IKÄEROSTA

tyttö

Mä haluisin vähän muiden kantaa tälläseen ikäerokysymykseen...
Onko 5 vuoden ikäero ihan ok tai voiko yleensä tulla mitään, kun ikäero on tälläin ei normaalin päin eli itse olen 22 vuotias tyttö ja poika 17 vuotias. Tavattiin muutama kuukausi sitten baarissa ja ollaan tapailtu silloin tällöin. Tää henkilö vaikuttaa ikäistään huomattavasti kypsemmältä...tää ikäero vaivaa mut onko se niin tärkeetä, onks ne vaan niitä kuuluisia lukuja..tuntuu kyl et kukaan muu läheinen ihminen ei ehkä ymmärrä tätä hommaa...mut minkä sille voi jos synkkaa, vai?;)
Onko kellään vastaavaa kokemusta että toimii?

2

553

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mie vain

Voi olla että kuulostan tylyltä, mutta suoraan sanottuna jos joudut sitä täällä kyselemään niin unohda koko homma.

Itse elelen hyvinkin onnellisesti parisuhteessa, jossa on ikäero, joka saa tanttojen leuan väpättämään, varsinkin kun olin seurustelun alkaessa vasta 14-vuotias. Eli henkilökohtaisesti uskon ettei iällä ole merkitystä, vaan sillä mitä yhteistä näillä kahdella ihmisellä on, haluavatko he elämältä samaa jne...

Jos kyselit täältä vakuutteluja päätöksellesi, jonka olet jo tehnyt, niin se on ok. Vie aikaa totutella siihen että kun joku ihmettelee / kauhistelee, nostat vain leukaa puolisen senttiä ja hymyilet niin pirun onnellisesti että ihmettelijä muuttuu kateudesta vihreäksi =) Mutta jos todellakin kysyt täältä neuvoa, kysyt väärästä paikasta. Kyllä se pitäisi itsessään tuntea, onko tämä suhde yrittämisen arvoinen vai ei.

• sallavaara

Itse olen kohta 28-vuotias nainen ja seurustelen kohta 23-vuotta täyttävän miehen"alun" kanssa.. minua häiritsi suhteen alussa ikäero kovastikin, mutta miestä ei, joten annoin palaa ja hyvin on mennyt =) joka lailla, joka suhteessa. Se on se kemia, että kun se pelaa ja molemmat on samalla aaltopituudella! Ikä, se on oikeesti vaan se numerosarja, se ei kerro totuutta ihmisten "pään sisuksista"! Joten jos mies tuntuu hyvältä, mikä ettei! Anna palaa vaan! =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6043
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4792
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3035
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2843
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2105
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1516
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe