Kavereita Helsingistä?

HelsinkiHou

Täällä savolainen nainen, joka etsii kavereita Helsingistä! Olen asunut vuoden pääkaupunkiseudulla eikä kavereita ole liiaksi kertynyt.
Olen 23- vuotias joka tilanteeseen sopiva akka, joka etsii kaveri seuraa niin leffaan, kirppareilla kiertelyyn, bilettämiseen, musan hifistelyyn kuin terassille. Itse en ole mitenkään urheilullinen, mutta haluaisin kokeilla kaikkea hauskoja liikuntamuotoja ja pelejä!
Pidän keskustelusta ja asioiden pyörittelystä, mutta myöskin menevästä meiningistä. Jos et kavahda aborttikeskustelua etkä punastu jos puhumme pissi-kakka leikeistä niin otahan yhteyttä !
Jos fiilaat psykeä, housen eri muotoja sekä Justin Bieberiä niin sekin on plussaa :)

5

245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öäå

      Pissi-kakkajutuista, joku fetissi? Vähän ihmetytti tuo :D

      • HelsinkiHou

        No ei :D Vaan pointtina on se, että asiasta kuin asiasta voidaan jutella! Eikä toiselle tule punastumisjäätymistä tuollaisista. Itse tykkään jutella tabuista.


    • Hipsutinkipsutin

      Heips. Täältä löytyy Helsingin uumenista yksi tapaus. Olen kanssa päälle parikymppinen naisihminen. Kesällä vähän yksinäisyys välillä päässyt yllättämään kun ei ole opiskelua tai töitäkään paljoa ollut pitämässä kiireisenä.

      Psyke uppoaa itseenkin ja psykebileissä tulee välillä käytyä, yksinkin kun ei löydy muutamaa enempää tuttavista alan ystäviä. House menee kanssa mutta piiperiin vedän rajan :D Kamalan usein en kyllä biletä, etenkään perus baareissa. Enemmän luonto lähellä sydäntä. Sielä tulee pyörittyä. Puheenaiheissa en pienistä pelästy, oikeudenmukaisuus on tärkeä asia niin tulee tongittua hiljaisia totuuksia meiltä ja maailmalta. Ehkä se karaisee.

      Jos kiinnostaa katsoa miten synkkaa niin laita vaikka jotakin Skype tai s-postiosoitetta tms ehdotusta :) Itse nössöilen enkä uskalla tänne nyt laittaa.

      • HelsinkiHou

        Jees!! Kuulostaa tosi hyvälle!
        Elikkäs laita pikimmiten postia kun nytkin yksinäisyys koputtaa ja tylsää on!
        [email protected]

        vaihdetaan vaikka sitten puhelinnumeroita niin on helpompi tekatata :))


    • Makkaramunakas

      Samanikänen tyllerö täällä myös! laitampa myös sulle sp-tä ja pientä infoo itestäni!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      121
      9509
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      49
      2794
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      159
      2557
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1796
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1613
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      10
      1407
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe