vaimon ja oma nautinto

aviopari1

Vaimo on vihdoin varma minusta ja fantasiasta, jossa hän rakasteleen mun parhaan ystäväni kanssa. Hän on halunut tehdä sen jo kauan mutta pelännyt reaktiota jos oikeasti rakastelee ystäväni kanssa.
Viikonlopun vietto kolmistaan, heidän suutelut ja vartaloihin tutustuminen (käsin) nähteni, oli onnistunut kokeilu.
Nyt vaimo aikoo luvallani saada ystävämme suoraan toimintaan. Miten muilla on tämä kolmen kimppa muuttanut suhteita. Juu, ja pyydän asiallisia viestejä, kiitos.

34

4535

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kiitos

      En suosittele. Fantasioida voi mielessäänkin..kaikkea ei kannata käytäntöön laittaa.Entäs jos vaimosi haluaakin jatkossa sitä toista enemmän kuin sinua? Tai hänelle tulee vaikka ihastumisen -rakastumisen tunteitta. Tunteet saattavat yllättää---

      • aviopari1

        Olen haaveillut asiasta useamman vuoden ja siitä jutellut vaimon kanssa, olen myös miettinyt mainitsemaasi mahdollisuutta tunteiden osalta. Näkemäni ja kokemani sai minut omasta mielestäni varmaksi siitä, ettei vaaraa ole. Olimme selvin päin, eikä minulle tullut mustasukkaisuutta. Mutta olet oikeassa, tunteet voi yllättää ja voi olla että kadun asiaa, mutta silloin syytän kyllä itseäni. Kiitti sinulle mielipiteestäsi, ajattelin asiaa tuolta kannalta kauan mutta vielä päädyin kokeilun kannalle.


    • ei3 osapuolia

      Elkää ruvetko tommoiseen..Monet liitot hajonneet vähemmästäkin.

    • Konsultaatio

      Pöljä ukko! Ukon eukolla on ollut jo aiemmin sutinaa hänen ukkonsa kaverin kanssa ja on sitten kertonut omalle ukolleen "fantasiastaan". Näin saanut luvan kokeilla ihan luvalla, että ei tarvitse salassa pettää. Nyt kun eukko saa sovittua vielä pöljän ukkonsa kanssa, että saa paneskella sen toisen miehen kanssa ihan vapaasti, niin mikäpä estää. Ja voi sitten lempata ajan kanssa nykyisen ukon pois.

      • Kummastuttaa minuaki

        Tässä on ilmeisesti kyse siitä, että aviomiehen fantasia on hänen vaimonsa ja paras ystävänsä...


      • aviopari1
        Kummastuttaa minuaki kirjoitti:

        Tässä on ilmeisesti kyse siitä, että aviomiehen fantasia on hänen vaimonsa ja paras ystävänsä...

        Juuri näin, minun eli miehen fantasia. Eikä tämä ole mikään päähänpisto, kauan harkinnut ja siitä vaimollekkin puhunut. Voihan olla että epäilijät ovatkin oikeassa, ettei olisi kannattanut, mutta olen taas itse varma siitä että minun itsetunto kestää tämän ja saamme siitä hienon kokemuksen. Kiva kun viestit ovat pysyneet asiallisina :).


      • Utelias Iita
        aviopari1 kirjoitti:

        Juuri näin, minun eli miehen fantasia. Eikä tämä ole mikään päähänpisto, kauan harkinnut ja siitä vaimollekkin puhunut. Voihan olla että epäilijät ovatkin oikeassa, ettei olisi kannattanut, mutta olen taas itse varma siitä että minun itsetunto kestää tämän ja saamme siitä hienon kokemuksen. Kiva kun viestit ovat pysyneet asiallisina :).

        Asiahan ei minulle kuulu, mutta miksi sinä haluat vaimosi olevan parhaan ystäväsi kanssa? Mikä sinua siinä kiihottaa? Ymmärrän, että jokaisella on omat mieltymyksensä, olen vain utelias :)


      • aviopari1
        Utelias Iita kirjoitti:

        Asiahan ei minulle kuulu, mutta miksi sinä haluat vaimosi olevan parhaan ystäväsi kanssa? Mikä sinua siinä kiihottaa? Ymmärrän, että jokaisella on omat mieltymyksensä, olen vain utelias :)

        Vaikea sitä syytä on sanoin pukea, tiedän etten ole myöskään ainutlaatuinen tässä halussa. Ehkä syynä on myös se, että vaimolle haluaa vain hyvää. Nähdä hänet nauttivan uudesta kokemuksesta, En ole kuitenkaan kykenemätön tai ruma, olen saanut ehdotuksia nuoremmiltakin naisilta, eli syytä on turha sieltäkään ammentaa. Ehkä joku osaisi kertoa minua paremmin sen miksi haluaa antaa naiselleen hienon kokemuksen. Moniko on saanut mieheltään esim kylpylä lahjakortin, siellä rentoutuu keho ja mieli ja illalla sitten ravintolan puolella tanssia ja viiniä..ja kiusauksia joihin joku lankeaa joku ei.
        Siis joku saattaa pettää miestään kokeilunhalun tai vaan iloisen mielen johdattamana ja nauttii siitä. Tässä on kysymys samasta asiasta, paitsi ilman salailua tai pettämistä, vaan ilon ja onnen jakamista puolison kanssa.


