Punk/Rock vaatteet teineille

Perfect666

Mistä voi ostaa punk/rock tyylisiä vaatteita? Nettikaupatkin käy, mutta mieluummin ostaisin vaatteeni ihan jostain liikkeestä. Tietääkö joku Päijät-Hämeen tai Helsingin seudulta hyvää paikkaa? Ja mä oon aika pienikokoinen (noin 160cm?) joten ei mitään XXL liikkeitä...

Kiitos jo etukäteen:)

8

1113

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan vaan vihje

      punkkarina olemisessa oleellinen asia on myös taito osata tehdä/nauttia sillikiljua, pelkät vaatteet ei tee miestä/naista

      www.riekale.com/etc/sillikilju-ohje.txt

      • Perfect666

        Nii mä unohin laittaa tohon että oon siis tyttö. Ja toi sillikilju ei muuten onnistu, mulla on kala-allergia>~


    • Jurojoro

      Chiringo.fi kaupasta saa tilata joko katalogista tai mittatilauksena joten koko ei tuskin ole ongelma. Ainakin kuvan malli näyttää lyhyeltä.

    • Näppäräkäsi

      Punk on sitä että tekee itse. Mars mars kirppikselle ja netistä ideoita kaivelemaan. Saksilla, partakoneenterällä, vetyperoksidilla ja mielen hulluudella pääsee jo pitkälle.

      Ihan perusvaatteista saa aika hienoja kun vähän tuunailee. Eikä tartte olla kymppiä käsitöissä, mitä rujompi jälki, sitä enemmän punk!

    • Kevätpimu

      Morticia , helsingin kampin keskiksen yläkerrassa..kysy myyjiltä lisää ne kyllä tietää...goottihenkistä tavaraa etc.sitten on cyber shop,netissä ja myymälä helsingissä.

    • Kevätpimu

      Morticiassa on tosi hyvännäköisiä vaatteita ja pieniä kokoja...omaa facebook sivut..eli mars helsinkiin ja kampin ostoskeskuksen yläkertaan .eli jos asut muualla pääset näppärästi bussilla ja liukuportaat ylös ja olet perillä..cyber shop on sitten halvempi mutta käy ihmeessä molemmissa:-)
      Netissä saattaa viel olla blackgroup.

    • Kevätpimu

      Sitten netissä on tietenkin emp.sieltä löytyy todella paljon rock.gootti.punk kuteita...nopea toimitus.

    • ikuisestiernu

      Pyöriskelin saman ongelman kanssa vielä viitisen vuotta sitten. Olinhan joutunut vanhempien rahattomuuden sekä tyylittömyyden tähden shoppaamaan lähinnä Halpahallissa.

      Mutta varsinaisesti niillä _vaatteilla_ en tehnyt itsestäni mitään punkkaria / goottia (olen vähän molempia sekä vielä jotain ihan muuta, puhuisin lähinnä "omana itsenäni olemisesta"), vaan päätin vain alkaa käyttää ja/tai yhdistellä vaatteita ja asusteita, joista _oikeasti_ pidin. Kun ennen olivat ne tykkäämäni asiat jääneet kauppaan ihan sillä perusteella että "vanhemmat ei tykkää tästä" tai "mitähän muut ajattelee jos pidän tätä vaatetta näin?" Työn ja sitä kautta oman rahan kanssa sai alkaa ostaa niitä kuteita, joista vain tykkäsi. Joskus ne ovat emp.fi, blackgroup, cybershop tms. kamaa, joskus taas ihan Seppälästä tai jostain KappaHalista bongailtuja juttuja. Sitten niitä yhdistelen mieleni mukaan, mikä nyt milloinkin näyttää omaan silmään kivalta.

      Se on vähän sellainen asennejuttu.. Kun ei kysele muilta, mitä pitäisi tehdä, vaan miettii itse. Ei seuraa mitään yleistä muotia, vaan seuraa omia mieltymyksiä. Uskaltaa olla oma itsensä. Kyllä punkkari voi pitää ihan tavallisiakin vaatteita, olematta silti tavis. Asenne ja mielikuvitus ratkaisevat. Kun näet mielenkiintoisen näköisiä ihmisiä kaupungilla tai telkkarissa tai netissä, ota vinkkejä heidän asukokonaisuuksistaan ja kokeile toteuttaa osia niistä itsekin. Se voi olla vaikka mustat housut, musta paita ja jokin erikoinen huivi tms.

      Ja sitten vielä se tärkein asia... älä yritä vääntää itseäsi joksikin, mikä et oikeasti ole, sillä se ei ole kaunista. Älä myöskään yritä pitää vaatteita, joissa et itse viihdy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      201
      7748
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4432
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2165
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2089
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1905
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      39
      1736
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1716
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1659
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1623
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1438
    Aihe