190 cm miehen

ihannepaino ??

Mikä teidän muiden mielestä olisi sopiva ihannepaino 190 cm pitkälle miehelle ? Painoa pitäisi saada jonkin verran pois mutta ei kuitenkaan liikaa jotta en näyttäisi ihan kuivakalta ja luisevalta luukasalta.

8

4365

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 90kg

Tuolla pituudella itse olisin varmaankin tyytyväinen sellaiseen 90:een kiloon.

• Ei vaakaa

Ei ne kilot mitään merkitse. Kasvata lihasta. Silloin 120 kg:kin on ihan ok, jos kaljavatsaa ei ole ja reisi- ja istumalihakset ovat kovassa kunnossa.

• cuba libre

190cm miehelle tuo ihannepainon määritteleminen on melko epätarkaa. Painoindeksin mukainen ihannepaino saattaa olla nuorelle, kuten myös vähempi lihasmassaa omaavalle ok.

Mutta ruumiinrakenne vaikuttaa kovasti. Olisi syytä jollain tavalla selvittää rasvaton massa, niin silloin saisi jotain osviittaa, millainen tarve on laihdutukseen.

Tuo varmaan olisi aika hyvä mittari: http://www.health-calc.com/body-composition/waist-to-height-ratio

• cuba libre

190cm / 100kg voi olla huonoimmillaan aika löllyvatsa kynäniska, lihavuuden rajoilla tai sitten todella timmissä kunnossa oleva rantaleijona.

• mies 178/72

Itse olisin tyytyväinen 85-90 kg. Tietty jos habaa, voi mennä yli sadan.

• Anonyymi

Samaa mietin itse. Nyt 88 ja on jonkin verran lihasta. Tulin siihen tulokseen, että keskityn siihen, että vatsa on mahdollisimman slim, lihasten ylläpitoa...liian isotkaan lihakset eivät hyvä, mutta varmaan aerobinen urheilu paras tähän haasteeseen, pitää liian isot lihakset poissa ja polttaa rasvaa. Tietenkin kaikki lähtee ensin syömisestä.

• Anonyymi

Kehon koostumus ja InBody:n fitnessindeksi?

• Anonyymi

Vanha avaus, aina ajankohtainen..? LIhaksia? Yli satakiloinen voi olla lihava ja alle 80-kiloinen laiheliini.

Michael Phelps, maailman menestynein uimari, oli huippukunnossaan reilut 190 cm pitkä ja painoi tasan 90 kiloa. 99% täyttä lihasta.

M.P. voisi olla esikuva, jos arvostaa uimarin kroppaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      17133
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      41
      4904
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      300
      2758
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      148
      2072
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      132
      1617
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      17
      1567
    7. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      398
      1544
    8. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      25
      1514
    9. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1313
    10. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      11
      1273
    Aihe