    • Joku vaan

      "En suosittele. Fantasioida voi mielessäänkin..kaikkea ei kannata käytäntöön laittaa.Entäs jos vaimosi haluaakin jatkossa sitä toista enemmän kuin sinua? Tai hänelle tulee vaikka ihastumisen -rakastumisen tunteitta. Tunteet saattavat yllättää---"

      Näinhän se menee joka tapauksessa suurimmassa osassa suhteita. Ei se oma kumppani juuri ikinä ole sellainen, joka kaikista eniten viehättää, kiinnostaa ja kiihoittaa.

      Ei välttämättä rakastumisen tunnetta tule, mutta kyllähän molemmat kumppanit ihan yhtä lailla tietävät/tuntevat henkilöitä, jotka viehättävät paljon enemmänkin kuin se oma.

      Varsinkin kun ottaa huomioon esim. naisten pariutumisvalinnat. Ne seksikkäät, komeat ja karismaattiset, isokaluiset ja miehekkäät panomiehet, joilla on niitä kunnon miehekkäitä rakastelu, pano ja suuseksitaitoja, viehättävät paljon enemmän kuin ne kiltit perheenisätyypit.

      Tuollaisesta seksikkäästä miehestä, jota muutkin naiset himoitsevat, ei useinkaan ole miksikään kunnon perheenperustajaksi, joten sitä varten naisen tarvitsee jonkun kiltin perheenisän. Mutta kun se kiltti perheenisä ei olekaan mikään seksikäs ja komea ja karismaattinen ja miehekkään varmaotteinen sängyssä, niin naisten ALITAJUINEN JA LUONTAINEN seksuaalinen vetovoima kääntyy niihin päinvastaisiin miehiin.

      Tietysti myöskin naisten oma taso merkitsee. Jos nainen ei ole mikään erityisen seksikäs ja kiihoittava miesten silmissä, niin ei hän niitä haluttavimpia miehiäkään saa. Silloin pitää tyytyä juurikin niihin tavismiehiin.

      Miehetkin ihan yhtä lailla haaveilevat niistä erittäin seksikkäistä naisista, mutta kun eivät saa, niin joutuvat tyytymään johonkin kilttiin naapurintyttöön. Tiedetään kyllä parempiakin naisia, mutta jottei jouduttaisi olemaan yksin ja kukaan luulisi homoksi, niin sitten kelpuutetaan tuollainen.

      Ja vedotaan nimenomaan aina siihen, että koska et itsekään miehenä ole mikään seksikäs ja erittäin haluttava, niin et naiseltakaan voi vaatia mitään erikoista.

      Kuten huomaatte, kyse on aina pohjimmiltaan TYYTYMISESTÄ.

      Joten tuollaisissa fantasioiden toteuttamisissa ei kannata ikinä koskaan milloinkaan missään muodossa pelätä sitä, että se toinen muka haluaisi sitä toista sinua enemmän. Joka tapauksessahan se asia on aina niin, koska ylivoimaisesti suurin osa kaikista miehistä ja naisista kyllä tietää niitä vitun paljon haluttavimpiakin miehiä/naisia. Kysehän on lähes aina molemminpuolisesta tyytymisestä siihen, mitä saa.

      Ja naiset kun perustavat perhettä, niin he tekevät JÄRKIPERÄISEN ratkaisun valitessaan miestä. Eivät he valitse SEKSUAALISESTI VIEHÄTTÄVÄÄ miestä, vaan miehen, jonka kanssa voidaan perustaa perhe. Yleensä nämä ovat kaksi erilaista miestä. Se mies, kenen kanssa perustetaan se perhe, on monesti ihan täysin ja kokonaan päinvastainen mies, kuin se, joka saa naisten housut märiksi jo pelkällä ulkonäöllään.

      Että liitto hajoaisi siihen, kun vaimo haluaa jotakin toista miestä? Silloin arviolta n. 99 prosenttia liitoista olisi pitänyt päättyä jo saman tien, eikä uusia avioliittoja tuon perusteella pitäisi solmia juuri ikinä. Jos kerran toisten kumppanien haluaminen on sen verran yleistä, niin eipä noita avioliittojakaan paljoa pitäisi solmia ikinä.

      • kaikenlaista

        VOI HERRANJUMALA!

        Mitä sit jos joku on seksikäs ja saa fantasioissa housut märiks, taroittaaks se et joku toinen nainen ei kiihota, johonkin toiseen ei koe enemmän yhteenkuuluvuuden tunnetta tai halua perustaa perhe ja sama homma toiseen sukupuoleen nähden??!!!

        Aika katkeraa mut hei pidä sä toi. Jos joku näyttää seksikkäälle tarkoittaako se että haluaa autom. seksiä tältä henkilöltä, olla ns. ilman housuja.


    • kärpänen x

      Mistäs tiiät? No arpa on heitetty- Älä sitten valita jos käy köpelösti. Kestät kuin mies..

    • Riuku

      Paria asiaa miettisin, ennenkuin annat mennä.

      A) kestätkö, jos naisesi on paljon kiihottuneempi kuin kanssasi ja antaa toisen miehen tehdä asioita, mitä sinulta on kieltänyt?

      B) kannattaako antaa mennä tutun kanssa. Parhaassa tapauksessa menee välit sekä vaimoon että parhaaseen kaveriin.

      Mieti. Nämä ei ole turhaa pelottelua. Teidän juttu voi toimia, mutta vaara on myös että ei, ja siihen kannattaa varautua.

      • aviopari1

        Viikonloppuna se nyt sitten tapahtui, vaimo ja kaverini sekstasivat ja sain seurata vierestä.
        Ja siinähän oli kyse pelkästä seksistä, ei romanttisia eleitä, ei esileikkejä..näky oli mielestäni kaunis, vaimon nautinto oli täydellinen eikä kaverimmekaan tyytymätön ollut.
        Pettymystä ei tullut, tunteeni ovat yhä vahvat ja jatkoa tulee varmasti. Mitään ei ole sovittu, yleensä ne ei onnistu, mutta nyt sille spontaanisuudelle on sijansa.
        Voimme nauttia yhdessäolostamme , mitään ei tarvitse tapahtua, mutta jos ja kun siltä tuntuu ei enää tarvitse jännittää kenenkään reaktioita.
        Ymmärrän epäilijöitä, eikä tätä kannata harkita jos joku kolmesta epäröi omia tunteitaan. Kyse on asiasta joka jättää peruuntumttoman jälkensä paisuhteeseen...jokainen päättää onko se positiivinen, niinkuin meillä, vai negatiivinen jossa avioero tulee kun oma pää ei kestänytkään. Kiitos mielenkiinnosta ja siitä että sain jakaa sen kanssanne, joskus fantasioista puhuminen kannattaa, nyt myös vaimoni mielestä ;).


      • Reiskaaaaaaaa
        aviopari1 kirjoitti:

        Viikonloppuna se nyt sitten tapahtui, vaimo ja kaverini sekstasivat ja sain seurata vierestä.
        Ja siinähän oli kyse pelkästä seksistä, ei romanttisia eleitä, ei esileikkejä..näky oli mielestäni kaunis, vaimon nautinto oli täydellinen eikä kaverimmekaan tyytymätön ollut.
        Pettymystä ei tullut, tunteeni ovat yhä vahvat ja jatkoa tulee varmasti. Mitään ei ole sovittu, yleensä ne ei onnistu, mutta nyt sille spontaanisuudelle on sijansa.
        Voimme nauttia yhdessäolostamme , mitään ei tarvitse tapahtua, mutta jos ja kun siltä tuntuu ei enää tarvitse jännittää kenenkään reaktioita.
        Ymmärrän epäilijöitä, eikä tätä kannata harkita jos joku kolmesta epäröi omia tunteitaan. Kyse on asiasta joka jättää peruuntumttoman jälkensä paisuhteeseen...jokainen päättää onko se positiivinen, niinkuin meillä, vai negatiivinen jossa avioero tulee kun oma pää ei kestänytkään. Kiitos mielenkiinnosta ja siitä että sain jakaa sen kanssanne, joskus fantasioista puhuminen kannattaa, nyt myös vaimoni mielestä ;).

        On se tapahtunut jo paljon aiemminkin.


    • Kiihottunut...

      Ymmärrän hyvin aloittajaa ja sitä miksi tuo fantasia kiihottaa... Olen tässä itse alasti ja aion kohta tyydyttää itseni.. Niin paljon alkoi kiihottamaan, nyt kun mieheni ei sattumoisin ole täällä minua tyydyttämässä..

      Ehkä siksi tuo ajatus kiihottaa, että joskus miesystäväni ystävä ehdotti minulle seksiä, mutta emme harrastaneet kuitenkaan, koska se tuntui väärältä.. Olin nimittäin juuri ajautumassa miesystäväni kanssa suhteeseen.. Siitä lähtien on ollut pientä flirttiä ja olen ollut välillä häneen ihastunut.. En tosin nyt enää, koska lomareissulla huomasin että hänen luonteensa ei ole oikein hyvä, toisin kuin mieheni luonne on täyttä kultaa.. ;)

      Ilmeisesti kumppanin ystävään ihastuminen on todella yleistä, sillä hänessä nähdään jollakin tapaa oma rakkaansa, heitä yhdistää sama henkilö ja hänestä puhutaan.. Olen kuitenkin hyvin seksuaalinen joten on vaikea olla kuvittelematta seksiä erinäisten henkilöiden kanssa, vaikka nyt ihan jokseenkin tyydytetty olen tässä omassakin suhteessa.. Joskus tuntuu että lisääkin voisi olla, vaikka rakastelemme kyllä päivittäin, joskus useammankin kerran..

      Onhan se varmasti kiihottavaa katsella naisensa nauttivan, siinä ehkä jotenkin näkee omin silmin, miltä näyttää kun itse sekstailee naisensa kanssa.. Minä ainakin ymmärrän vaikka sitä on vaikea tosiaan pukea sanoiksi.. ;)

      • Kiihottunut..

        Lisäksi sanoisin että on siinä se vaara että kun vaimosi saa ystävääsi, jos hän on vähänkään ihastunut tai tykästynyt häneen, voi hänen olla vaikea lopettaa seksin harrastamista hänen kanssaan jatkossa.. Itselleni voisin kuvitella niin käyvän, koska välillä tuntuu että olen suorastaan kyltymätön ja jos hanat aukeaa, on mahdotonta lopettaa.. Se toisi niin suurta nautintoa.. Kielletty kiihottaa.. Ihastumisen ja tyydytyksen tunteet ovat niin voimakkaita että vaikka kuinka haluaa olla uskollinen, ne voivat viedä mennessään..


      • avipari1
        Kiihottunut.. kirjoitti:

        Lisäksi sanoisin että on siinä se vaara että kun vaimosi saa ystävääsi, jos hän on vähänkään ihastunut tai tykästynyt häneen, voi hänen olla vaikea lopettaa seksin harrastamista hänen kanssaan jatkossa.. Itselleni voisin kuvitella niin käyvän, koska välillä tuntuu että olen suorastaan kyltymätön ja jos hanat aukeaa, on mahdotonta lopettaa.. Se toisi niin suurta nautintoa.. Kielletty kiihottaa.. Ihastumisen ja tyydytyksen tunteet ovat niin voimakkaita että vaikka kuinka haluaa olla uskollinen, ne voivat viedä mennessään..

        Nythän on niin, että kerran kokeilu oli onnistunut, päätimme vaimon kanssa ottaa uusiksi tuo kokemus ystävämme kanssa. Minun omasta ehdotuksesta,eikä vaimokaan kieltäytynyt mutta toivoi edelleen, että seksin pitää pysyä seksinä eikä siihen saa siirtää tunnepuolen juttuja esim pitkiä esileikkejä,suuteluja,hierontaa tms. Katsotaan rauhassa miten juttu etenee ja pysyy kuosissa.


      • Kiihottunut..
        avipari1 kirjoitti:

        Nythän on niin, että kerran kokeilu oli onnistunut, päätimme vaimon kanssa ottaa uusiksi tuo kokemus ystävämme kanssa. Minun omasta ehdotuksesta,eikä vaimokaan kieltäytynyt mutta toivoi edelleen, että seksin pitää pysyä seksinä eikä siihen saa siirtää tunnepuolen juttuja esim pitkiä esileikkejä,suuteluja,hierontaa tms. Katsotaan rauhassa miten juttu etenee ja pysyy kuosissa.

        Hienoa että kokeilunne oli onnistunut.. Jospa kaikki menee jatkossakin hyvin :)
        Minus kyllä kiihottaa tuo teidän touhunne. Moni ei varmaan ymmärrä mikä siinä sinua innostaa, mutta minä käsitän kyllä. En kestä enää, mieheni on vielä pari päivää poissa ja minä olen oman onneni nojassa.. Olen masturboinut jotain pari kertaa joka päivä.. Tulen kohta hulluksi suoraan sanottuna.. Tuntuu että en voi lakata katselemasta miehiä kaupungilla, hekin selkeästi huomaavat kovan halukkuuteni, en tosin petturi ole, olisin helppo uhri, jos joku alkaisi viettelemään.., mutta tekeepä yllättävän vaikeaa olla monta päivää ilman ihanan miehensä kosketusta,..


      • kirvelee totuus
        avipari1 kirjoitti:

        Nythän on niin, että kerran kokeilu oli onnistunut, päätimme vaimon kanssa ottaa uusiksi tuo kokemus ystävämme kanssa. Minun omasta ehdotuksesta,eikä vaimokaan kieltäytynyt mutta toivoi edelleen, että seksin pitää pysyä seksinä eikä siihen saa siirtää tunnepuolen juttuja esim pitkiä esileikkejä,suuteluja,hierontaa tms. Katsotaan rauhassa miten juttu etenee ja pysyy kuosissa.

        Harvinaisen avomielistä sakkia..pitäiskö teitin muuuttaa vallan köpikseen tai tukholmaan ? :D Kun leikkii tulella varomattomasti-polttaa itsensä..Teidän parisuhde ei voi hyvin kun vieraita ns 3 osapuolia roudataan samaan sänkyyn..Ihmiset vaan harrastavat itsepetosta..


    • Joku vaan

      "A) kestätkö, jos naisesi on paljon kiihottuneempi kuin kanssasi ja antaa toisen miehen tehdä asioita, mitä sinulta on kieltänyt?"

      Suurimmassa osassa parisuhteita ja avioliittoja naiset haluavat jotakin toista miestä enemmän kuin sitä omaa miestä, joten tuossa ei heidän osaltaan olisi mitään ihmeellistä.

      Ainoa vain, antaako sitten oikeassa elämässä käydä noin vai pitääkö nuo haaveet ja halut vain naisen omina haluina, ikään kuin mielessään.

