Olin tänään Tampereen ideaparkissa etsimässä uusia valkoisia matalavartisia converse kenkiä. Missään sporttiliikkeissä ei ollut "oikeaa" kokoa, jonka ajattelin olevan 39 tai 38,5. Kookengässä olikin 15e kalliimpi hintataso, mutta kun mistään muualta ei löytynyt kenkiä päätin testätä vielä siellä. Otim sopivannäköiset kengän hyllyltä ja testasin sitä, mutta en katsonut kokoa. Kenkä tuntui juuri hyvältä, oli sopivan löysä mutta kuitenkin pysyi jalassa. Huom. Testasin vain yhtä kenkää, kuten kaupassa on tavallista. Puhuin ystävälleni, että mistä saisin kenkien toisen parin kunnes myyjä tuli viereen ja kysyi tarvitsenko toista kenkää. Ja ennen kuin ehdin edes vastata myyjä oli hakemassa toista paria kenkään. Kassalla myyjä huomasi että toisen parin nauhat ovat eri valkoisen sävyiset ja meni hakemaan kokonaan uudet parit. En ehtinyt koittaa uusia pareja vaan maksoin suoraan 80e kengistä joiden luulin olevan hyvät. Vasta kotona koittaessani tajusin kuinka isot kengät ovat (kokoa 40), mulla yleensä siis pienempi koko. Mun kuitti on sotkeentunut juomaan laukussa ja kuitista on lähtenyt pala reunasta pois. Kuitissa näkyy kellonaika, hinta, mitä ostin mutta päivämäärää ei. Olisiko ehdotuksia mitä tekisin? Nimenomaan haluaisin vaihtaa kengät tai saada rahat takaisin.
liian isot kengät
2
281
Vastaukset
- kenkätallaaja
Mars kauppaan kuitin ja kenkäparin kanssa pyytämään kenkäparin vaihtoa tms.! ;)
Mutta oli vika myös omasi - kaupassa tulee aina (!) sovittaa molemmat kengät samasta kenkäparista - ja jos vaihtaa paria tulee se sovittaa vielä, tai ainakin katsoa kokonumero!!! ;) - järki-käteen
Siis miksi haluat vaihtaa kengät? Ymmärsin, että kengät ovat jalkaasi oikeasti sopivan kokoiset, mutta niiden numero on mielestäsi liian iso. Typerintä mitä ihminen voi tehdä, on tuijottaa jotakin numeroa ja pelkästään sen perusteella jättää itselleen sopivat kengät käyttämättä.
Koska ne kerran ovat oikean kokoiset, käytä niitä äläkä tuijota jotakin typerää numeroa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166313- 1972490
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan971894En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761497Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911049- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46929- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708