Helle + alkoholi

huolestunut täti

Moniko palstalle kirjoitteleva ATM on tällä hetkellä kännissä? Taas on niin levotonta jutta että!

12

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies..

      Itse taas en ymmärrä mikä siinä alkoholissa ihmisiä kiinnostaa ja oletteko ikinä katsoneet niitä kalorimääriä mitä ne juomat sisältää..

      • läskit

        Yksi merkittävä syy siihen että suomalaiset ovat niin läskejä on järjetön alkoholin käyttö.


    • Pleikka viina runkku

      Kesälomalla pitää olla kännissä koko ajan, muuten menee hukkaan koko loma.

    • absolutistiATM

      En ole koskaan kännissä, kun en alkoholia juo. Siinäpä yksi syy naisettomuuteeni.

    • 2+17

      En ryyppää itsekseni ja olen itsekseni melkein aina. Joskus kavereiden kanssa saatan ottaa pari, jos heitä näkee.

    • kiltti atm

      En ole juonut viikkoihin. Huomenna juon korin kaljaa.

    • alkoton ATM

      En käytä alkoholia ja siksipä en naista saakaan.

    • SekaSikiö

      Harvoinpa tuota tulee juotua. Tänä kesänä kerran mökillä. Ja sielläkin kohtuudella.
      Joskus sitä piti päästä juomaan useinkin, mutta nykyään vietän vapaa-aikani mielummin selvin päin ilman muistin menetyksiä, rahan menoa ja krapulaa.

    • jano se on minullaki

      se on kivaa kun on itse pienissä kaljoissa ja atmit hakee kaupasta kaljaa niin saa ottaa koko kalja pussin suosiolla tai ei suosiolla mutta nyrkki kasvoihin niin pussin saa ottaa mutta onhan sekin välillä kivaa juoda puoliksi se kassi tyhjäksi jopa pääsee panemaan heidän naisiaankin ainakin naiset tykkää

    • ätmi-sinkku

      Menen DBTl tapahtumaan huomenna ja viikonloppuna. Juon varmaan aika paljon alkoholia viikonloppuna.

    • Liian harva. Ätmit näyttävät olevan etupäässä raitista porukkaa kun sitä vastoin moni on kännissä löytänyt kumppaninsa.

      • ätmi

        Olen välillä juopotellut aika paljonkin mutta ei siitä mitään apua ollut kumppanin löytämisessä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2117
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      118
      1630
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1520
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1347
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1256
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      489
      1167
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1165
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      963
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      932
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      886
    Aihe