      "Lisäksi sanoisin että on siinä se vaara että kun vaimosi saa ystävääsi, jos hän on vähänkään ihastunut tai tykästynyt häneen, voi hänen olla vaikea lopettaa seksin harrastamista hänen kanssaan jatkossa.. Itselleni voisin kuvitella niin käyvän, koska välillä tuntuu että olen suorastaan kyltymätön ja jos hanat aukeaa, on mahdotonta lopettaa.. Se toisi niin suurta nautintoa.. Kielletty kiihottaa.. Ihastumisen ja tyydytyksen tunteet ovat niin voimakkaita että vaikka kuinka haluaa olla uskollinen, ne voivat viedä mennessään.."

      Ongelma ei olekaan siinä, että nainen harrastaa seksiä jonkun toisen miehen kanssa, jonka kokee seksikkäämmäksi ja viehättävämmäksi kuin sen oman miehen. Tätähän tapahtuu siis edelleenkin melkein jokaisessa parisuhteessa tai avioliitossa.

      Itselleni riittäisi jo pelkästään se NAISEN HALU jotakin toista miestä kohtaan. Ihan se ja sama, mitä ne sanat tai teot olisivat, mutta koska tiedän, että se oma vaimoni/naisystäväni haluaisi jotakin toista miestä ENEMMÄN kuin minua, niin silloinhan se olisi siinä.

      Juuri tuollaisten asioiden takia pysyttelen todella kaukana jokaikisestä naisesta. Koska ymmärrän, että heitä kiinnostaisi minua enemmän aivan muut miehet, niin miksi sitten ihmeessä ottaisin heihin mitään seksuaalista kontaktia?

      Luuletteko, että se ongelma ratkeaa sillä, kun sitä naista ei päästä sen kyseisen miehen kanssa samaan sänkyyn? Luuletteko, että se muka jollakin tavalla ratkaisisi jotakin? Ihan se ja sama, mutta jos se nainen KIINNOSTUU JA KIIHOITTUU jostakin toisesta miehestä enemmän kuin siitä omasta miehestä, niin silloin se on minulle ihan sama kuin sanat ja teot. Tajuan silloin, etten ole se naiseni haluama mies ja PELKKÄ AJATUS riittää. Ei siihen tarvita sanoja ja tekoja.

      Te kaikki pelkäätte vain, jos kyseessä on teot. Te pelkäätte, että vaimo alkaisi haluamaan sitä miestä enemmän kuin teitä niiden tekojen ja tapahtumien kautta.

      Minulle riittää pelkkä AJATUS, HALU JA TOIVE. Minulle riittää jo pelkästään se, etten olisi sille naiselleni sitä, mitä haluan ja mitä hän haluaisi, ei siihen tarvita naisen sanoja tai tekoja.

      Tekojen ja sanojen muodossa tilanne pahenisi, mutta minulle riittää jo pelkästään ajatukset, halut ja toiveet. Ihan sama, mitä se toinen sanoo tai tekee, ei sillä ole enää siinä vaiheessa mitään väliä.

    • Litisevä loma

      Meillä oli myös halu saada musta mies sänkyyn ja asialla leikimme vuosia ja naimme voimakkaasti nauttien ja kuvitellen mustan miehen naimassa vaimoani. Sitten päätimme toteuttaa asian ollessamme lomalla keniassa, saimme hotelliin huoneeseemme aika ison mustan miehen jolla oli ehkä n 20 cm penis, siis valtavan pitkä ja paksu. Voitte kuvitella sitä vaimoni nautintoa kun hän sai luvalla naida itsensä moneen orgasmiin, hän oli aivan estoton ja koskaan en ole nähnyt hänen nauttivan ja huutavan niin kovaa. Minä makasin vierellä lähellä ja katselin kiimassa heidän eläimellistä naintiaan ja välillä suutelin vaimoani, sain itse monet orgasmit siinä sivussa. Tilanne oli hiukan hankala vaimoni juopumuksen vuoksi ja hän halusi että tämä mies jäisi yöksi sänkyymme ja että haluaa naida lisää aamulla, silloin olin vähän pettynyt ja hiljainen, olimme sopineet vaan yhdet panot ja nyt hän haluaa naida yön ja aamun? Annoin periksi ja nukuimme kolmestaan, tai siis eihän siinä voinut nukkua kun sänky notkui koko yön ja vaimoni ulisi.

      Lopulta päivällä olimme kahden ja vaimoni aristeli kävelyään ja ei oikein jaksanut edes istua, paikat oli kuulemma niin puuduksissa ja kipeät yön touhuista. Tästä lomasta oli suurta hyötyä minullekkin sillä vaimoni on nykyään erittäin kiimainen sängyssä kun puhelen hänelle loman muistoja ja siitä isosta mustasta miehestä :)....ja on meillä ollut käytössä iso musta tekopeniskin jolla pituutta 25cm :) arvatkaa vaan uliseeko vaimoni kun työntelen mustaa sauvaa litisevään looraan vaimon hokiessa Marcosa Marcos nimeä ;)

    • ehe heh

      Heh,,heh..tautituliaiset joko testattu?

    • aviopari1

      Nyt jo kahdesti ollaan nautittu yhdessä olostamme, toisistamme,saunottu ja nautittu. Kaikki on edelleen hyvin, viimeksi vaimo oli vain minun kanssani,mikä oli hienoa.. eli juttu pysyy niissä kuosissa kuin oli tarkoitettukkin. Vain satunnaista seksiä, silti vaimolla itse lupa päättää, miten tapaamisemme jatkuu. Ystävämme on myös oikea herrasmies joka tyytyy siihen miten vaimoni haluaa tapaamistemme jatkuvan. Vietämme nyt seuraavan vkonlopun mökillä kolmisin, suunnitteilla kalastaa ja saunoa ja napostella rapuja viinin kera. Itse toivon vaimoni nauttivan vapaasta, rentottavavista illoista ja valintansa mukaan meistä miehistä ;)

      • Riuku

        Hyvä, että olet ollut tyytyväinen.

        Edelleen varoitan tuosta asiasta, että otatte tutun mukaan. Ei vaimosikaan varmasti jää koukkuun heti, mutta parin kolmen kerran jälkeen jos kaverisi ottaa yhteyttä ja haluaa seksiä privaatisti saattaa vaimosi lähteä mukaan. Voi olla kivempi harrastaa seksiä ihan kahdestaan kuin kolmannen tuijottaessa.

        Puhun kokemuksesta. Vaimoni rakastui kolmanteen pyörään ja olin tehnyt virheen, antamalla myös vaimoni yhteystiedot.

        Toisaalta itse olen ollut kolmas pyörä johon avioparin nainen otti salaa yhteyttä.

        Toivotaan kuitenkin, että kaikki menee hyvin


    • aviopari1

      Hei kaikille. Sain monia neuvoja kun ensi kertaa kirjoittelin vaimon jakamisesta ystävämme kanssa. Moni varoittelikin ja heille kiitos siitä, mutta sain toiveeni läpi ja toteutin fantasiani vaimon kanssa. Tilanteemme on yhä upea, edelleen rakastan vaimoani ja hän minua, kokemus kertoja ja tapoja tullut kaksi lisää,mutta nyt se on valitettavasti loppu. Ystävämme löysi itselleen naisystävän ja siksi päätimme yhdessä lopettaa seksisuhteemme koska emme halua loukata tätä naista. Ja vaimo ei ikinä olisi suostunut varattuun mieheen silloin, eikä suostu edelleenkään. Uutta kolmattapyörääkään emme halua, sillä luottamus täytyisi olla yhä 100%, eikä sitä ainakaan ole yhdenillanjutuissa. Vietämme nyt mökki viikonloppuja neljästään, saunomme ja nautimme elosta ja olosta omien parien kesken.
      Kiitos kommenteista kaikille ja hyvää tulevaa joulua ja uuttavuotta 2015.

    • jdfgjdfkjg

      Kirjoitan vain mielipiteeni --> sairasta touhua, hyi helv...ti!

    • pera96

      Vaimoni ei suostu kolmen kimppaa

    • Olemmeerilaisia

      Mitens sinä mies itse? Etkö vastavuoroisesti ole kutsunut kolmatta pyörää mukaan? Mutta mutta. Seuraavasti voi toimia, jos mielikuvitusta on, niin niitä fantasioita voi katsoa omilta silmäluomilta. Tai puhua jonkin kuvitellun tilanteen esim. nainen miehelleen/mies naiselleen. Siis ole mulle hän. Voi mennä joskus huumorin puolelle, nauruksi ja kaikki plöröksi. Mutta toimii useimmiten vaihtelua rutiiniin.
      Ja tässä voi kehittyä monessa mielessä.
      Surullista olisi, jos aloitteentekijä jäisi lehdelle soittelemaan.

