Mikä teidän muiden mielestä olisi sopiva ihannepaino 190 cm pitkälle miehelle ? Painoa pitäisi saada jonkin verran pois mutta ei kuitenkaan liikaa jotta en näyttäisi ihan kuivakalta ja luisevalta luukasalta.
190 cm miehen
8
4223
Vastaukset
- 90kg
Tuolla pituudella itse olisin varmaankin tyytyväinen sellaiseen 90:een kiloon.
- Ei vaakaa
Ei ne kilot mitään merkitse. Kasvata lihasta. Silloin 120 kg:kin on ihan ok, jos kaljavatsaa ei ole ja reisi- ja istumalihakset ovat kovassa kunnossa.
- cuba libre
190cm miehelle tuo ihannepainon määritteleminen on melko epätarkaa. Painoindeksin mukainen ihannepaino saattaa olla nuorelle, kuten myös vähempi lihasmassaa omaavalle ok.
Mutta ruumiinrakenne vaikuttaa kovasti. Olisi syytä jollain tavalla selvittää rasvaton massa, niin silloin saisi jotain osviittaa, millainen tarve on laihdutukseen.
Tuo varmaan olisi aika hyvä mittari: http://www.health-calc.com/body-composition/waist-to-height-ratio- cuba libre
190cm / 100kg voi olla huonoimmillaan aika löllyvatsa kynäniska, lihavuuden rajoilla tai sitten todella timmissä kunnossa oleva rantaleijona.
- mies 178/72
Itse olisin tyytyväinen 85-90 kg. Tietty jos habaa, voi mennä yli sadan.
- Anonyymi
Samaa mietin itse. Nyt 88 ja on jonkin verran lihasta. Tulin siihen tulokseen, että keskityn siihen, että vatsa on mahdollisimman slim, lihasten ylläpitoa...liian isotkaan lihakset eivät hyvä, mutta varmaan aerobinen urheilu paras tähän haasteeseen, pitää liian isot lihakset poissa ja polttaa rasvaa. Tietenkin kaikki lähtee ensin syömisestä.
- Anonyymi
Kehon koostumus ja InBody:n fitnessindeksi?
- Anonyymi
Vanha avaus, aina ajankohtainen..? LIhaksia? Yli satakiloinen voi olla lihava ja alle 80-kiloinen laiheliini.
Michael Phelps, maailman menestynein uimari, oli huippukunnossaan reilut 190 cm pitkä ja painoi tasan 90 kiloa. 99% täyttä lihasta.
M.P. voisi olla esikuva, jos arvostaa uimarin kroppaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1401777
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir270907- 34789
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.66697Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik29661Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta5654Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44651Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse48636Mun veikkaus
On se, että jos/kun tavataan ja aletaan juttelemaan, tajutaan, että ollaan jotain muuta kuin kuviteltiin. Ja kupla puhke53602- 43600