Mitäs mieltä, poika 16 ja nainen 23.
16v.....
17
1527
Vastaukset
- Joppe
Lapsen hyväksikäyttöä.
- mimmi
Sinäkös se olit joka yritit ottaa muhun eilen yhteyttä-siis tietsikalla??
- noora
olin 16 ja poikaystäväni 24 kun aloimme seurustelemaan. ei tässä mitään kolme vuotta ollaan yhdessä oltu ja eikä poikaystäväni minua koskaan mitenkään hyväksikäyttänyt! :)
- hohoi
noora kirjoitti:
olin 16 ja poikaystäväni 24 kun aloimme seurustelemaan. ei tässä mitään kolme vuotta ollaan yhdessä oltu ja eikä poikaystäväni minua koskaan mitenkään hyväksikäyttänyt! :)
Jos muija on 23 ja kundi 16...muijalla ei pääs kaik kotona.Miettikää!!Ihan sairasta.
- Joppe
noora kirjoitti:
kehittyy henkisellä tasolla huomattavasti poikia nopeammin, joten 16v poika on henkisesti täysin lapsi.
- Joppe
mimmi kirjoitti:
Sinäkös se olit joka yritit ottaa muhun eilen yhteyttä-siis tietsikalla??
olisin saattanut ottaakin, jos olisin tietänyt osoitteen.
- mie vain
Joppe kirjoitti:
kehittyy henkisellä tasolla huomattavasti poikia nopeammin, joten 16v poika on henkisesti täysin lapsi.
Puhutko nyt pykälistä vai tosielämästä?
"Lapsen hyväksikäyttö" tai siis oikeastaan "lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö" on lakitermi, jota ei ehkä kannata sotkea väärään yhteyteen, kyseessähän nimittäin EI ole lain mukaan lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö.
Siitä en ala puhua mitä 16-vuotias poika on henkiseltä tasoltaan, koska silloin en voisi olla mainitsematta miesten keskimääräisestä henkisestä tasosta yleisesti *virn*
Minä olen itse lain mukaan lapsen seksuaalisen hyväksikäytön uhri, joskaan hyväksikäyttäjääni ei ole koskaan syytetty eikä siis tuomittukaan. Tätä hyväksikäyttöä jatkui kaksi vuotta ennen kuin sain ikää tarpeeksi, ja sen jälkeen olemme jatkaneet samoja puuhia kolme vuotta. Olemme siis seurustelleet nyt onnellisesti viitisen vuotta ja olen varmaan maailman onnellisin seksuaalisesti hyväksikäytetty lapsi =)
Kyseessä on pirun vakava asia, mutta laissa saisi olla hitunen tulkitsemisen varaa ja tuomareilla hippu tervettä järkeä ja sen käyttöoikeus (vaikka eihän tämä toki tosielämässä toimisi, tiedän sen). Koska aina joskus... joskus ikä on todellakin vain niitä numeroita. - Joppe
mie vain kirjoitti:
"Lapsen hyväksikäyttö" tai siis oikeastaan "lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö" on lakitermi, jota ei ehkä kannata sotkea väärään yhteyteen, kyseessähän nimittäin EI ole lain mukaan lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö.
Siitä en ala puhua mitä 16-vuotias poika on henkiseltä tasoltaan, koska silloin en voisi olla mainitsematta miesten keskimääräisestä henkisestä tasosta yleisesti *virn*
Minä olen itse lain mukaan lapsen seksuaalisen hyväksikäytön uhri, joskaan hyväksikäyttäjääni ei ole koskaan syytetty eikä siis tuomittukaan. Tätä hyväksikäyttöä jatkui kaksi vuotta ennen kuin sain ikää tarpeeksi, ja sen jälkeen olemme jatkaneet samoja puuhia kolme vuotta. Olemme siis seurustelleet nyt onnellisesti viitisen vuotta ja olen varmaan maailman onnellisin seksuaalisesti hyväksikäytetty lapsi =)
Kyseessä on pirun vakava asia, mutta laissa saisi olla hitunen tulkitsemisen varaa ja tuomareilla hippu tervettä järkeä ja sen käyttöoikeus (vaikka eihän tämä toki tosielämässä toimisi, tiedän sen). Koska aina joskus... joskus ikä on todellakin vain niitä numeroita.lakimielessä vaan henkisen tiln kannalta.
kuten itse mainitsit, poikien/miesten henkinen valmius parisuhteeseen kehittyy tyttöjä huomattavasti hitaammin, joten mielestäni varmuuden vuoksi pitäisi odottaa joitain vuosia, jos tilanne olisi alkuesimerkin kaltainen.
Ikäerolla ei sen jälkeen ole niin väliä, kun molemmat ovat varmuudella jättäneet lapsuuden taakseen.
Toivon teidän suhteenne jatkuvan edelleen suotuisasti tulevaisuudessakin, sillä joudut kovaan myllyyn, jos suhteenne kaatuu ja vielä niin, että mies jättää sinut, koska maalimasi tulee kaatumaan, juuri varhain aloitetun suhteen takia. - mie vain
Joppe kirjoitti:
lakimielessä vaan henkisen tiln kannalta.
kuten itse mainitsit, poikien/miesten henkinen valmius parisuhteeseen kehittyy tyttöjä huomattavasti hitaammin, joten mielestäni varmuuden vuoksi pitäisi odottaa joitain vuosia, jos tilanne olisi alkuesimerkin kaltainen.
Ikäerolla ei sen jälkeen ole niin väliä, kun molemmat ovat varmuudella jättäneet lapsuuden taakseen.
Toivon teidän suhteenne jatkuvan edelleen suotuisasti tulevaisuudessakin, sillä joudut kovaan myllyyn, jos suhteenne kaatuu ja vielä niin, että mies jättää sinut, koska maalimasi tulee kaatumaan, juuri varhain aloitetun suhteen takia.Vähän oletinkin että tarkoitit sitä. Siksi vain huomautin koska termi oli tässä yhteydessä hiemna harhaanjohtava.
Toivonhan minäkin meidän suhteelle onnea tulevaisuudessakin, mutta onneksi emme ole sitoutuneen toisiimme niin että eläisimme symbioosissa: minulla on elämää tämän suhteen ulkopuolellakin. Kova iskuhan se silti olisi, toivottavasti en joudu sitä kohtaamaan. - Joppe
mie vain kirjoitti:
Vähän oletinkin että tarkoitit sitä. Siksi vain huomautin koska termi oli tässä yhteydessä hiemna harhaanjohtava.
Toivonhan minäkin meidän suhteelle onnea tulevaisuudessakin, mutta onneksi emme ole sitoutuneen toisiimme niin että eläisimme symbioosissa: minulla on elämää tämän suhteen ulkopuolellakin. Kova iskuhan se silti olisi, toivottavasti en joudu sitä kohtaamaan.jos tilanne on kuten sanoit.
Vaikutat erittäin viksulta naiselta, joten sinulla asiat näyttävät olevan kohdallaan. - Mimma
mie vain kirjoitti:
Kyseessä on pirun vakava asia, mutta laissa saisi olla hitunen tulkitsemisen varaa ja tuomareilla hippu tervettä järkeä ja sen käyttöoikeus (vaikka eihän tämä toki tosielämässä toimisi, tiedän sen). Koska aina joskus... joskus ikä on todellakin vain niitä numeroita.Eihän se ole lapsen seksuaalista hyväksikäyttöä, vaan alaikäiseen sekaantumista!!! Kaksi ihan eri asiaa!!!
- masa
noora kirjoitti:
Kolme vuotta eikä mitään hyväksikäyttöä ???
"Poikaystäväsi" on homppeli, mä oisin polkenut sua kuin tulpatonta mopoa! Miten sä oikein kestät tommosen homppelin seurassa, oot sä frigidi ??? - mie
hohoi kirjoitti:
Jos muija on 23 ja kundi 16...muijalla ei pääs kaik kotona.Miettikää!!Ihan sairasta.
