Voi eeeeiii. Olen rakastunut, ihastunut vanhaan, vanhempaan mieheen joka asuu toisellapuolen suomea? Hän käy täällä parina viikonloppuna ja minä olin juuri siellä kolme yötä. Se oli kuin työleiri! Koko ajan täyty tehdä piha hommia ja siirrellä sohvakalustoa?. Mies on viikot raskaassa työssä (tressaavassa) ja sitten minun kanssa viikonloput. Viikolla hänellä on toinen nainen jonka kanssa on ollut jo monta vuotta?
Voiko sanoa että voi miesparkaa. En kuitenkaan hellitä. Käydään tanssimassa ja tehdään hommia. Kyllä minä jaksan. Tapasin hänet Tallinnanristeilyltä. Että sellasta.
Rakastunut
Kestääköhän tämä?
4
267
Vastaukset 4
- 6+4
Voi VILLU! Mistä näitä hulluja sikiää?
- +++++++++++
"kestääköhän tämä" on varsin naitu jo loppuun! Voi sanoa että ei kestä. Mitäs läksit.
- dfh fgj
heheheeheheee onks taas sinun vuoro? Olen viikon naattinut miehestä. Jätinn jotain sinullekin? Ole hyvä vassa kuut hihihihihihiiii
- ++++++++++++++++++
Tallinnanristeilyltähän (porauslautalta) ne ilotytöt löytyy! Loppu on sitten miehestä kiinni. Akka on kyllä innokas, liikaakin, mutta osaako mies sanoa että suksi nyt v i t t u u n!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3671405- 63916
- 83880
- 115874
- 58782
- 94691
- 45681
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.49579En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.55575Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku112534