Voi eeeeiii. Olen rakastunut, ihastunut vanhaan, vanhempaan mieheen joka asuu toisellapuolen suomea? Hän käy täällä parina viikonloppuna ja minä olin juuri siellä kolme yötä. Se oli kuin työleiri! Koko ajan täyty tehdä piha hommia ja siirrellä sohvakalustoa?. Mies on viikot raskaassa työssä (tressaavassa) ja sitten minun kanssa viikonloput. Viikolla hänellä on toinen nainen jonka kanssa on ollut jo monta vuotta?
Voiko sanoa että voi miesparkaa. En kuitenkaan hellitä. Käydään tanssimassa ja tehdään hommia. Kyllä minä jaksan. Tapasin hänet Tallinnanristeilyltä. Että sellasta.
Rakastunut
Kestääköhän tämä?
4
209
Vastaukset
- 6+4
Voi VILLU! Mistä näitä hulluja sikiää?
- +++++++++++
"kestääköhän tämä" on varsin naitu jo loppuun! Voi sanoa että ei kestä. Mitäs läksit.
- dfh fgj
heheheeheheee onks taas sinun vuoro? Olen viikon naattinut miehestä. Jätinn jotain sinullekin? Ole hyvä vassa kuut hihihihihihiiii
- ++++++++++++++++++
Tallinnanristeilyltähän (porauslautalta) ne ilotytöt löytyy! Loppu on sitten miehestä kiinni. Akka on kyllä innokas, liikaakin, mutta osaako mies sanoa että suksi nyt v i t t u u n!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003895609- 192349
- 1982191
- 1121564
- 871507
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601043- 741042
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka21009Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.131940Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59816