Minulla on isosisko ja kaksi pikkusiskoa. He ovat kaikki omalla tavallaan aivan mahtavia ja ihania persoonia. Toki meilläkin on välillä erimielisyyksiä ja riitoja asioista. Kuitenkaan ne eivät ole koskaan haitanneet sisarussuhteitamme niin, ettemmekö voisi riitoja koskaan selvittää.
Välimme vain lämpenivät entisestään isämme kuoltua noin 14 vuotta sitten. Pidimme äidin ja siskojen kanssa yhtä.
Kaikki kolme siskoani ovat minulle tärkeitä ja rakkaita. He eivät ole koskaan kääntäneet minulle selkäänsä, kun minulla on ollut vaikeaa tai kun olen tarvinnut apua jossakin asiassa. He ovat aina valmiita kuuntelemaan ja juttelemaan kanssani siitäkin huolimatta, vaikka kaksi heistä seurustelee.
Heitä kaikkia kiinnostaa mitä elämässäni tapahtuu ja hyväksyvät minut sellaisena kuin olen. Ja tottakai minä teen samoin heidän kohdallaan. Meillä on vastavuoroisuutta.
Yksikään kaverini tai ystäväni ei tähän ole jostakin kumman syystä kyennyt. Yksikään heistä ei ole jäänyt rinnalleni ja ollut tukenani silloin kun sitä kipeimmin tarvitsin, vaan he pakenivat odottamaan että tilanne menisi vain ohi.
Viimeksi eräs kaverini, joka väitti minua parhaaksi ystäväkseen, sanoi joskus, että voin kertoa hänelle mitä vaan ja milloin vaan, hän kyllä kuuntelee. Myöhemmin hän pudotti pommin niskaani sanomalla, että olin itsekäs kun avauduin hänelle minulle henkilökohtaisista ja arkaluontoisista asioista. Kuullessaan seksuaalisesta suuntautumisestani (olen bi), hän sanoi asian olevan ok, mutta alkoi käyttäytyä minua kohtaan etäisen kylmästi. Yhtenä päivänä hän vain tokaisi, että jos joskus seurustelen naisen kanssa, hän ei halua sitten olla mun seurassa tai nähdä mitään "lesboilua". Tällä hän siis tarkoitti normaaleita hellyydenosoituksia, halailua ja pussailua...
Sitten ihmiset ihmettelevät, miksi viihdyn mieluummin siskojeni kanssa. Olen tosiaan onnellinen kun minulla on heidät! (:
Ihanat siskoni
88puolikukka
0
431
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632132Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51785Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2361278En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71950Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87935Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21855Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?112762Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38708- 19706
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93689