Moi. En tiedä kumman värin laittaisin hiuksiini(suklaanruskea vai luonnonvaalea). Minulla on luonnostaan vaaleanruskeat hiukset(on vähän vaaleita raitoja). Olen 13 vuotias. Minulla on ollut sinisiä raitoja mutta ne on lähtenyt jo pois. En tiedä kumpi olisi parempi minulle. Ehdottakaa!
Suklaanruskea vai luonnonvaalea hiusväri?
6
146
Vastaukset
- 2x2x2
Minä lähtisin liikkeelle siitä mietteestä, että oletko nyt kuinka ruskettunut tai aijotko rukettua tänäkesänä vielä kuinka paljon. Jotkut ei tykkää yhtään siitä, kun on yhtään vaaleahko tukka ja on ruskettunut paljonkin. Se on tosin vaan mielipide kysymys, että sitä älä muilta ala kyselemään.
Jos sinulla on hyvin vaaleat kulmakarvat, ja et tykkää yhtään tummentaa niitä meikillä tai värjäysaineella, niin suklaanruskea tukka saattaa saada sinut näyttämään vähemmän kauniimmalta, kun tukkasi on ainut mikä silloin korostuu ja kasvot jäävät kokonaan varjoon, ja saattavat näyttää jopa pliisuilta.
Kannattaa miettiä ihan itse vielä kumpi väri on se Sinun Väri :) - Hiusvärin Miettijä
Ok
- 20+4
Vaalea on aina helppo värjätä vaalea tummemmaksi mutta on tooooodella hankalaa vaalentaa tummaksi värjättyä hiusta.
Sinuna pelaisin varman päälle ja ensin kokeilisin vaaleampaa. Jos se ei tunnu omalta, niin siihen on helppo laittaa tummempi sävy päälle :-) - Hiusvärin Miettijä
Ok
- 1Taija
Minusta vaaleanruskeat ja luonnonvaaleat hiukset ovat kauniit. Tukka pysyy parhaassa kunnossa, jos ei paljoa värjäile.
- noeivoitietää!
Nii ja riippuu myös jos tummat silmät vai vaaleat silmät jne. Ihonväri...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135233
- 675034
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603188- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 391764
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628