pitääkö minun laihduttaa ja miten saisin sixpacin

laihduttaja

Hei olen 11-vuotias tyttö ja olen pituudeltani 153cm ja painan 48kg kertokaa rehellisesti pitääkö minun laihduttaa ja miten saisin sixpacin vinkkejä!!

8

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen 38 v.

      Ei tarvitse laihduttaa.Olet kasvuiässä.Kasvat vielä pituutta.Ja sun ikäsen ei pitäis edes ajatella mitään sixpacia seuraavaan 7-10 vuoteen.Nauti sun elämästä nyt kun sä olet vielä lapsi.Ehdit kyllä yrittää saada sixpacin täysikäisenäkin.Toistan vielä että olet kasvuiässä ja LAPSI.

    • Ikukiku

      Saat sixpackin laihduttamalla ja treenaamalla vatsalihaksia PALJON.

    • Ei laihdutusta.

      Ei sun tarvii mitään laihduttaa. Oot tosi nuori ja on jopa vaarallista alkaa laihduttamaan noin nuorena. Kiinteyttää voit tekemällä lihaskuntoa ja syömällä terveellisesti, muista protskut!

    • 4+10

      Herranen aika! Oot lapsi! Mee leikkiin barbeilla! Mieti sitä kropan muokkausta kun oot 20v. Saat vaan pituuskasvusi sekaisin ja jäät lopuksi ikääsi tuollaiseksi kääpiöksi! Oma mies teki sen virheen että aloitti lihastreenin liian aikaisin ja jäi sitten 172cm käppänäksi. Varsinkin jos on vielä geenit että tuppaa jäämään muutenkin lyhyeksi niin ei todellakaan kannata.

    • Sixpack jätkä

      Miksi muka haluasit sixpackin? Ne on vain tarkotettu miehille. Ei niitä naiset ja tytöt tartte. Näyttää vaan rumemmalta.

    • Tarttuu syöttiin

      Luuleeko joku tosiaan, että aloittaja on 11-vuotias???

      • 15+12

        Miksei voisi olla 11v? Jo kuusivuotiaat tytöt laihduttaa ja suree muodottomuuttaan nykypäivänä. Missä ihmeen ajassa sä elät?? Itse olen vm78 ja aloitin laihdutuskierteeni juurikin 11 vuotiaana. Pituutta oli 168cm ja painoa 54kg. Mistä muistan? Kyllä syömishäiriöinen muistaa ja varsinkin kun koko ihmisarvosi riippuu vaakan lukemasta niin sen muistaa läpi elämänsä. Mä en muista ketä mun luokalla oli ala-asteella, yläasteella tai lukiossa mutta tasan muistan mitä olen painanut joka vuosi puolen vuoden tarkkuudella jopa 3kk tarkkuudella. Mulla on tuhansia sivuja laskettuja kaloreita ja painoindeksilukuja. Niitä on vihoissa, kalentereissa jopa oppikirjojen sivuilla koska pää raksutti taukoamatta kaloreista ja painosta kertovaa dataa. Että en ihmettele tätä aloitusta yhtään. Itse 11 vuotiaana laihdutin jo systemaattisesti ja urheilin 4 tuntia päivässä ja juoksin vaa'alla 20 kertaa päivässä. Lasten syömishäiriöt on kasvava ongelma eikä se katoa pitämällä päätä pensaassa.


      • 15+12

        Miksei voisi olla 11v? Jo kuusivuotiaat tytöt laihduttaa ja suree muodottomuuttaan nykypäivänä. Missä ihmeen ajassa sä elät?? Itse olen vm78 ja aloitin laihdutuskierteeni juurikin 11 vuotiaana. Pituutta oli 168cm ja painoa 54kg. Mistä muistan? Kyllä syömishäiriöinen muistaa ja varsinkin kun koko ihmisarvosi riippuu vaakan lukemasta niin sen muistaa läpi elämänsä. Mä en muista ketä mun luokalla oli ala-asteella, yläasteella tai lukiossa mutta tasan muistan mitä olen painanut joka vuosi puolen vuoden tarkkuudella jopa 3kk tarkkuudella. Mulla on tuhansia sivuja laskettuja kaloreita ja painoindeksilukuja. Niitä on vihoissa, kalentereissa jopa oppikirjojen sivuilla koska pää raksutti taukoamatta kaloreista ja painosta kertovaa dataa. Että en ihmettele tätä aloitusta yhtään. Itse 11 vuotiaana laihdutin jo systemaattisesti ja urheilin 4 tuntia päivässä ja juoksin vaa'alla 20 kertaa päivässä. Lasten syömishäiriöt on kasvava ongelma eikä se katoa pitämällä päätä pensaassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4803
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2290
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1816
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1481
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1121
    10. 23
      1102
    Aihe