10 x 320 atg squat

heikko kynis

10

174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kumimies videolla

      Tyyppi on painonnostaja ja tuostakin kyykystä näkee heti, että jokaikinen toisto tapahtuu elastisuuden avulla, ei voiman. Tähän kun lisätään vielä parimetrinen jousi nimeltä polvisiteet, niin eipä voi kuin ihmetellä miten typeriä ihmiset ovat pitäessään tätä jotenkin kovana tuloksena!

      • raw

        Kyllä tosta on elastisuus kaukana... Räjähtävyyttä kyllä löytyy ja kyllähän toi kova tulos on, ei ihan joka salil törmää... Vaikka siel ois mimmoset polvisiteet...


      • oletko itse kokkeillut :

        Tässähän puhuu todellinen asiantuntija ☺


      • bodylaiffii

        Oletko sä tosissasi? perus vahvs kaveri voi päästä puvulla ja remmeillä ehkä 250. Tarvitsee olle uskomattoman vahva päästäkseen yli 300 lukemiin, js vielä 10 kertaa?!

        Kaverin rinnalleveto tulos kisoissa muuten 236kg..


      • Idioottimaisuuksia
        bodylaiffii kirjoitti:

        Oletko sä tosissasi? perus vahvs kaveri voi päästä puvulla ja remmeillä ehkä 250. Tarvitsee olle uskomattoman vahva päästäkseen yli 300 lukemiin, js vielä 10 kertaa?!

        Kaverin rinnalleveto tulos kisoissa muuten 236kg..

        Kerros nyt tyhmälle missä kisoissa kilpaillaan rivessä? Painonnostossa kun on tempaus ja työntö...

        Ja joo ihan siima jätkä ja varmaan oli feikkipainotki ja todellakin sillä "kuolleen painon tekniikalla" ylös!! Opettelis ny ees kyykkään


      • Bodaaja
        Idioottimaisuuksia kirjoitti:

        Kerros nyt tyhmälle missä kisoissa kilpaillaan rivessä? Painonnostossa kun on tempaus ja työntö...

        Ja joo ihan siima jätkä ja varmaan oli feikkipainotki ja todellakin sillä "kuolleen painon tekniikalla" ylös!! Opettelis ny ees kyykkään

        Tartun varmaan vitsiin, mutta monenko kaverin tiedät pystyvän tuohon? Ei vaadi voimaa, kokeile ottaa 300kiloa edes niskaan.

        Oletko koskaan kyykännyt rensseleillä, ei se ilmaiseksi tule. Tuo on todella kova tulos, jonka vähättely kertoo vain tietämättömyydestä. Kaverin tekniikka on hyvä, ja nopealla vilauksella katsottuna olisi mennyt kisoissa läpi.


      • Idioottimaisuuksia
        Bodaaja kirjoitti:

        Tartun varmaan vitsiin, mutta monenko kaverin tiedät pystyvän tuohon? Ei vaadi voimaa, kokeile ottaa 300kiloa edes niskaan.

        Oletko koskaan kyykännyt rensseleillä, ei se ilmaiseksi tule. Tuo on todella kova tulos, jonka vähättely kertoo vain tietämättömyydestä. Kaverin tekniikka on hyvä, ja nopealla vilauksella katsottuna olisi mennyt kisoissa läpi.

        Miksi kyykkäisin rensseleillä, koska se ei kiinnosta. Ja tuo vähättely oli SARKASMIA joten todellakin tartuit vitsiin!!

        Ja sitä paitsi mitä se puku edes tähän kuuluu, koska nähdäkseni sitä ei ollut ,polvisiteet nähtävästi kylläkin.


    • kusibladderi

      Alas kuolleen painon periaattella ja pompulla ylös. Hyvästi polvet. Exploplöxplöillään nivelet roskikseen. On kovat tulokset.

      • Tuttu tekniikka. Pohjapomppu lihaskalvojen, nivelsiteiden ja lihaksiston jänteiden "jousivaikutuksella".
        Tarttee siinä voimaakin.

        Polvien osalta saatat olla oikeassa. Itse tuhosin polvet pienemmilläkin painoilla.
        Rupsahdus tapahtui noin 10-vuotta treenien lopetuksen jälkeen.
        Sanoivat kohteiden rappeutuneen joten viruneet paikat eivät enää kestäneet.

        Yhdellä tutullani vaihdettiin polvinivelet mekaanisiin. Toisella menivät lonkkanivelet uusiksi.


    • heka9

      Varmasti yksi kovimmista kyykkysarjoista mitä otettu ja vielä painonnostokyykkynä polvet eteenpäin.. syvyys nyt ei aivan atg ole,mutta kyllä tuo kisoissa läpi menisi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe