moi. Ajattelin kysyä että onko sellaisia enään saatavilla..joskus tuntui olevan joka merkkistä. En ole niitä käyttänyt, mutta onko se niinkuin meikkivoide "kiinteämmässä" muodossa..tai siis ajaako samaa asiaa kuin meikkivoide.
(saako sillä hyvää lopputulosta puuterin kanssa)
Olen käyttänyt välillä meikkivoiteena Gemeyn non stop merkkiä. Mutta jotain muuta voisin kokeilla.
kokemuksia kaipailisin, hyviä ja huonoja.
"meikkivoidepuikko"
4
472
Vastaukset
- nainen
Juu tota olen käyttäny (otsikossa), mut ei se mun mielest oikee sovi meikkivoiteeks, ainakaan mun iholle! Mulla on sekaiho... Se sopii kyl iha hyvi peitepuikoks, peittää mun mielest paremmi ku normaali peitepuikko! =o)
- Marika
Käytin aina ennen juuri tuota Maybellinen puikkoa mutta nyt niitä ei ole enää myynnissä melkein missään, en tiedä miksi kun kyseessä oli niin hyvä ja suosittu puikko. Ulkomailla niitä myydään muttei koskaan sitä vaaleinta väriä eli Ivorya, jota olen etsimässä.
- nainen
Marika kirjoitti:
Käytin aina ennen juuri tuota Maybellinen puikkoa mutta nyt niitä ei ole enää myynnissä melkein missään, en tiedä miksi kun kyseessä oli niin hyvä ja suosittu puikko. Ulkomailla niitä myydään muttei koskaan sitä vaaleinta väriä eli Ivorya, jota olen etsimässä.
Mun ei nyt vähää aikaa oo tarvinnu ostaa, joten en tiennyt ettei sitä oikee löydy! =o) Mut oletko kattonu vapiksest, sittarist ja sokoksest?! Jostai noist mä viimeks ostin!
- Kaisa
Suosittelen tätä, samassa meikkivoide ja puuteri. Eli puuteria tai muuta ei tarvita enää päälle. Levittyy todella hyvin ja on riittoisa.
Sieniä ei levitykseen tarvita, riittää kun sormilla sipistelee. Puikko jättää ihon "samettiseksi" ja peittää näppyjä ja esim. tummia silmäalusia ihan hyvästi.
Hinta vaan on jotain 15€ mutta kannattaa ostaa! Meikkivoiteethan on samoja hintoja..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m4346173- 875480
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest514477- 543996
- 803983
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse33616SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933549Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1213274Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713251- 432309