Eli oon ottamassa kyynerpäähän hämähäkin seitti tatskaa, ja mua rupes mietityttämään, että onkohan se kipeä paikka ottaa, yksi pikku tatska on jo kädessä sen ottaminen ei sattunut yhtään missään, ni mites sitten kun tatuoidaan tohon kyynerpäänluun kohdalle? Kokemuksia!? Ja toinen juttu jos joku tietää kyseisetä aiheesta liittyviä kuvia niin url kehiin, ite en löytänyt =)
Kyynerpää
25
22699
Vastaukset
- Tartsan
Satutko tietämään, mitä tuo hämähäkin verkko kyynärpäässä on symboloinut, ennen kuin siitä tuli muotia?
- Poju
Enpä tiiä, kerrohan niin sitten tiiän!?
- Tartsan
Poju kirjoitti:
Enpä tiiä, kerrohan niin sitten tiiän!?
Tarkoittaapahan vaan, että olet listinyt jonkun. Varmaan ihan mukava tietää näin etukäteen..
Kuitenkin alkuperäiseen kysymykseen on aika paha vastata, mutta ei se paikka ainakaan itsellä sieltä arimmasta päästä ole.
Joillekin tatuoinnit ovat sen verran henkilökohtainen asia, että se oikea kipu on koettu jo aikaisemmin ja kuvanteko on verrattavissa kivuliasuudessaan parturissa käyntiin. Henkimaailman juttuja sanoisin, viileä asenne rokkaa näissä hommissa.
- sitä
Tarkoittaa yhä edelleenkin sitä että oot TAPPANU jonku....Mutta kannattaahan se ottaa niin saat esim linnaan joutuessasi hieman respectiä, vaikka saattaa aiheuttaa myös pahoja katseita ja lopulta joudut yleiseksi bitchiksi ja valmistaudu myös yöllisiin vartijoiden vierailuihin.
- Tartsan
No, onhan noita verkkoja nähnyt ihmisillä, jotka eivät takuulla ole tappaneet ketään ja olleet asiasta autuaan tietämättömiä. Saattaahan olla, että joku on silkkaa lapsellisuuttaankin mennyt sellaisen ottamaan. Joten on sen alkuperäinen merkitys hieman kärsinyt.
Eipä kuitenkaan voi sanoa, että se kuva edelleenkään olisi mikään positiivinen viesti kantajastaan. - isd
Tartsan kirjoitti:
No, onhan noita verkkoja nähnyt ihmisillä, jotka eivät takuulla ole tappaneet ketään ja olleet asiasta autuaan tietämättömiä. Saattaahan olla, että joku on silkkaa lapsellisuuttaankin mennyt sellaisen ottamaan. Joten on sen alkuperäinen merkitys hieman kärsinyt.
Eipä kuitenkaan voi sanoa, että se kuva edelleenkään olisi mikään positiivinen viesti kantajastaan.Onhan tuo hämähäkinverkko tatuointi myös todella yleinen skinhead piireissä. Mielestä aivan sama mikä tuo alkuperäinen merkitys joskus aikanaan ollut.
Ja kyllä sattuu kyynärpään tatuoiminen ja ihan helvetisti vielä kaiken lisäksi. Itselläni kyllä muutkin paikat aika arkoja. - vähän epävarma
isd kirjoitti:
Onhan tuo hämähäkinverkko tatuointi myös todella yleinen skinhead piireissä. Mielestä aivan sama mikä tuo alkuperäinen merkitys joskus aikanaan ollut.
Ja kyllä sattuu kyynärpään tatuoiminen ja ihan helvetisti vielä kaiken lisäksi. Itselläni kyllä muutkin paikat aika arkoja.Verkko kyynerpäässä symboloi rasismia suurimmassa osin ja kyynel silmäkulmassa taas että on tappanut jonkun ;)
- Taival
Mulla on tatuoinnit oikeassa olkavarressa, pohkeessa ja vasemmassa kyynärpäässä. Ja kyllä noista kyynärpää oli ehdottomasti pahin. Siinä kun on tuo luu ja hermot pinnassa. Mutta kipu on, kuten mainittua, hyvin yksilöllinen asia.
- ....
Kipu on kivaa ja tuska taivaallista...mitä te vikisette jos kuva tarvii saada sillon kestetään kuvasta aiheutuva kipu....
- Wes
Aiot ottaa tatuoinnin joka kuvastaa todella brutaalia tyyppiä, raakaa tappajaa. Tyyppiä joka on joutunut suljetuksi yhteiskunnan ulkopuolelle. Tai huumeriippuvaista ( venäjän vankiloissa). Tatuointia joka on ollut merkkinä eräällä kaikkein rajuimmista valkoihoisten jengeistä Amerikassa, Arjalainen veljeys , Aryan Brotherhood. Sieltä se kai tulee noille skineillekin. Kuitenkin ruusu sun lavassasi olisi vähemmän naurettava!
Niin onhan se hyvä tietää, että sattuuko sen tekeminen !? Cool man!- sami
Tossa tuli munkin mielestä alkuperäiset merkitykset. Että siitä vaan ottamaan..
Nykynörtillehän tuo sopii merkkaamaan vaikka nettiriippuvuutta (Web) haahaa.. mut älä joudu vankilaan, jookos? - ihminen
sami kirjoitti:
Tossa tuli munkin mielestä alkuperäiset merkitykset. Että siitä vaan ottamaan..
Nykynörtillehän tuo sopii merkkaamaan vaikka nettiriippuvuutta (Web) haahaa.. mut älä joudu vankilaan, jookos?No ei se seitti todellakaan sitä tarkoita,että olisi tappanut jonkun.
Taisi olla uusnatsit jotka väänsi sen siihen muottiin.
Jos täällä joku Batmani sanois että paskan syöminen on kova juttu,niin te varmaan vetäisitte sitä? - mölli
... mut muistakaahan hei että skinheadit ja natsit on vähän eri jengiä.
- ismo
Tuo juttu, että se merkkaa sitä et on tappanut jonkun, on osin totta, eli tuo hämähäkinseitti on vanha merkki joka on lähtöisin moottoripyörä jengeistä, pelkkä hämähäkin seitti ei meinaa mitään, mutta jos olet "nirhannut"jonkun sitten siihen seittiin lisätään yksi hämähäkki(eli 1 hämis per murha)! Ja tämä on fakta.
- seitti
mee hakeen googlen kautta sanahaulla gangtattoos niin löydät seitit ja kaikkea muuta sälää!
- Hoope
Näistä verkkotatuoinneista, kyllä topicin varrella on sen verran asiallista tekstiä, että suosittelisin miettimään vielä kerran, ennenkuin alat moisia teettämään.
Mieleeni muistuu nuoruusvuodet, jolloin kotikaupunkini (turun naapurikunta) oli kokolailla villillä tuulella. Yks-sun-toinen oli istumassa tai matkalla linnaan... vähän ajan kuluttua samoja kasvoja kulki kylillä kädet täynnä tatuointeja, mutta verkkotatskaa kyynerpäässä ei ollut kun yhdellä... Lisäksi nämä kyyneleet silmäkulmiin ja poskipäihin lisääntyi. Niiden merkityksestäkin olen hassuja juttuja kuullut, mutta jos joku näistä enemmän tietää, kertokoon. Mä olen vain kuullut sen, että linnassa on tapahtunut jotain ja siitä kyynel merkiksi??? Mutta joo...- Kirsi
Kyynel on ennen tarkoittanut samaa kuin ilmeisesti toi hämis verkossakin, että joku on siis tullut listittyä. Mutta nykypäivänä se hakataan tatuoitavan kasvoihin, mikäli joku hänen lähimmäisistään kuolee sillä välin kun hän istuu linnassa, ikään kuin muistomerkiksi ikuisesta surusta ja kunnioituksesta kuollutta ystävää kohtaan.
- Zobber
Kirsi kirjoitti:
Kyynel on ennen tarkoittanut samaa kuin ilmeisesti toi hämis verkossakin, että joku on siis tullut listittyä. Mutta nykypäivänä se hakataan tatuoitavan kasvoihin, mikäli joku hänen lähimmäisistään kuolee sillä välin kun hän istuu linnassa, ikään kuin muistomerkiksi ikuisesta surusta ja kunnioituksesta kuollutta ystävää kohtaan.
Kiitos tiedosta, joka kuulosti ihan oikealta... Se, mitä itse olin kuullut, että kyynel tulee jos morsiammeksi joutuu, oli vähän ontuva...
- Spiderblossom
Zobber kirjoitti:
Kiitos tiedosta, joka kuulosti ihan oikealta... Se, mitä itse olin kuullut, että kyynel tulee jos morsiammeksi joutuu, oli vähän ontuva...
Juu alkujaan se on ollu vankilatatska joka tarkoitti et oot istunu poses jonkin aikaa. Myös murhaajat ja skinheadit käyttää seittiä, mutta heistähän suurin osa on istunu.
Nykyään myös anti-fasistit ja punkkarit leimaavat itseensä seittejä kuvastamaan yhteiskunnan merkitsemättömyyttä ja ihmisten viivakoodittamista. Itselläni se merkkaa rankan menneisyyden loppumista ja valtion vastustamista. Mitä sattumiseen tulee, sen kestää. Seitit on aina kuuminta hottia!
- Syp
Joo on kyllä niin maan perkeleen arka kohta ettei ihan jokainen siihen sitten otakkaan :)
Kokemuksia itsellä kun 17 vanhana menin ensimmäisenä tatuointina sen seitin ottamaan
(ja te pikkusielut näsäviisastelijat tiesin merkityksen ennen kuvan ottamista, enkä ole typerä teini joka ottaisi sen muodin takia.. sillä on henk.koht. merkitys minulle ;D)
http://irc-galleria.net/user/Sypressi/picture/99020154
siinäpäs linkkiä omaan kuvaani...
Mutta on tosiaan arkapaikka ja TODELLA ärsyttävä siinä mielessä että sitten saat kuulla niitä "Ooks istunu linnas?", "Hieno linnatatska" kommentteja.. :)- gher
:)) tyypillistä marmatustahan tuo on. Kaikille tatuoinneille on varmasti jonkinlainen merkitys. Jossakin kulttuurissa jokin kuva merkitsee sitä ja tätä sekä toisaalla aivan jotakin toista. Siksi ei niitä kannata murehtia liikoja. Voihan se kyynärpäässä oleva leppäkerrttu merkitä jotakin hirvittävää jossakin jne jne.
Ottakaa kuvanne siis itseänne varten :)
Meinas unohtua me kaikki tatuoiduthan ollaan kriminaaleja ym. pohjasakkaa muutoinkin eli vähäks välii.
- "hölmökö"
Eikös tuo hämähäkki kyynerpäässä tarkoita että oot skini???
- =)
Japanissa se tarkoittaa että hämähäkki kutoo sielu verkkoon.
- kyllä
tuo tatuointi tuossa paikassa tosiaan tarkoittaa että olet istunut linnassa/ kuulut rikollisliigaan yms. Jättäisin itse ottamatta.
- pöljä
Ota kyrvänpäähän älä kyynärespäähään , pöljä......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662238Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381853Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711480Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣211454Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.761153Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1771134Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬211086Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1051064- 77919
En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9912