Hei, paaston siis Ramadanin (Yksi islamin kuukausista) ajan ja tähän asti on menny kaikki hyvin, mutta tänään klo 2:30 aikaan lopetin syömisen (niinkuin piti). Tämän jälkeen menin nukkumaan ja heräsin klo 6 aamulla todella kipeään päänsärkyyn, ihan kuin olisi ollut migreeni.
Yritin siitä huolimatta mennä nukkumaan, mutta ei vain pystynyt kun pää tuntu siltä että aikapommi tikitti sisällä. Tunnin jälkeen kovissa kivuissa menin ottamaan buranan ja vettä päälle, jotta tämä kivulias päänsärky loppuisi.
Pyydän tietäviä muslimia kertomaan, että pilasinko paastoni kokonaan sillä otin vettä buranaa kiellettyyn aikaan. Ja jatkanko tämän päivän paastoamista ihan normaaliin tapaan? Olisi kiva jos tieviä muslimeita vastaisi!
Paasto ramadanin aikaan
YllättäväYllätys
1
60
Vastaukset
- YllättäväYllätys
Korjaus vikaan lauseeseen: "Tietäviä"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882