heippa olen sairaaloisesti ylipainoinen ja aloittanut nyt laihdutuksen,en harrasta liikuntaa paljon,nyt ajattelin iltaisin kävellä tunnin lenkin,mikä olisi hyvä kalori määrä minulle?
1000 oli niin vähän että elimistö meni säästöliekille-en laihtunut.joten olisko 1500 vai 1200 hyvä?
kokemuksia.
150 kg
7
2295
Vastaukset
- Ilmar
Onnea laihdutukseesi.
Tuo tunnin kävely on hyvä juttu.
Itse katso enemmänkin rasvojen käyttöä ja olen:
Makkaralakossa, karkkilakossa, limulakossa ja macissa käyn erittäin harvoin.
Vältän paistettuja perunoita ja ranskalaisia.
Kerran päivässä syön kunnon aterian, tällöinkin katson vähärasvaisia aterioita, mutta jos ei ole muuta kuin makkaraa käy sekin.
ps.
Mikä on pituutesi? Laihdutatko yksin vai ryhmässä.
Vielä kerran onnea ja tsemppiä.
Kerrothan miten projekti etenee tällä palstalla. - junnu
noilla kiloilla 1500 kcal , ainakin , käy http://www.kutri.net/ , siellä on tietoa paljonko on paljon . Liikunta ei ole välttämätöntä painonpudotuksessa , se kuitenkin polttaa rasvaa ja kiinteyttää ja kondis kasvaa .
Jos ja kun haluat " normaalipainoiseksi " , mitä se sitten onkin , varaa aikaa noin kaksi vuotta . Tee itsellesi selväksi välitavoitteet , palkitse itsesi kun saavutat sen . Kun homma lähtee alkuun ja tuloksiakin näkyy , motivaatio kasvaa kummasti . Repsahtaminen silloin tällöin ei kaada projektia , saattaa hiukan hidastaa .
Näillä eväillä olen itse saanut 10 kk:n aikana 25 kiloa pois vaikka ikää on 55 ja on kilpirauhasen vajaatoiminta , molemmat hidastaa . - Akasha20
Terve!
Olen nyt ollut 6 vko laihdutus kuurilla ja 5,5 kiloa hävinnyt (suurin osa nestettä).vielä olis 38 kiloa tiputettavana....(Nyt siis 113kg).Käyn viikon välein ravitsemusterapeutilla ihan vain siksi että tiedän mitä vaaka näyttää...terapeutin mukaan syön ja liikun oikein...Olisi kiva vaihtaa ajatuksia ja saada kenties vinkkejä painon pudotukseen...=) - mönni
Et millään kykene olemaan 1500 kalorilla pitkää aikaa, koska nyt sun perusenergian kulutuksesi on sen verran runsas, että 1500 kalorilla vain näännytät kirjaimellisesti itsesi hengiltä.
Perusenergian kulutuksesi on n. 4680 kaloria ja jos liikut päivässä reippaammin kulutat vielä enemmän.
Eli laihdut vallan reipasta tahtia, jos söisit päivässä 3000 kalorin edestä näin aluksi.
Syö terveellisesti ja monipuolisesti jätä turhat rasvat ja sokerit pois ruokavaliostasi. No nii.. siitä se!
En oo onneks ollu kovin ylivoimaisesti ylipainoinen, mutta koskaan en ole saanut laihdutetuksi kaloreita laskemalla, mulle on tullut ahdistunut olo kun pitää vahdata itseään sillätavalla pahalla.
Oon itse laihtunut esim sellaisella kuurilla, että jätin kaiken leivän ja perunan pois, lisäsin broilerin lihaa ja muutenkin kokolihaa ruokavalioon - sitten hedelmiä ja kun mulla on "himo" kukkakaaliin niin sitä minä pistelin määrättömästi ja!!!! voisulan kanssa.
Pastaa ja riisiäkin syön että Atkinsia en noudata.
En ole himoliikkuja, mutta jos sinä TYKKÄÄT! kävellä niin ihmeessä kävele, minulta kaikki "keinotekoisesti" yritetty urheilu jäi pian, mutta sen verran päätin, että piiloliikuntaa lisäsin sillä, että päätin, että teen kaiken heti, eli vien roskapussin NYT ja kuppi pöydältä tiskipöydälle HETI ja niin edelleen...
Pidä pintasi!- Suklaasydän
Tsemppiä laihdutukseen!
Itse painan 109 kiloa ja olen nyt laihduttanut neljättä päivää.
Tarkoitus olisi päästä "terveellisiin" mittoihin.
Tiedän että se vie aikaa,
mutta olen täysillä mukana. - sonja
ei kun tarkotankin sitä naista joka ton provoviestin kirjoitti, tais tosiaan olla 13-v Viljo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h452929Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062701Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv362419- 322014
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151529- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771193
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050