    • Anonyymi

      Olimme kaverini ja vaimon kanssa hotellissa, käytiin kaupoilla syötiin ja otettiin viinaksia. Illalla Vaimo meni erilliseen makuuhuoneeseen nukkumaan minä vielä Matin kanssa istuin iltaa. Matilla alkoi nukuttaa, sanoin mene mamman viereen katson vielä tätä elokuvaa, no en kai minä sinne voi mennä. Mene vaan mamma tulee yleensä viereen aivan kiinni. poistin äänet televisiosta. Ei mennyt pitkään kun vaimo sanoi, luoja kun sulla on kovana, sitten kuului eih olet aivan hulluna pane ja kunnolla oi oi en kestä aiiih ja kului nyt tuli ja paljon. Sitten miten MATI miksi sinä ja minä annoin pillua sulle, ei haittaa sulla on hyvä pillu ja halukas. Missä mun ukko, se katsoi telkkaria taitaa nukkua. Liisa tuli viereen puisteli sinä sinä peeveli, nuku sitten. Liisa kävi vessassa, Kuului keskustelua ja hiljeni kunnes Liisa kuiski Matti Matti ei ole varmaa nukkuuko se, no nukkuu varmaan. Liisa sulla on ihanat tissit, anna vähän imaista. Matti ei me saatas näin voi älä kokeile, Liisa vähän vain Matti sinä saat mut hulluksi, nätit nämä anna imen voi luoja tässä minä annan imeä tissejä, nouse nouse ei älä kuulin kun pillua nuoltiin levitä lisää Matti kuiski nam nam Liisa vaikeroi olen aivan kiimassa jalat levällään apuaaa nyt kohta kiljahteli ja vingahteli. Oli hiljaista. Matti olisin antanut pillua olin aivan ekstaasissa. Saanko, oi kun sulla on ihanan suonikas, kului kun sanoi tuntuuko kieli imeskeli varmaan koko ajan. Matti sanoi nouse, oi oi ei nyyyt haluan tulla naiduksi koko yön kun ukko nukkuu ihana syvällä en kestä pitkään on niin kiimainen olo oi sulla kasvaa lisää tuletko oi oi nyyyt minä Matti urahti ja laski sisään. Keskustelivat ja Liisa hipsi lisää viiniä pukkasi vähän en reakonut. Kuulin kun Liisa sanoi haluan sun munaa, anna minä ihanan lämmin ja nyt alkaa kovettua, tule päälle haluan olla alla kun raiskaat minut, Alkoi kuulua kovaa ähinää Liisa sai jotain kiesejä kun kiljahteli kuiski luoja kun naitattaa pane syvälle noitiin hitto kastuu joka paikka tule oiiiih jep jep . Liisa tuli olohuoneeseen nukkumaan Matti jäi makkariin. Aamulla noin kuusi nousin Liisa kysyi mihin käyn lenkillä, soitan niin päästä sisälle.
      Tulin tunnin päästä Liisalla vielä yökkäri mutta ei ollut pikkareita makkari sänky oli myllätty, hyväilin Liisan pyllyä tänne pitäisi saada kunnon aisaa, Liisa suuteli ja kunnon kielaria hyppäs syliin haara-asentoon mennään vessaan panemaan, panin lavuaaria vasten kuiskin nyt vieras kalu nai et pääse pakoon Liisa oli aivan hulluna hoki laske laske työnnyin pohjaan ja laskin, suuteli taas, olet ihana

    • Anonyymi

      Minulla vaimo anttaa muiden puristella kun en ole lähellä, ei tiedä että terassi kamera antaa suoraa kuvaa kun liikkuu. Olin yläkerrassa vaimo ja vieras oli terassilla alapuolella, vieras istuivieressä ja puristeli rintoja vaim vaan nauroi kolistelin ylhäällä vaimo antoi imeä nännejä oikeastaan aika riettaasti siirrellen päätä tissiltä toiselle. Miehen käsi meni haaroihin vaimo vaan levitti pillua esille näin että tekee hyvää, huutelin ja tulin alas tupakalle. Vaimo oli vähän punainen. Käyn laittaan tulet saunaan,laitoin kameran pukuhuoneeseen. Olin ylhäällä meno jatkui taas, vaimo nousi ja mies nuoli pillua vaimon jalka oli penkillä. Huusin käytkö lisään puita, molemmat lähti vaimo pyllisti heti ja sai kyrpää sisään, kamerasta näki hyvin kuinka kiimassa vaimo oli pillu kiilsi ja valkoistalimaa valui hoputti ja mies laukesi, tulivat mökille, kävivät kolmesti lisään puita ja aina vaimo antoi pillua. Menin vaimon kanssa saunaan välillä virvoteltiin työnsin vaimon pöytää vasten anna pillua, kerroin on kuin pornotähti ja panin kovaa, kuiskasin onkohan vieras ikkunan takana vaimo valitti lisää ei kai se eiiih , olkoon annan sillekkin saanko, saat antaa olet meidän panopuu laskin sisään koko annoksen. Pesin ja läksin. Ilmoitin vieraalle voit mennä, heti kun ovi aukesi vaimo hyppäsi syliin mies nosti pöydälle ja naivat aika rivosti.
      Aamulla laitoin filmin pyörimään ja läksin kalalle. Kun tulin vieras oli lähtenyt,vaimo oli vaikeana, olis pitänyt puhua sinulle, höpö höpö parempi näin että et tiennyt näin että nautit oikeasti tuntuiko se siltä, ei alussa mutta sitten sain koko ajan pieniä orkkuja kun kalu kulki, sinun kanssa sain ihanan orgasmin tunsitko sen, tunsin että haluat antaa kunnolla. Rakas saanko enää sinulta nyt tuntuu siltä, kuiski korvaan ja puraisi odota nyyyt luoja kun haluan kovaa kyrpää syvälle syvälle näiiin.

    • Anonyymi

      Kertokaa miten esittää asia vaimolle, tekis mieli kovasti ottaa mukaan vieras mies, mulla on aika pieni kalu ja haluaisin että vaimo saa nauttia kunnolla. Ollaan kuuskymppinen pariskunta.

