postia toimitukselle..

ZeireeNi

haluaisin lehdelle osion, johon voisi ehdottaa päivän huumoripläjäystä tai jotain vastaavaa.. itse ehdotan seuraavanlaista vitsiä, joka on jo olemassa, mutta hieman muuntelin sitä..

markkinointimies meni naisen kanssa sänkyyn.. siinä aikansa touhuttuaan ja orkut saatuaan kehaisee rempseesti: "eikä tässä vielä kaikki.."

21

1331

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *hirnuu*

Oikein hyvä ajatus. Tuon laitan seuraavaan lehteen, ja jatkossa jokainen voisi kertoa jonkun vitsin tms. Toimitus julkaisisi niitä sitten eri painoksissa.

• syvägurggu

vähän muuteltu kanssa:

Huippu-urheilija meni naisen kanssa punkkaan ja tuumasi hetken päästä: - Kun ei jaksa, niin ei jaksa... tein kuitenkin oman suoritukseni...

• ZeireeNi

"en minä tätä kyllä näin suunnitellut.."

• VitsinKertoja

Portsari - No, yritetäänpä sitten ensikerralla uudestaan.

• syvägurggu

Poliisin puoliso - Sä osaat pidättää niin ihanasti.

• Mäkihyppääjä - Tiedän, pituutta olisi saanut olla enemmän.

Jääkiekkoilija - No, minä vain roiskaisin sinnepäin ja tällä kertaa sattui menemään sisään. Sama kuka sen sinne laittaa, pääasia on että se on siellä.

Jääkiekkoselostaja - Mitä ihmettä tapahtui? Onko se siellä? Oli kyllä sekava tilanne, vaikea sanoa mitään!

Jääkiekkovalmentaja - Meidän pitää saada liikettä lisää. Tässä on vielä paljon opittavaa.

Formulakuljettaja - No, ei sille mahda mitään, että vehkeet pettävät.

Hiihtäjä - Väärä voitelu

Huippu-urheilija - Kun ei jaksa, niin ei jaksa...

Olympiaurheilija - Tottakai olen pettynyt. Sitä kun on harjoitellut tätä hetkeä varten jo 4 vuotta ja sitten mikään ei onnistu!

Formulaselostaja - Mahtavaa! Elämme historiallisia hetkiä! Tätä ei ota meiltä kukaan pois!

Poliitikko - Minä en ole tehnyt mitään! Olen järkyttynyt tuollaisista syytöksistä. Tämä on selvä ajojahti minua kohtaan.

Jalkapalloilija - Kyllä tuollaisesta paikasta on jo pakko pistää sisään!

Rallikuski - Väärä kumivalinta pilasi kaiken

Maanviljelijä - Minähän sanoin ettei tämä onnistu ilman tukea.

Lääkäri - Tämä on tällä selvä. Voitte pukea.

Keksijä - Kyllä se kotona vielä toimi...

Apteekkari - Kenenkä vuoro oli seuraavana?

Rockmuusikko - Okei, nyt kaikki mukaan!

Golffaaja - Onko nyt minun vuoro?

Veteraanigolffaaja - Hole in one!

• NurinperiN
        norMix kirjoitti:

Mäkihyppääjä - Tiedän, pituutta olisi saanut olla enemmän.

Jääkiekkoilija - No, minä vain roiskaisin sinnepäin ja tällä kertaa sattui menemään sisään. Sama kuka sen sinne laittaa, pääasia on että se on siellä.

Jääkiekkoselostaja - Mitä ihmettä tapahtui? Onko se siellä? Oli kyllä sekava tilanne, vaikea sanoa mitään!

Jääkiekkovalmentaja - Meidän pitää saada liikettä lisää. Tässä on vielä paljon opittavaa.

Hiihtäjä - Väärä voitelu

Olympiaurheilija - Tottakai olen pettynyt. Sitä kun on harjoitellut tätä hetkeä varten jo 4 vuotta ja sitten mikään ei onnistu!

