Turhanpäiväinen kesägallup

Gallupista, päivää!

Galluppia pukkaa helteen pehmentämille aivoille. Hiljattain eräs mies väitti minulle, että ainoastaan rakennekynnet voivat olla kauniit. Miten on, pitääkö väite paikkansa? Tässä teille muutama kynsikuva arvioitavaksi. Äänestäkää omaa suosikkianne, olkaa hyvät. Ja perustellakin tosin saa!

Case A. Luonnontilaiset kynnet (yli kuva):
http://beautifulwithbrains.com/2011/07/08/5-common-nail-problems-and-how-to-fix-them/

Case B. Huolitellut kynnet (ylin kuva):
http://raredelights.com/stunning-makeup-suggestions-for-christmas/french-manicure/

Case C. Tuunatut kynnet:
http://acrylicnail-designs.com/acrylic-nail-designs/beautiful-nail-design-with-acrylic.html

Case D. Noita-akkakynnet (ylin kuva):
http://www.immopratique.com/acrylic-nail-designs-photos-pictures/acrylic-nail-designs-anna-sikora-215429/

Ja kyllä, olen tietoinen gallupin turhanaikaisuudesta :)

14

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • synta3

      olipa turha gallup

      • Gallupista, päivää!

        Kiitos mielipiteestä! Kuten sanottu, olen tästä itsekin tietoinen. Äänestää saa silti, nämä ovat joillekin naisille asioita, joihin saatetaan upottaa varsin paljon rahaa ja aikaa.


    • Mistä päättelit, että moisen väitteen esittäjä on mies? Kuulostaa todella akkamaiselta. Josko sen munat ovat vetäytyneet sarjoihin?

      • Gallupista, päivää!

        Kyllä se minusta ihan mieheltä näytti. Eräs baarissa bongattu mies siis minulla tällaista esitti. Mutta ehkä se oli uuteen sukupuoleensa taitavasti eläytynyt transu, mene ja tiedä. Muniensa tilaa en siinä julkisella ryhtynyt tarkistamaan.


    • manlymannn
      • Ei mulla muuta

        Vain nainen tai ihan aito "miestenmies" eli homo voisi kommentoida tuolla tavalla kuin sinä.


    • skxldizj

      Parhaat ovat pitkät aidot kynnet!

    • rapaerperisiisseli

      A, luonnontilaiset ovat parhaat. Olisit vain valinnut terveen henkilön kynnet. Tuossa on selvästi hivenainepuutosta päällä.

    • bbbb..b

      B

    • Liisu-lotta

      Joo...minäkin sanoisin että tuo kuva luonnontilaisista kynsistä oli kyllä huono... hirveän näköiset ja johtuu siis siitä että kynsilakan käyttäminen on haperruttanut kynnet tuollaiseksi. Tuolta ne näyttävät kynsilakan poiston jälkeen. Jos kynsilakkaa ei käytä ollenkaan, ovat luonnontilaiset kynnet paljon kauniimmat, (viilattuina ja kynsinauhat hoidettuina) lähes kuin nuo ranskalaisen manikyyrin jälkeen kuvatut.

      Itse olen nainen ja kynsilakkaa käytän vain varpaankynsissä kesäaikaan em. syistä johtuen. En halua pilata omia kynsiäni ja koska sormenkynnet ovat kokoajan näkyvissä, niin eipä houkuta tuo kynsilakan jälkeen -tilanne.

      Ihan kauniit nuo tuunatut kynnetkin ovat (hirveät nuo noita-akka kynnet), mutta itse pidän luonnontilaisia käytännöllisempinä ja jollain tapaa kauniimpinakin.

      • nojustiisaniitaas

        Saanen kysyä, minkähänlaisia kynsilakkoja sä oot käyttänyt? Itse olen lakannut varmaa 10 vuotta kynsiä. Viikoittain, vähintään parin viikon välein olen laittanut uuden kynsilakan ja vielä kaksi kerrosta. Olen kassalla asiakaspalvelijana ja moni asiakas on kehunut pitkiä kynsiäni ja luullut niitä jopa geelikynsiksi. Lakkaan ja viilaan. Tuloksena kauniit naiselliset kynnet. ;)

        http://2.bp.blogspot.com/-xt9n9PF1uBI/UXOY869nm5I/AAAAAAAAFvE/769rKOjA5vQ/s1600/pic2.jpg


    • ...

      Lyhyet luonnontilaiset kynnet ovat parhaat, mutta mieluiten saisivat tietysti olla terveessä kunnossa. En näe mitään erityisen kaunista tai naisellista jossain pitkissä, terävissä raatelukynsissä ja kynsilakan käyttö on minusta täysin turhaa. Ja siis mies olen.

    • eräs metroseksuaali

      A) Jos kynnet on naisilla luonnontilassa noin pahas kunnos, ehkä niitä kannattaa huoltaa.
      B) Siistit, mutta luonnolliset - omat suosikit. Itelläki on samantapaiset, mutta lyhyemmät.
      C) Ei yhtään pahat. Tyylikkäät, mutta ei välttämättä sovi kaikille naisille.
      D) Myönnän, että noi on hienot, mutta uskaltaa noilla tehdä yhtään mitään. Olen iten vaan niin käytännöllisen paanut varmaan...

    • Nainen 00000

      Kyllä minä pidän luonnollisista. Mitä pitemmät kynnet ovat ja mitä enemmän niitä on laitettu ja lakattu, sitä tätimäisemmät ne ovat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      90
      6286
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2594
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      30
      2130
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1837
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1641
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1347
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe