi olla lihava ja alle 80-kiloinen laiheliini.

Michael Phelps, maailman menestynein uimari, oli huippukunnossaan reilut 190 cm pitkä ja painoi tasan 90 kiloa. 99% täyttä lihasta.

M.P. voisi olla esikuva, jos arvostaa uimarin kroppaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      140
      1777
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      270
      907
    3. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      34
      789
    4. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      66
      697
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      29
      661
    6. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      5
      654
    7. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      651
    8. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      48
      636
    9. Mun veikkaus

On se, että jos/kun tavataan ja aletaan juttelemaan, tajutaan, että ollaan jotain muuta kuin kuviteltiin. Ja kupla puhke
      Ikävä
      53
      602
    10. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      43
      600
    Aihe