Haluaisin kuulla kokemuksianne teiltä jotka olette seurustelleet keskivertouskovaisen muslimimiehen kanssa että millaista läheisyyttä teillä on voinut olla.
Itse olen tavannut muslimimiehen joka on aika uskovainen mutta ei kuitenkaan kaikkein konservatiivisimmästä päästä. Mutta aika outoa meillä on tuo läheisyys ja en ota hänestä selvää että mitä hän oikein haluaa.
Kun tapasimme ensimmäisen kerran, ei mennyt kuin hetki kun hän jo halusi seksiä. Yritin toppuutella kun en halunnut antaa itsestäni huonoa kuvaa. Päädyimme kuitenkin lopulta seksiin. Sama toistui sitten muutaman kerran viikonlopun aikana. Kunnes hän sen jälkeen alkoi kertoa minulle että meillä ei sitten voi olla enää tällaista ennen kuin ollaan naimisissa.
Seuraavalla kerralla toistui sama juttu. Ja sitä seuraavalla melkein sama juttu, sillä erolla että hän ei koskenutkaan minuun ensimmäisenä päivänä , toisena ja kolmantena sitten oli taas seksiä. Kaikki aloitteet joka kerta olivat häneltä.
Nyt hän vänkää minulle puhelimessa että ei voi tulla luokseni koska meillä ei voi olla seksiä koska se on väärin kun ei olla naimisissa. Olen sanonut että tehdään kuten hän haluaa, ollaan sitten ilman seksiä jos se pahalta tuntuu. Hän ei kuitenkaan luota itseensä tai minuun ja pelkää taas sortuvansa.
Mitä tämä kaikki tarkoittaa ? Onko muilla naisilla tällaista muslimin kanssa ennen avioliittoa ? Minusta tuintuu pahalta katsoa miestä joka taistelee itsensä kanssa ja sen kanssa mikä on oikein ja mikä väärin. Uskonto on niin voimakas asia että hän yrittää elää sen mukaan vaikka haluaisi muuta. Ja mikä on se ns. Lupaus mistä olen kuullut ? Tämä kirjoitus ei kai ihan kuulu tälle palstalle mutta en tätä tuonne seksinkään puolelle voinut laittaa koska tässä on nyt kyse islamista ja läheisyydestä.
Muslimimies ja seksi
20
2068
Vastaukset
- casa672
"Yritin toppuutella kun en halunnut antaa itsestäni huonoa kuvaa. Päädyimme kuitenkin lopulta seksiin."
Ei saa ei saaa, minuutin päästä: törkkää sitten. - pensselitäti
Jos rakastat tai kunnioitat tätä miestä, tuet hänen pyrkimystään pidättäyytä seksistä ennen avioliittoa. Keksikää jotakin muuta tekemistä yhdessä, liikkukaa ihmisten ilmoilla, olkaa tekemisissä muiden ihmisten kanssa. Älkää olko öisin yhdessä.
Myös monet muut kuin muslimit pyrkivät hallitsemään himojaan ja elämään siveästi. Islamissa pyrkimystä oikeaan elämäntapaan ja taistelua kiusauksia vastaan sanotaan jihadiksi, Suomessa kilvoitteluksi.
Älä kiusaa miestä, siitä seuraa pelkää pettymystä ja katkeruutta.
Mieti itsekin, mitä tästä miehestä haluat. Oletko menossa naimisiin hänen kanssaan? Vai riittääkö sinulle vastahakoinen ja mielipahaa tuottava seksi? Vai olisiko viisainta erota ystävinä?- China Dragon
Tuntuu kuin mies olisi puolieläin joka siemensyöksyn jälkeen voi olla taas hyvä muslimi ilman seksiä.
"Kun tapasimme ensimmäisen kerran, ei mennyt kuin hetki kun hän jo halusi seksiä"
Monella miehellä on myös taipumus käyttäytyä kuin koira reviirinsä merkkaamisessa, kustaan joka lyhtypylvääseen etsien aina sitä uutta kuselle haisematonta puhdasta tolppaa.
Jos mies saa naiselta seksiä ensimmäisen viikonlopun aikana ei mies ota naista yleensä vakavasti. Tuo kuitenkin tarkoittaa sitä että moni mies saisi samalta naiselta seksiä heti, eikä se ole mitenkään hyvä piirre naisessa josta tulisi oma vaimo.
Lyhtypylväiden merkkaajia kun liikkuu joka kadunkulmalla. - ei normaalia
China Dragon kirjoitti:
Tuntuu kuin mies olisi puolieläin joka siemensyöksyn jälkeen voi olla taas hyvä muslimi ilman seksiä.
"Kun tapasimme ensimmäisen kerran, ei mennyt kuin hetki kun hän jo halusi seksiä"
Monella miehellä on myös taipumus käyttäytyä kuin koira reviirinsä merkkaamisessa, kustaan joka lyhtypylvääseen etsien aina sitä uutta kuselle haisematonta puhdasta tolppaa.
Jos mies saa naiselta seksiä ensimmäisen viikonlopun aikana ei mies ota naista yleensä vakavasti. Tuo kuitenkin tarkoittaa sitä että moni mies saisi samalta naiselta seksiä heti, eikä se ole mitenkään hyvä piirre naisessa josta tulisi oma vaimo.
Lyhtypylväiden merkkaajia kun liikkuu joka kadunkulmalla."Monella miehellä on myös taipumus käyttäytyä kuin koira reviirinsä merkkaamisessa, kustaan joka lyhtypylvääseen etsien aina sitä uutta kuselle haisematonta puhdasta tolppaa."
Ei pidä paikkaansa. Koiran omistajana voin kertoa, että koirat merkkaavat usein samaa tolppaa vuorotellen. Mutta ne ovat koiria, eivätkä ihmisiä. Täällä kai on tarkoitus keskustella ihmisistä.Siinä vaiheessa kun mies alkaa muistuttaa enemän eläintä kuin ihmistä, on hyvä ottaa jalat alle oli sitten kyseessä koira tai sika...
Jokainen järkevä aikuinen IHMINEN kyllä ymmärtää milloin on seksin vuoro. Ei se nyt ole mikään iso asia, mutta tärkeä suhteen toiminnalle. Itse tunnen monia onnellisessa parisuhteessa olevia, jotka ovat harrastaneet seksiä ekana iltana. Ei se ole tehnyt suhteista huonompia tai parempia. Onhan se hyvä suorittaa koeajo aikaisessa vaiheessa. Vaikea se on sitten myöhemmin kertoa miehelle, että tämä 2 minuuttia katkaravun kanssa ei nyt ihan riitä.
Apn mies taas vaikuttaa melko sekaisin olevalta. Ei ole tasapainoisen ja normaalin muslimin toimintaa. Tämä kaveri ei joko ole sinut uskontonsa kanssa tai sitten salailee jotain esim. vaimoa ja perhettä. Ehkä ystäväpiiri tai perhe on hyvin ääriuskovainen ja siitä johtuvat nämä ristiriitaiset ajatukset. Varmaan vastaus löytyy parhaiten keskustelemalla itse miehen kanssa. Tämän suhteen kannattaisi edetä todella varovaisesti ihan kaveripohjalla, kunnes syyt tähän käytökseen löytyvät.
- Kulttuurintuntija
Eikös muslimit saa harrastaa esiaviollista seksiä pimeässä tai sisätiloissa, kun Allah ei näe?
- onnellinen vaimo
Ramadanin aikaan eli tällä hetkellä esiaviolista seksiä ei saisi harrastaa ollenkaan muutakuin vaimon kanssa yöaikaan. Monet muslimit ovat niin maallistuneita, etteivät noudata näitä ohjeita.