Formulaselostaja - Mahtavaa! Elämme historiallisia hetkiä! Tätä ei ota meiltä kukaan pois!

Poliitikko - Minä en ole tehnyt mitään! Olen järkyttynyt tuollaisista syytöksistä. Tämä on selvä ajojahti minua kohtaan.

Anneli Jäätteenmäki- puhun niin totta kun osaan

Harri Holkeri - minä juon nyt kahvia

• NurinperiN kirjoitti:

Anneli Jäätteenmäki- puhun niin totta kun osaan

Harri Holkeri - minä juon nyt kahvia

Paavo Väyrynen - on totuuden aika

• A..N...
        norMix kirjoitti:

Mäkihyppääjä - Tiedän, pituutta olisi saanut olla enemmän.

Hiihtäjä - Väärä voitelu

...NAURATTI:)))

• nomansland

nuori pariskunta oli juuri mennyt naimisiin ja hääyönä nainen sanoi, että rakastele minua. ukkohan sanoi, että kyllä vaan, mutta mun täytyy ensin käydä vessassa. nainen odotti tovin ja ukko tuli vessasta kuulosuojaimet päässä, nokassa pyykkipoika ja kortsu munassa. nainen sanoi: miksi sulla on noi kamppeet päällä? no on 2 asiaa joita en kestä, ensinnäkin en kestä naisen kirkuvaa huutoa ja toiseksi en kestä palavan kumen hajua.

• ZeireeNi

toi oli kyllä jo aika pitkä vitsi siihen lehteen.. mutta aika hyvä.. en oo ennen kuullu.. :D

• nomansland
        ZeireeNi kirjoitti:

toi oli kyllä jo aika pitkä vitsi siihen lehteen.. mutta aika hyvä.. en oo ennen kuullu.. :D

sain sen kerran sähköpostissa työkaveriltani.

• MillaN

Pikku Ville 8 v., kuten kaikki muutkin hänen ikäiset pojat, oli hyvin utelias. Hän oli kuullut paljon seksistä muilta pojilta ja mietti mielessään mitä se oikeastaan tarkoittaa. Eräänä päivänä hän tiedusteli asiaa äidiltään, joka hieman ujosteli. Suoraan kertomisen sijaan, hän kehotti Villeä piiloutumaan isosiskon huoneeseen verhojen taakse ja katsomaan mitä isosisko touhuaa illalla poikakaverinsa kanssa. Ville teki työtä käskettyä ja selvitti seuraavana päivänä asian näin:

Sisko ja sen poikakaveri istuivat ja juttelivat keskenään hetken. Sitten poikakaveri sammutti melkein kaikki valot ja alkoi halia ja pussailla siskoa. Luulen, että sisko oli tulossa kipeäksi, koska hänen ilmeensä näytti niin kummalliselta. Poikakaverikin ilmeisesti luuli niin, koska hän laittoi käden siskon paidan alle ja kokeili sydäntä, niinkuin lääkärikin tekee. Mutta hän ei ilmeisesti ollut niin taitava kuin lääkäri on. Hänellä näytti olevan vaikeuksia löytää sydän.

Hänkin näytti tulevan kipeäksi, sillä molemmat istuivat rauhattomasti ja olivat hengästyneitä. Hänen toinen kätensä oli varmaan kylmä, koska hän laittoi sen siskon mekon alle. Siskon tila vain paheni. Hän alkoi voihkia, huohottaa ja kiemurrella niin, että tippui melkein sohvalta. Kuume alkoi varmaan nousemaan.

Tiedän, että se oli kuumetta, sillä sisko sanoi olevansa niin kuuma. Lopuksi sain tietää mikä sai heidät niin sairaiksi. Suuri ankerias oli tullut poikakaverin housuun ja ponnahti yhtäkkiä esille. Se oli varmasti 25 cm pitkä, vannon sen!!

Poikakaveri piti siitä tiukasti kiinni, ettei se karkaa. Sisko pelästyi aivan kamalasti kun näki sen. Hän alkoi huutaa Jumalaa tai jotain senkaltaista. Hän sanoi, että se on varmasti suurin minkä hän on eläessään nähnyt. Minä olisin kyllä voinut kertoa vielä suuremmasta, joka saatiin isin kanssa järveltä. Yhtäkkiä sisko tuli rohkeaksi ja yritti tappaa sen puremalla siltä pään poikki. Yhtäkkiä sisko kurlasi ja päästi irti siitä. Se varmasti puri siskoa. Myöhemmin sisko otti siitä kiinni kaksin käsin ja piti sitä tukevasti kun poikakaveri veti kuonokopan sen päälle. Poikakaveri asettui siskon ja taistelevan ankeriaan päälle. Sisko alkoi voihkia ja kiemurrella. Sitten ne tippuivat sohvalta. Luulen, että he yrittivät tappaa sen litistämällä väliinsä. Hetken kuluttua ankerias lopetti kiemurtelemisen ja sisko ja sen kaveri hengittivät syvään. Sitten kaveri nousi pois ja niin he saivat tapettua sen. Tiedän, että se oli kuollut, koska se vain roikkui ja jotakin sisälmyksiä oli tullut ulos.

Sisko ja sen kaveri olivat väsyneitä taistelun jälkeen. Ne piristyivät kuitenkin pian, koska poika alkoi taas pussailla ja halia siskoa. Luulen, että ankeriaat ovat niinkuin kissat, niillä on useampi elämä. Tällä kertaa ne yritti tappaa sen niin, että sisko istui ja pomppi sen päällä. 25 minuutin taistelun jälkeen ankerias oli varmasti kuollut.

Tiedän, että se kuoli varmasti, koska poikakaveri nylki sen ja heitti nahan vessanpönttöön.

• Mariet

Minä en juopottele, joskus humalassa otan pari kaljaa.

• NurinperiN

haluaisin lähettää terveiiä Jermulle, MillaNille, Wirnixille ja muille lakkoon osallistujille.

toimitukselle neuvo:
      hankkisit ammattimiehet hoitamaan hommat, ettei niissä tuhrautuisi kokopäivää.

Ps. saammeko huomenna extrapainoksen hyvitykseksi tämän päivän uutispimennosta?

• Toimitus

saat, en, ette.

Eli saat lähettää terveisiä, ei, en tarvitse ammattimiestä koneen asennukseen koska osaan ihan itse, ja ei, ette saa extrapainosta koska juuri huomenna latomo on kiinni. Tuliko selväksi?

• GoldeNeye

SEURALLINEN TYYPPI
      Menee pissalle ystäviensä kanssa oli tarvetta tai ei, heiluttelee vehjettään ja nauraa hohottaa. Kusee mielellään lumihankeen kuvioita ja hokee: kato, kato!

UJO TYYPPI
      Ei voi pissiä, jos joku katselee, tikistää aikansa naama punaisena, mitään ei kuitenkaan tule. Teeskentelee lopettaneensa ja tulee myöhemmin yksin takaisin.

HERMOSTUNUT TYYPPI
      Ei löydä aukkoa, hermostuu ja kiskaisee napit irti. Ruikkii ensimmäiset tipat vaikka peli on vielä puoliksi housuissa.

HUOLETON TYYPPI
      Pissii pitkin housun punttia kenkiinsä ja poistuu napit auki ja laittelee vehjettään housuihin vielä wc:n ulkopuolella.

TYYLIKÄS TYYPPI
      Pissii pitämättä kiinni ja oikoo samalla hyräillen solmiotaan.

HAJAMIELINEN TYYPPI
      Avaa liivinsä, kiskoo esille solmionsa ja pissii housuihinsa.

LAPSELLINEN TYYPPI
      Katselee ja ihailee poreilua altaan reunalla. Siirtyy huuhteluauto-maatin eteen ja pois vain nähdäkseen sen toimivan - parikymmentä kertaa.

TURHAMAINEN TYYPPI
      Avaa kaikki nappinsa vaikka kaksikin riittäisi. Usein löysää myös vyönsä. Nousuhumalan uhossa pitää kaksin käsin kiinni vehkeestään.

BRUTAALI TYYPPI
      Läimäyttelee kalullaan käsienpesualtaan reunaan.

LEIKKISÄ TYYPPI
      Pissii sattumoisin sinne tänne ristiin rastiin, ylös alas. Jos on ulkona, yrittää pissiä hyönteisten päälle.

UTELIAS TYYPPI
      Tutkii joka kerta seikkaperäisesti ja tarkasti suihkua. Vertailee sitä muiden kaariin.

MOTKOTTAVA TYYPPI
      Viipyy kauan, yrittää pissiä, kiroilee, piereskelee, yrittää pissiä, ei onnistu, piereskelee jälleen, poistuu puhisten.

EPÄILEVÄ TYYPPI
      Tuhnailee, nuuhkii ilmaa, nyrpistelee nenäänsä ja lopulta katselee naapuriaan syyttäen.

SIKAILIJATYYPPI
      Jos silmä välttää, niin ei voi vastustaa kiusausta pissiä käsienpesu-altaaseen.

SIISTI TYYPPI
      Yrittää suihkullaan pestä pytyn laidoilta kakkajäljet.

• Ano-Nyymi

...nauratti:-)))

• Insinööri ja tradenomi olivat pissillä. Toimituksen jälkeen tradenomi pesi kätensä, mutta insinööri ei. Tradenomi sanoi inssille. "Meillä kauppiksella kyllä opetettiin pesemään kädet". Inssi vastasi. "Meillä tekulla opetettiin olemaan pissimättä käsille"

• norMix kirjoitti:

Insinööri ja tradenomi olivat pissillä. Toimituksen jälkeen tradenomi pesi kätensä, mutta insinööri ei. Tradenomi sanoi inssille. "Meillä kauppiksella kyllä opetettiin pesemään kädet". Inssi vastasi. "Meillä tekulla opetettiin olemaan pissimättä käsille"

..kun välillä pesee munansa niin ei tarvi aina pestä käsiään... ;D

• MillaN

Tosimiehen päiväkirja

MAANANTAI
      Yksin kotona. Vaimolla on viikko vapaata. Hän matkustaa. Edessä on sangen miellyttävää vaihtelua. Luulen, että meillä on unohtumaton viikko, siis koiralla ja minulla.
      Olen laatinut tarkan toimintasuunnitelman ja aikataulun. Tiedän, milloin nousen ylös, miten kauan viivyn kylpyhuoneessa ja miten kauan valmistan aamiaista. Olen myös ottanut huomioon tiskaamiseen, siivoukseen, koiran ulkoiluttamiseen, ruoanlaittoon ja kaupassakäyntiin tarvittavan tuntimäärän.
      Olen myönteisesti yllättynyt huomatessani miten paljon minulle jää silti joutilasta aikaa, jonka ah, saan käyttää miten haluan. En ymmärrä, miksi naiset tekevät taloudenhoidon niin mutkikkaaksi, vaikka se todellisuudessa vaatii niin vähän aikaa. Kysehän on ainoastaan organisoinnista. Koira ja minä syömme kumpikin pihvin päivälliseksi. Olen laittanut pöytään juhlaliinan, kynttilöitä ja ruusuja luodakseni viihtyisän tunnelman. Koira nauttii ankkapasteijaa alkupaloiksi, hienoa vihanneshöystöä pääruoan kera ja jälkiruoaksi keksejä. Minä juon viiniä ja poltan sikarin. En ole pitkään aikaan tuntenut oloani yhtä hyväksi.

TIISTAI
      Minun on hieman tarkistettäva suunnitelmaani. Näyttää siltä, että se vaatii kuitenkin joitain pieniä muutoksia. Olen selittänyt koiralle, ettei jokainen päivä voi kuitenkaan olla juhlapäivä. Se ei niin ollen voi odottaa joka aterialla alkupaloja ja kolmea eri ruokakippoa, jotka minun sitten pitää tiskata. Aamiaisella huomasin, että kotitekoisessa appelsiinimehussa on yksi huono puoli: hedelmäpuristin on puhdistettäva joka käyttökerran jälkeen. Toinen vaihtoehto on tietenkin puristaa niin paljon mehua, että se riittää kahdeksi päiväksi. Silloin puristimen joutuu tiskaamaan puolta harvemmin.
      Oivallus:
      Makkarat voi lämmittää panemalla ne keiton sekaan, jolloin on yksi kattila vähemman tiskattavana. Missään tapauksessa en aio imuroida joka paiva, kuten vaimoni vaati. Joka toinen päivä riittää hyvin. Pitää vain muistaa vaihtaa tohvelit jalkaan ja puhdistaa koiran tassut jo ulko-ovella. Muuten tunnen oloni oivalliseksi.

KESKIVIIKKO
      Minusta alkaa jotenkin tuntua, että taloudenhoito vaatii enemmän aikaa kuin arvasinkaan. Minun on jälleen tarkistettäva toimintasuunnitelmaani.
      Ensimmäinen askel: ostin pikaruokaa. Nyt minun ei tarvitse uhrata niin paljon aikaa ruoanlaittoon. Aterian valmistamisen ei pitäisi milloinkaan kestää kauempaa kuin sen syöminen. Vuode on ongelma. Kaikki on niin monimutkaista: nouseminen untuvapeitteiden alta, huoneen tuulettaminen ja vuoteen sijaaminen. En usko, että on välttämätöntä sijata sänkyä joka paiva, varsinkin kun rojahdan siihen takaisin taas illalla. Kaiken kaikkiaan se tuntuu järjettömältä puuhalta. Olen lakannut valmistamasta monimutkaisia aterioita koiralle. Ostin lemmikkieläimille tarkoitettua purkkiruokaa. Koira kyllä irvisti sille, mutta en voi auttaa asiaa. Jos minun on tyydyttävä esivalmistettuihin aterioihin niin koirakin saa kyllä luvan tehdä samoin.

TORSTAI
      Ei enää appelsiinimehua! Miten niin viattoman näköisestä hedelmasta voikaan syntyä sellainen sotku? Kerrassaan uskomatonta. Jatkossa ostan valmista hedelmämehua.
      Oivallus:
      Onnistuin hivuttautumaan sängystä niin, että peite ja lakana rypistyivät hyvin vähän. Minun tarvitsi vain hiukan suoristaa niitä.
      Vuoteen varjeleminen vaatii harjoitusta, eikä nukkujan sovi kääntyillä liikaa unissaan. Selkääni särkee, mutta kuuma suihku varmasti auttaa siihen vaivaan. En enää aja partaani päivittäin. Se puuha on todellista ajanhukkaa. Samalla voitan kallisarvoisia minuutteja, joita vaimoni ei koskaan menetä, koska hänen ei tarvitse ajaa partaa.
      Oivallus: Ei ole mitään järkeä ottaa joka aterialle uutta puhdasta lautasta. Jatkuva tiskaaminen alkaa käydä hermoilleni. Koirakin voi syödä yhdestä ja samasta astiasta. Sehän on vain eläin.
      Huomio: Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei kenenkään asunnossa tarvitse imuroida kuin enintään kerran viikossa. Makkaraa lounaaksi ja päivalliseksi.

PERJANTAI
      Ei enää hedelmämehua! Pullot ovat liian painavia. Olen havainnut seuraavaa: Makkarat maistuvat hyviltä aamulla, vähemman hyviltä lounaalla, eivätkä lainkaan hyviltä päivällisellä. Jos makkaroita syö enemmän kuin kaksi päivää peräkkäin, seurauksena saattaa olla lievää pahoinvointia. Koiralle on kuivamuonaa. Se on ravitsevaa eikä sottaa astiaa.
      Olen huomannut, että keittoa voi syödä suoraan kattilastakin. Se maistuu aivan samalta. Ei tarvita lautasta eikä kauhaa! Enkä tunne enää itseäni tiskikoneeksi. Olen lopettänut keittiön lattian lakaisemisen. Se alkoi käydä hermoilleni samalla tavoin kuin vuoteen sijaaminen.
      Oivallus: Unohda säilyketölkit. Tölkinavaaja vain suotta likaantuu.

LAUANTAI
      Mitä järkeä muka on riisuuntua illalla, jos aamulla pukee taas ylleen samat vaatteet? Mieluummin vietän senkin ajan nukkumalla vähän pitempään. Sitä paitsi vaatteet päällä nukkuessa ei tarvitse lainkaan käyttää peitettä ja lakanaa, joten vuode säilyy sijattuna. Koira levitti murusia lattialle, perkele. Annoin sen kuulla kunniansa. En ole sen palvelija! Kummallista, yhtäkkiä tajusin, että vaimoni sanoo samalla tavalla joskus minulle... Partakin pitäisi ajaa tänään, mutta minua ei huvita lainkaan. Hermoni ovat kireällä. Aamiaiseksi on vain sellaista, mitä ei tarvitse ottaa paketista, pilkkoa, levittää, keittää, sekoittaa tai muuten rasittaa itseään työllä. Nuo puuhat saavat minut yksinkertaisesti tolaltani.
      Suunnitelma: Jos syön lounasta suoraan pussista, en tarvitse lautasia ollenkaan. En myoskaan ruokailuvälineitä, pöytäliinoja tai muitakaan hömpötyksiä. Ikeneni ovat hieman kipeat. Ehkä se johtuu hedelmien puutteesta; ne ovat liian painavia kotiin raahattavaksi. Kenties ikenien kipeytyminen on merkki alkavasta keripukista...
      Vaimokin just soitti ja kysyi, olenko pessyt ikkunat ja pyykin. Puhkesin hysteeriseen nauruun. Sanoin, ettei minulla ole ollut aikaa sellaisiin puuhiin. Minulla on ongelmia kylpyhuoneen viemärin kanssa. Spagetti on tukkinut sen. Se ei kuitenkaan minua suuremmin haittaa, koska olen joka tapauksessa lakannut käymästä suihkussa.
      Huomio: Koira ja minä syömme jo molemmat suoraan jääkaapista. Se on tehtävä nopeasti, jotta ovi ei olisi auki liian kauan.

SUNNUNTAI
      Koira ja minä istumme sängyllä ja katselemme televisiosta ihmisiä, jotka syövät kaikenlaisia herkkuja. Me molemmat kuolaamme. Olemme heikkoja ja ärtyisiä. Tänä aamuna söin jotain koiran kupista. Kumpikaan meistä ei pitänyt siita. Minun täytyisi todellakin peseytyä, ajaa partani, kammata hiukset, valmistaa koiralle vähän sapuskaa, viedä se kävelylle, pestä astiat, siivota, käydä kaupassa ja tehdä koko joukko muita asioita, mutta voimani eivät yksinkertaisesti riitä. Tunnen, kuinka tasapainoaistini alkaa horjua ja näköni alkaa hämärtyä. Koira on lakannut heiluttamasta häntäänsä. Viimein itsesäilytysvaistoni puuttuu peliin ja raahaudumme ravintolaan. Syömme mainiota ruokaa useilta eri lautasilta yli tunnin ajan. Sen jälkeen menemme hotelliin. Huone on puhdas, siisti ja viihtyisä. Olen löytänyt ihanteellisen ratkaisun taloudenhoito-ongelmiin. Miksiköhän vaimoni ei ole koskaan tullut ajatelleeksi sitä...?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      233
      2172
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1808
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      60
      1436
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1215
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      61
      1075
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1068
    7. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      994
    8. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      990
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      834
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      832
    Aihe