Millä tavalla se on sairasta?
- mie vain
Mimma kirjoitti:
Eihän se ole lapsen seksuaalista hyväksikäyttöä, vaan alaikäiseen sekaantumista!!! Kaksi ihan eri asiaa!!!
Millä perusteella?
Näin sanoo laki lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä:
"Lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö
Joka
1) on sukupuoliyhteydessä kuuttatoista vuotta nuoremman lapsen kanssa,
2) koskettelemalla tai muulla tavoin tekee kuuttatoista vuotta nuoremmalle lapselle seksuaalisen teon, joka on omiaan vahingoittamaan hänen kehitystään, tai
3) saa hänet ryhtymään 2 kohdassa tarkoitettuun tekoon,
on tuomittava lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä vankeuteen enintään neljäksi vuodeksi.
Lapsen seksuaalisena hyväksikäyttönä ei kuitenkaan pidetä 1 momentissa tarkoitettua tekoa, jos osapuolten iässä tai henkisessä ja ruumiillisessa kypsyydessä ei ole suurta eroa.
Lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä tuomitaan myös se, joka menettelee 1 momentissa tarkoitetulla tavalla kuusitoista mutta ei kahdeksantoista vuotta täyttäneen lapsen kanssa, jos tekijä on lapsen vanhempi tai vanhempaan rinnastettavassa asemassa lapseen nähden sekä asuu lapsen kanssa samassa taloudessa.
Yritys on rangaistava.
7 § (24.7.1998/563)
Törkeä lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö
Jos lapsen seksuaalisessa hyväksikäytössä
1) kohteena on lapsi, jolle rikos lapsen iän tai kehitystason vuoksi on omiaan aiheuttamaan erityistä vahinkoa,
2) rikos tehdään erityisen nöyryyttävällä tavalla tai
3) rikos on omiaan aiheuttamaan erityistä vahinkoa lapselle hänen tekijää kohtaan tuntemansa erityisen luottamuksen tai muuten tekijästä erityisen riippuvaisen asemansa vuoksi
ja rikos on myös kokonaisuutena arvostellen törkeä, rikoksentekijä on tuomittava törkeästä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä vankeuteen vähintään yhdeksi ja enintään kymmeneksi vuodeksi.
Yritys on rangaistava."
Kerro minulle mitä on alaikäiseen sekaantuminen ja miten se eroaa edellä mainitusta? Miten "alaikäiseen sekaantuminen" on määritelty, löytyykö se lakikirjasta ja mitkä ovat sen seuraamukset? En nimittäin näe asialla muuta eroa kuin että "alaikäiseen sekaantuminen" on väärä tai vanhentunut termi. Korjaa jos olen väärässä. - mie vain
Mimma kirjoitti:
Eihän se ole lapsen seksuaalista hyväksikäyttöä, vaan alaikäiseen sekaantumista!!! Kaksi ihan eri asiaa!!!
Kumpaako tarkoitit kun sanoit ettei ole lapsen seksuaalista hyväksikäyttöä, keskustelun aloittajan tilannetta vai minun tilannettani? Ehkä 16-vuotiaan kanssa seksin harrastamista voi nimittää alaikäiseen sekaatumiseksi (tai miksi ikinä haluatkaan, kuka kieltää?), mutta edelleen kaipaan termille määritystä, koska en löytänyt sitä lakikirjasta.
- ddggghhhj
16v poika on vielä teini eli KERSA!
Sillä ei valitettavasti ole vielä minkäänlaista käsitystä elämästä. Tarkoitan nyt lähinnä vastuun ottamist tekemisistään...
Mutta, mikäs minä olen ketään tuomitsemaan? - MIUKU
TÄYSIN SAIRASTA, EI TOS VOI OLLA MISTÄÄN TODELLISESTA KYSYMYS! SÄÄLIKSI KÄY KUMPAAKIN JA LUJAA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h42726Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062551Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938