Riippuu paljon mistä maasta ja millaisesta perheestä on kotoisin. Lansi-Afrikassa kaupungissa asuvat ihmiset ovat paljon länsimaalaistuneempia, kuin maaseudulta kotoisin olevat. Kaupunkilaiset nuoret ovat harrastaneet esiaviollista seksiä jo hyvin nuoressa iässä kun taas maaseudulta löytyy 30 vuotiaita neitsyitä.
Mitään yleispätevää sääntöä ei siis ole. Oma mieheni on hyvin maallistunut muslimi ja seksin suhteen meillä ei ollut mitään ongelmia surusteluvaiheessa. Hän ei myöskään rukoile eikä vietä ramadania. Meidän arki ei eroa juurikaan millään tapaa normaalista suomi-suomi parista. Ainoa ero on se että kumpikaan ei juo alkoholia.
Voittehan te tavata päiväsaikaan kaupungilla keskustella mm. näistä uskon asioista, perheestä ja hänen maan tavoista. On se hyvä oppia tuntemaan ensin kunnolla, ennenkuin suunnitella jotain vakavempaa. Ei joka kerta tarvitse peuhata sängyssä :) - ristiriitaista
Olen sanonut kunnioittavani häntä ja sanonut että voimme tavata niin ettei meillä ole seksiä. Mutta kun en voi kuulemma halata tai pussataan koska siitä seuraa se että hän haluaa seksiä. Minusta on aika kauheata olla rakkaussuhteessa jossa pitää kokoajan varoa sitä ettei vaan koske toiseen vahingossakaan koska eihän sitä voi kokoajan muistaa että en voi halata tai pussata poskelle. Siis kaikki hellyydenosoitukset ovat myös kiellettyjen listalla.
Tiedän että ei kaikki muslimien kanssa olevat joudu käymään tällaista läpi mutta halusinkin kuulla juuri niitä jotka joutuvat tai joutuivat. Sitä että miten yleistä tällainen käytös on islamissa. Sitäkin olen miettinyt että onko mies ihan sekaisin vai onko tällaista muillakin muslimeilla. Jos tietäisin että on muillakin, voisin ymmärtää häntä paremmin. Nyt olen vain ihmeissäni näistä ristiriitaisista teoista ja puheista.- ole varovainen
Joo, minäkin olen kokenut saman. Tuo hirveä ristiriita innokkuuden ja sen kanssa, että ollaanko tosissaan. Katselin kolme vuotta samaa peliä. Ei edennyt mihinkään. Salaavat joko naista kotimaassa tai monia suomalaisia naisia. Niin sekava soppa, että ei huvittanut selvittää enempää. Enempää en viitsi täällä netissä puhua.
- lisäys
ole varovainen kirjoitti:
Joo, minäkin olen kokenut saman. Tuo hirveä ristiriita innokkuuden ja sen kanssa, että ollaanko tosissaan. Katselin kolme vuotta samaa peliä. Ei edennyt mihinkään. Salaavat joko naista kotimaassa tai monia suomalaisia naisia. Niin sekava soppa, että ei huvittanut selvittää enempää. Enempää en viitsi täällä netissä puhua.
Ai niin ja unohdin sanoa, että tuo on näyttelemistä tuo vastahakoisuus. Tietävät mistä narusta vetää.
- China Dragon
lisäys kirjoitti:
Ai niin ja unohdin sanoa, että tuo on näyttelemistä tuo vastahakoisuus. Tietävät mistä narusta vetää.
"
Ei pidä paikkaansa. Koiran omistajana voin kertoa, että koirat merkkaavat usein samaa tolppaa vuorotellen. Mutta ne ovat koiria, eivätkä ihmisiä"
Höpö höpö, muslimien kotimaan tolpat ovat niin kaukana etteivät ylety kuseksimaan sinne saakka. Suomesta löytyy uusia tolppia joihin voi sitten testata onko suihku vahva vai heikko.
" Onhan se hyvä suorittaa koeajo aikaisessa vaiheessa"
Et tainnut ymmärtää mutta tuo koeajo on juuri sitä kuseksimista.
Merkataan reviiriä ja kaadosta rasti ruutuun, seuraavaa katsellen.
Ei kai tuon miehen ongelmana ole muu kuin normaali tarve seksiin, ai niin, onhan se ongelma jos on muslimi, siis oikea vanhoillinen muslimi. He eivät taida kunnioittaa samoja sääntöjä suomalaisen naisen kanssa mitä musliminaisen kanssa?
- musliminvaimo
Meillä harrastettiin seksiä ennen avioliittoa eikä mieheni koskaan sanonut,ettei sitä saisi tehdä.
- kalterit laskeutuu
Aijai kun kuulostaa selkäpiitä karmivan tutulta nuo aloittajan jutut. :( Marokkolainenko kyseessä?
- ristiriitaista
Ei ole marokkolainen. Sinullako oli tällaista marokkolaisen kanssa ? Miten se suhde eteni tuon jälkeen ?
- jotain...
Mieheni ei hyväksynyt esiaviollitsta seksiä eikä meillä mitään ollutkaan ennen avioitumista. Sunnimuslimit ovat hyvin tarkkoja kirjaimen noudattamisesta. Jos oikeasti haluat pysyvää suhdetta ja avioliittoa miehen kanssa, niin älä pilaa sitä millään vaatimuksilla, jotka ovat ristiriidassa hänen omantuntonsa kanssa. Voitte mennä esim kahvilaan tai olla kotona silloin kun on muitakin paikalla. En minäkään pahemmin viettänyt kahdenkeskistä aikaa mieheni kanssa ennen avioliittoa. Jos olin hänen kotonaan, niin siellä oli sukulainen ja minun kotona oli myös muita läsnä. Olimme kahdestaan joskus kahvilassa. Mieheni herkästi arvostelee naisia, joiden epäilee olevan "siveettömiä" esim jos kulkevat kadulla esim shortseissa/minihameessa tms tai tv:ssä esiintyvät naiset jotka tuovat esille kauneuttaan tms.
- nomerros
jotain... kirjoitti:
Mieheni ei hyväksynyt esiaviollitsta seksiä eikä meillä mitään ollutkaan ennen avioitumista. Sunnimuslimit ovat hyvin tarkkoja kirjaimen noudattamisesta. Jos oikeasti haluat pysyvää suhdetta ja avioliittoa miehen kanssa, niin älä pilaa sitä millään vaatimuksilla, jotka ovat ristiriidassa hänen omantuntonsa kanssa. Voitte mennä esim kahvilaan tai olla kotona silloin kun on muitakin paikalla. En minäkään pahemmin viettänyt kahdenkeskistä aikaa mieheni kanssa ennen avioliittoa. Jos olin hänen kotonaan, niin siellä oli sukulainen ja minun kotona oli myös muita läsnä. Olimme kahdestaan joskus kahvilassa. Mieheni herkästi arvostelee naisia, joiden epäilee olevan "siveettömiä" esim jos kulkevat kadulla esim shortseissa/minihameessa tms tai tv:ssä esiintyvät naiset jotka tuovat esille kauneuttaan tms.
Voi jessus mitä potaskaa, mitä " jotain " kirjoittaa. Minä en osta sikaa säkissä, enkä hypi muslimin pillin mukaan. Siksipä aviomieheni onkin ex mies nykyään. Muslimit saavat hyppyyttää ja alistaa muita siihen suostuvia. minä en kusekaan muslimien suuntaan. Nykyinen mieheni on norjalainen, ei alista eikä höpise islamista, vaan on kanssani kaikinpuolin samalla aaltopituudella.
- jotain...
nomerros kirjoitti:
Voi jessus mitä potaskaa, mitä " jotain " kirjoittaa. Minä en osta sikaa säkissä, enkä hypi muslimin pillin mukaan. Siksipä aviomieheni onkin ex mies nykyään. Muslimit saavat hyppyyttää ja alistaa muita siihen suostuvia. minä en kusekaan muslimien suuntaan. Nykyinen mieheni on norjalainen, ei alista eikä höpise islamista, vaan on kanssani kaikinpuolin samalla aaltopituudella.
Senpä vuoksi on hyvä, että Suomessa jokainen saa vapaasti valita puolisonsa. Minulle mieheni malli sopi mainiosti. Olin kyllästynyt nykykulttuuriin, jossa miehet haluavat ”testata" naisensa ja naiset miehensä...mutta siinä sitä helposti kertyy hieman turhan paljon noita petikumppaneita...Kun olin päässyt avoliitosta eroon, niin samalla olin itsekin päättänyt, että en halua avioliiton ulkopuolista seksiä, koska se ei ole minulle hyväksi. Siispä tavallaan ainakin tällä saralla vakka löysi kantensa kun kohtasin mieheni. Ja tiedänpä suomalaisiakin miehiä, jotka ovat koko elämänsä odottaneet sitä oikeaa välttäen kokonaan esiaviolliset suhteet oman elämänkatsomuksensa vuoksi.
- Tapio Rautalapio
Onko tämä tarina tosi?
- zeitgeist
Meillä kyllä on harrastettu seksiä heti alusta pitäen, mies kyllä sanoi että ei ole hänen maassa hyväksyttävää asua yhdessä ja harrastaa seksiä ennen avioliittoa, tosin mainitsi myös sen että parit tapailevat salaa vanhemmiltaan ja harrastavat myöskin siellä esiaviollista seksiä mutta ei samalla tavalla kun suomessa. Hänen siskonsa pyysi häntä ilmoittamaan kotikylänsä moskeijaan (jollekin instanssille) meidän nimet ja että olemme menossa naimisiin niin että voivat siellä rukoilla meidän puolesta ja antaa "siunauksen" meidän avoliitolle siihen asti että saamme paperiasiat kuntoon ja voidaan mennä virallisesti naimisiin. Olemme nyt puoli vuotta asunut yhdessä.
- ei.enää
mun kokemuksia: mulla oli ollu kaveruutta ja yhdenillanjuttuja muslimien kanssa, ja sen perusteella ihan positiiviset fiilikset. kaverina mukavia seuramiehiä, ja seksi hellää/hyvää.
sitten tapasin yhden jonka kans juttu meni vakavammaks. mutta sitten ilmeni että uskoon vedoten hän ei naista nuole, itse kyllä tietenkin odotti oraalia. no, hänelle olisi kai ollut ok ettei kumpikaan saa suuhoitoa (mulle se ei ok mikä kamala elämä ois!!).
samoja aikoja kun käytiin tutummiksi niin ilmeni että en todella ole mikään kukka kämmenellä, vaan enemmän just hyödyke että sillon kun hänellä on tarve halia, sekstailla, puhua (tietenkin hänen omista asioista vain) tai mitä vaan niin minä teen niin. jos mulla oli joku tarve niin oli huono hetki ja sai jättää huomiotta.
se suhde loppukin äkkiä. en usko että enää kelpuutan näitä hmmmm vanhoillisia miehiä elämääni. - maantavat
Suomessakin on uskonlahko jossa ei harrasteta esiaviollista seksiä eikö edes pussailua. Avioliittoudutaan vain saman lahkon sisällä. Jospa mies pitäis opettaa maan tavoille kun täällä on ja asuu? Miks naisen pitää aina joustaa ja tutustua muslimikulttuuriin ja tapoihin? Jos hälle ei tämä kulttuuri ja usko sovi niin etsikööt sellaisen joka ymmärtää ja osaa etiketin? Vanhoillislestojahan pidetään täällä outoina kun elävät miten elävät mutta muslimien tavat pitäis sitten opetella. Voi jumankauta sentään.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2375143Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1194181- 583843
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363609- 513550
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413295Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv72704Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202596- 232436
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo602388