Ovatko mistään kotoisin? Netissä myydään useassa eri paikassa ja ovat ainakin erittäin näyttäviä. Miten koot menevät perus henkkamaukka, seppälä, lindex verrattuna?
Axami alusvaatteet
4
424
Vastaukset
- Rudy__
Puolastahan ne. Ihan samaa mieltä, että erittäin näyttäviä. Tosin esittelijätkin ovat melko timmissä kunnossa...
Ihan samalla tavalla kiinnostaa minuakin nuo asiat. - Suosittelen
Hei, itse olen tilannut Mesmorellen kautta (Axamin kautta ei voi tilata Suomeen). Tilaus sujui erittäin hyvin. Koot ovat olleet juuri samoja kun omanikin. Olen 70D, ja 70D heidän koossaan on myös hyvä. Samoin alaosien suhteen - omia kokoja olen tilannut ja kaikki on aina ollut niin kuin pitääkin.
- Catyah
Miten laatu? Onko noista päivittäiseen käyttöön vai menekö ihan makuuhuone/bilekäyttöön?
- Tttttttttt
Ostin setin Axamia, on laadukkaita. Menee kyllä makkari / bile käyttöön. Mies oli ainakin kovin innostunut uudesta setistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1192562Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup262364Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581973Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua301833Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3301383- 601083
- 2591039
- 541017
- 146933
- 45908