    • Anonyymi

      ei onnistunut

    • Anonyymi

      Meillä oli myös puhetta jos kokeilis vierasta. Vaimo oli yksin mökillä minun piti tulla illalla. Katselin kameroista joko vaimo olisi mökillä.
      Kameroista kuulu ääniä ja huomasin tutun Anssin terassilla, vaimo huuteli kannetaan vettä saunaan ja käveli viinipullon kanssa ala saunalle. Vaimo ei ollut huomannut ottaa hälyytintä pois. Katselin pukuhuoneen kamerasta kun kulkivat ohi saunaan ja laiturille. Vaimo istui sohvalle ja huokaili onpa kuuma, Anssi nauroi ota pusero pois ei kukaan näe, vaimo nakkasi puseron pois ohuvien liivien alta paistoi kiihottavasti.
      Anssi istui viereen, meinasin soittaa vaimolle mutta maltoin mieleni jotenkin jännitti.
      Vaimo ja Anssi joi viiniä ja skoolasivat ei mnnyt pitkään kun Anssi piti vaimon polvella kättä vaimo katsoi polvelleen Anssi hyväili polvea samalla kun puhui, vaimo siirsi käden pois Anssi nauroi jos vähän saan koskettaa ja hyväili uudelleen.
      Toisen käden laittoi hartialle ja sormet nosteli olkanauhaa ja laski sitä alemmas vaimon nännit alkoi näkyä voimakkaammin nyt käsi hyväili jo rinnan sivulta vaimo nauroi et kai sinä näin vanhaa halua kuitenkaan mutta antoi hyväillä.
      Anssi kuiskasi saanko nähdä rintasi vaimo ei kieltänyt liivit laskeutu alas Anssi hyväili nyt kunnolla vaimo kysyi onko ne nyt niin ihmeelliset Anssi vaan kumartui ja imaisi suuhun nännin vaimo vähän yritti työntää pois mutta voimattomasti kuiskasi Esa tulee kohta älä enää Anssi hyväili kädellä ja jatkoi imemistä Anssi siirsi vaimon käden lahkeelleen jossa kalu oli jo pitkällä. Vaimo katseli ikkunasta Anssi ei me voida Anssi otti kalun vapaaksi , kosketa vähän vaimo piti kalun juuresta kiinni ja alkoi vänhän runkata. Anssi työnsi vaimoa sohvalla seljälleen kesähameen helma nousi ja anssin käsi hyväili syvälle haaroihin näin kuinka housut lähti pois huokailu oli jo kunnolla kuultavaa Anssi nousi haarojen väliin ja ohjasi kalua jo sisään vaimo vähän esteli ei Anssiiih kalu painui sisään vaimo ei enää estellyt vaan antoi omasta halustaan aika rivosti vaimo nosteli lantiotaan että sai syvälle Vaimo veti Anssia itseensä ja suuteli himokkaasti vaimo alkoi kiljahtelemaan tiesin kohta saa jalat alkoi vispaamaan ja lantio nousi ja kynnet painui pakaroihin kumpainenkin sai kiivaan orgasmin.
      Anssi nousi ylös ja pyyteli anteeksi väkivaltaa, vaimo nauroi olihan se kiihottavaa minullekkin ei kerrota kellekkään.
      Anssi kuiskasi jos ei kerrota saanhan sinua joskus vaimo suukotti katsotaan.
      Siirtyivät mökkiin soitin vaimolle olen tulossa huudahti kiva tuo jotain juomaa Anssikin tuli käymään. Saavuin mökille kaikki oli normaalia söin vähän ja sanoin käyn illan kalat uistelemassa te voitte lämmittää saunan.
      Annoin veneen kulkea sievästi sähkö mottorilla katselin puhelimesta laittoivat keittiössä jotain Anssi oli takana ja suuteli niskaa vaimo työnteli pois älä ei enää Anssi jatkoi hyväilyä takana kädet hieroi rintoja ja lantiota ei Anssi ei me voida Anssin käsi meni takakautta pikkareille näi kun ne tipahti lattiallekäsi teki kiivasta liikettä vaimo nojasi tiskipöytään Anssi pääsi heti sisään vaimo oli haara asennossa aika pornosti ja otti kalua sisäänsä soitin vaimolle vastasi puhelimeen kysyin jääkö Anssi meille Anssi puisti päätään ei kai tuo kalaa muutama ja laski puhelimen.
      Pano jatkui kiivaampana vaimon rinnat oli vapaana ja ansii hyäli niitä koko ajan työnteli niin että näytti vaimo nousevan ilmaan kun työnteli muutaman kerran kunnolla vaimo kiljui ja sai orgasmia Anssi jatkoi jonkin aikaa ja laski syvälle.
      Vaimo otti paperia ja pyyhki haarojaan.
      Kun ajoin rantaan Anssi huiskutti ja lähti. Perkkasin kalat ja kun oltiin käyty saunassa vaimo kuiskasi oli jännää näit kaikki livenä minusta tuntui tosi kiimaselta kun tiesin että katsot. Ilta oli aika kiimanen kun katsottiin pätkiä filmistä.
      Sanoin vaimolle saat tavata uudelleen vain jos saan kuvata vaimo kuiskasi haluaisin olla huoraksi pukeutuneena haluaiskohan Anssi semmoista. No sehän tapahtui mutta siitä ehkä joskus

    • Anonyymi

      Ja mitäs sitte kun vaimosi pitääkin ystävääsi parempana kuin sua

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10320
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      422
      4594
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3114
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2714
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1899
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1650
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe