intiimialueen karvoitus

apua tarvitseva

Moi 15 vuotias tyttö pyytäisi apua ja neuvoja tällaiseen ongelmaan kuin alapään karvojen kasvaminen. Ne kenellä on mielessä tulla vastaamaan "ei niistä karvoista tule tummempia, paksumpia tai leviä minnekkään, se vaan tuntuu siltä sheivauksen jälkeen" niin voivat jättää sen sanomatta, koska tässä tilanteesaa en usko siihen enkä tarvitse sitä tietoa.

Niin että ongelmana on se, että karvat ovat alkaneet leviämään muuallekkin kuin häpykummulle ja häpyhuuliin. Tein myös sen virheen, että ajoin karvat peppuvaosta, nyt tuntuu sänki ikävältä siellä. Sitten samalla pelottaa että poikaystäväni tuntee piikikkään sängen pepussani, kun harrastamme seksiä tai huomaa siellä karvoja.. Pelkään myös että karvat alkaa kasvamaan pakaroille, enkä pysty käyttämään enään esim. stringejä.

Ja tuosta kun sanoin että karvat ovat alkaneet leviämään niin sekin pelottaa, että joku huomaa sen. Itseäni se vaivaa todella paljon jos olen vaikka uimassa, en haluaisi ottaa housuja pois ja jos otan niin pidän pyyhettä edessä. No mutta miksi noin? Siksi koska mulla on alkanut karvoitus jo aika kauan sitten kasvamaan nivusten yli, olen koittanut nyppiä niitä, mutta joskus pinsetit saattaa vahingossa nypätä ihoa niin, että tulee veripilkku.. Sitten siihen saattaa jäädä edellisestä nyppimiskerrasta jäänyt lyhyt musta karva, minkä näkre mutta caikea nyppiä. Karvat ovat mustia, paksuja ja erittäin huomattavia. Sitten kun sheivaan häpyhuulten päältä ni vedän vielä sheiverill niiden sivuilta taaemmas koska sinnekkin "pakaroiden alapuolelle" alkanut kasvamaan karvoja reisiä kohti. En pysty olemaan rannalla bikineissä tai poikaystävän edessä alushousuissa jalat koukussa koska karvat näkyvät. Ja ne näkyvät vielä shortseissakin jos on jalat koukussa.. Mietin että en uskalla sheivata jos tumma ja paksu karvoitus alkaa levitä vielä leveämmälle alueelle..

Toivoisin että voisitte kertoa miten näistä pääsisi eroon, tämä on kolauttanu jo pahasti itsetuntoa, kun en uskalla olla rannalla bikineissä tai men uimaan kaverien kanssa koska ne näkyvät. Onko olemassa mitääb mikä harventaisi karvan kasvua, vähentäisi sitä oaljon ja loppuenlopuksi melkein kokonaan? Hävittäisi ne huomaamattomiin? Kotikonstein pitkäksi ajaksi pois ilman että "karvaraja" leviää leveämmäksi. Ja tämä oli sekavaa teksiä koska kirjoitin puhelimella, auttakaa jooko?

4

280

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mävaan

Wax Them off, This is What I say.

• 2x2x2
    • Karvahanuri

Mun neuvo on että:

Kirjoita tietokoneella.

• sokerointi paras

Sokerointi kosmetologilla on paras keino. Karvat kasvavat pehmeämpinä takaisin, joten sheivauksesta tulevaa sänkeä ei muodostu ja myös tulehduksia on vähemmän. Vahausta en suosittele, sillä se rikkoo ihoa, enkä myöskään aikaa vievää nyppimistä. Ei toimi kumpikaan ainakaan mulla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      42
      2532
    2. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      302
      2172
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      24
      1920
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      24
      1635
    5. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      47
      1556
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1499
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      44
      1386
    8. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1359
    9. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      139
      1315
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      36
      1096
    Aihe