Oon 23 vuotias, en niin epätoivoinen kuin aiemmin, vaikka tätä sinkkuutta onkin kstänyt liian kauan. Oon romanttinen, herkkä, en silti alistuva naisille. Älliäkin löytyy. Rakastan rakkautta, arvostan sitä enemmän kuin seksiä. Kunnioitan itseäni ja naisia, mutta en oo nössö, enkä anna teidän naisten hyppiä silmille. Oon parisuhdetaitoinen ja tunneälykäs...listaa vois jatkaa vaikka loputtomiin, mut pointti on se että voiko valmiimpi olla ? Onneksi on elämää ja kavereita, ystäviäkin. Oon siis onnellinen myös näin, koska keskin kaikkea monipuolista vaihtelua sinkkuelämääni.
Nyt oon sitä mieltä että kaikkea voi tapahtua. On tapahtunut jo, pari naista on ympärillä. En tiedä eteneekö asiat seurusteluvaiheeseen kummankaan kanssa, mut pelkästään nyt riittää se aavistus että jonkun sopivan naisen kanssa vielä tulen pariutumaan ja tuskin siihen menee vuosia.
Ajatelkaa tekin samoin. Olkaa sosiaalisia, älkää katkeroituko, pyörikää siellä täällä, mutta älkää silti odottako liikoja. Tää onmusta hyvä asenne...
Kyllä näi o ! :)
Olen valmis pariutumaan ! :)
Valmiimpi ei voi olla...
0
328
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202650Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3432281Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262092Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o221973Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581678Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121222Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181209- 551060
- 631045
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?31022