Voi eeeeiii. Olen rakastunut, ihastunut vanhaan, vanhempaan mieheen joka asuu toisellapuolen suomea? Hän käy täällä parina viikonloppuna ja minä olin juuri siellä kolme yötä. Se oli kuin työleiri! Koko ajan täyty tehdä piha hommia ja siirrellä sohvakalustoa?. Mies on viikot raskaassa työssä (tressaavassa) ja sitten minun kanssa viikonloput. Viikolla hänellä on toinen nainen jonka kanssa on ollut jo monta vuotta?
Voiko sanoa että voi miesparkaa. En kuitenkaan hellitä. Käydään tanssimassa ja tehdään hommia. Kyllä minä jaksan. Tapasin hänet Tallinnanristeilyltä. Että sellasta.
Rakastunut
Kestääköhän tämä?
4
267
Vastaukset
- 6+4
Voi VILLU! Mistä näitä hulluja sikiää?
- +++++++++++
"kestääköhän tämä" on varsin naitu jo loppuun! Voi sanoa että ei kestä. Mitäs läksit.
- dfh fgj
heheheeheheee onks taas sinun vuoro? Olen viikon naattinut miehestä. Jätinn jotain sinullekin? Ole hyvä vassa kuut hihihihihihiiii
- ++++++++++++++++++
Tallinnanristeilyltähän (porauslautalta) ne ilotytöt löytyy! Loppu on sitten miehestä kiinni. Akka on kyllä innokas, liikaakin, mutta osaako mies sanoa että suksi nyt v i t t u u n!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad821320- 44938
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että363778- 141738
- 53683
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116656- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76612
- 56594