Mistä saisi
- Kuorintavoiteen herkälle iholle jossa ei ole rakeita ja minkä merkkinen ois hyvä
- Todella vaalealle couperosa iholle soveltuvan CC tai meikkivoiteen (lumene CC liian tumma) joka olisi tarpeeksi peittävä mutta myös vaalea sävy
- Hyvän pohjustusvoiteen vaalealle couperosa iholle
Ihoni on sekaiho. Olisiko Emotionissa (täällä ei Sokosta) hyviä tuotteita ja asiantuntevia myyjiä?
Ps. Riittääkö pohjustusvoide meikkivoide puuteri yhdistelmä vai tarvitaanko jotain peitevoidettakin? Ja pitäisikö erikseen hankkia silmänympärysvoidetta jos meikkivoiteen kanssa silmänympärysiho näyttää kuivalta?
Kiitos.
Tuotteita couperosa iholle
1
215
Vastaukset
- Kiase
Malu Wiltzin entsyymikuorinta on hyvä, Papaya Peeling taisi olla nimi. En tiedä saako Emotionista, mutta jos ei, niin Sokoksen verkkokaupasta voi tilata ja noutaa Emotionista ilman postikuluja.
Goshin CC voide on vaalea, mutta en tiedä kuinka paljon tarvitset sitä peittoa? Se on sellainen puolipeittävä (netistä löytyy kyllä arvosteluja).
Mitä ominaisuuksia kaipaat pohjustusvoiteelta? Olen itse kokenut kaikki silikoniset tarpeettomiksi ja käytän mieluummin aurinkosuojaa täyttämään huokosia ja pidentämään meikin kestoa. Vai tarkoitatko nyt kosteusvoidetta?
Peitevoide on kätevämpi, jos on vähän peitettävää tai kohtia ihossa, jotka kaipaavat enemmän peittoa - eli finnejä, verisuonia, arpia, mustat silmänaluset tms. Iho näyttää aina paremmalta, mitä enemmän oma iho kuultaa läpi, joten ei kannata peittää koko naamaa jos ei oikeasti tarvitse. Erillinen silmänympärysvoide on tarpeeton, paitsi jos käyttämäsi kosteusvoide ei kosteuta riittävästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."662265Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2302162- 1201468
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj211232En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711200- 1131120
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933885