Mies ja raha?

Kungpao

Omani isä jolla on kolme omistusasuntoa, joiden arvo on noin 725 000e ja puhuu taukoamatta kuinka kaikki on kallista ja kuinka paljon kelläkin on omaisuutta '' minähän en maksa olutta, jos pulitetaan 7e ''. Palkka 3000e luokkaa ja naisystävänsä 4000e luokkaa, mahtaa olla tylsä ja yksinäinen elämä, kun eivät viitsi edes matkustaa tai ostaa terveellistä ruokaa.

12

114

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vain raha ratkaisee

      Hää on keräilijä.

      Jos tahtoo huipulle, muuta ei voi tai ehdi ajattelemaan.
      Minusta huomaa, ettei raha ole pääasia.

    • Jotkut eivät vaan osaa nauttia. Se tapa on opittu omilta vanhemmilta ja he taas pulaajoilta.

      Olimme eilen bulevardin salonkikahvilassa aamusella juomassa kahvit. Siellä oli myös, paikalla rahnaampi vanhempi naisväki.
      Puhe oli äänekästä, ja suoraan sanottuna sen pöydän antimet luultavasti pyörivät kevyesti noin parissa sadassa eurossa ja kyytipoikana oli tiramisut.
      Naiset ehkä osaavat nauttia, tai ainakin nämä osasivat.
      Väkisin sitä kuuli miten vanhat rouvat elää :)

    • Minussa ja Rouva Ratikassa on samaa vikaa. Me olemme turvallisuushakuisia ja omaisuus tuo turvaa esimerkiksi työttömyyden tai sairauden varalle.

      Katsomme tarkkaan kaupassa, mitä mikäkin maksaa. Vaatteita ja kodinkoneita korjautetaan eikä aina osteta uutta. Tosin säästyvillä rahoilla sitten esimerkiksi matkustelemme.

      Säästäväisyys on luonnekysymys, eikä nuuka siitä itse kärsi, vaikka ulkopuolinen niin varmaan kuvitteleekin. Sitä paitsi nuukuudella ja yksinäisyydellä ei ole mitään tekemistä keskenään. En minä yritä kavereilta pummata ja aina raaskin kaikkiin illanistujaisiin lähteä, vaikka ne bisset sitten maksaisivatkin 7€ kappaleelta.

      Terveellinen ruoka ei muuten ole kallista. Epäterveelliset einekset ennemminkin.

      • Kungpao

        Voi lässynlää taas, omaisuus miltei miljoona ja luulee olevansa turvaton.


      • Kungpao kirjoitti:

        Voi lässynlää taas, omaisuus miltei miljoona ja luulee olevansa turvaton.

        Se on luonnekysymys, opittua tai molempia. Mikä siinä sinua niin ärsyttää jos ihminen itse on elämäänsä tyytyväinen? Eri asia on jos samaan aikaan nuukailee ja valittaa köyhää elämäänsä. Vai pitäisikö sinun päästä osingoille?

        Noin muuten leveily on vielä huvittavampaa. Naamakirja on täynnä päivityksiä uusista vaatteista ja eksoottisista lomakohteista. Ja pitäähän miehellä aina vähän uudempi, parempi ja kalliimpi auto olla kuin naapurilla...


      • raha-hihhuli(kok)
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Se on luonnekysymys, opittua tai molempia. Mikä siinä sinua niin ärsyttää jos ihminen itse on elämäänsä tyytyväinen? Eri asia on jos samaan aikaan nuukailee ja valittaa köyhää elämäänsä. Vai pitäisikö sinun päästä osingoille?

        Noin muuten leveily on vielä huvittavampaa. Naamakirja on täynnä päivityksiä uusista vaatteista ja eksoottisista lomakohteista. Ja pitäähän miehellä aina vähän uudempi, parempi ja kalliimpi auto olla kuin naapurilla...

        SOS on Ratikalla SOC -Save Our Coins

        kun optari uppoaa Töölönlahteen ja nuukana ei oastanu pelastusliivejä luottaen kumivaimona kelluvuuteen

        Ratikalle pitää tehdä rahaa styroxista, kun "finanssinero"
        ei irrota otetta painavasta rahakukkarostansa edes hukkuessaan
        rukoillen Mammona-jumalaltaan rahojen pelastamista


      • Kungpao
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Se on luonnekysymys, opittua tai molempia. Mikä siinä sinua niin ärsyttää jos ihminen itse on elämäänsä tyytyväinen? Eri asia on jos samaan aikaan nuukailee ja valittaa köyhää elämäänsä. Vai pitäisikö sinun päästä osingoille?

        Noin muuten leveily on vielä huvittavampaa. Naamakirja on täynnä päivityksiä uusista vaatteista ja eksoottisista lomakohteista. Ja pitäähän miehellä aina vähän uudempi, parempi ja kalliimpi auto olla kuin naapurilla...

        Mutta kun hän ei osta niitä uusia vaatteita tai käy eksoottisissa lomakohteissa, koska rahaaraharaha!!!


      • UtaPao
        Kungpao kirjoitti:

        Mutta kun hän ei osta niitä uusia vaatteita tai käy eksoottisissa lomakohteissa, koska rahaaraharaha!!!

        Raha-Ratikka parka!!

        Ei kestä Thaikkulan tropiiki-ilmastoa, eikä voi nautiskella
        halvalla elämisestä -150€/kk asumiset ja ruoat jerssyviinaa


    • Nuuka saa olla jos lystää, mutta jatkuva höpötys kaiken kalleudesta, omasta ja muiden omaisuuksista on pelkästään pinnallista ja rasittavaa. Kysy siltä, että kukahan mun oikea isäni on kun mua ei huvita 24/7 jauhaa peetä rahasta.

      Tai sitten hänenlaisensa uskovat, että viimeisellä iltahuudolla saa kuitenkin jotain mukaansa, edes vähän käteistä :s

      • Kungpao

        Nimenomaan. käy ajelemassa rikkaitten alueilla katsomassa miten varakkaat asuvat, ja sanoo kuinka paljon mikäk missä maksaa niinkuin jotain kiinnostaisi.


      • Ratikkakuski.
        Kungpao kirjoitti:

        Nimenomaan. käy ajelemassa rikkaitten alueilla katsomassa miten varakkaat asuvat, ja sanoo kuinka paljon mikäk missä maksaa niinkuin jotain kiinnostaisi.

        Minäpä taas käyn leipäjonoissa työnväitystoimistoissa ja huutelemassa herjauksia persaukisille stallareille, jotka eivät osaa kiertää veroja ja elellä perintörahoilla keinotellen, kuten minä


      • Kungpao
        Ratikkakuski. kirjoitti:

        Minäpä taas käyn leipäjonoissa työnväitystoimistoissa ja huutelemassa herjauksia persaukisille stallareille, jotka eivät osaa kiertää veroja ja elellä perintörahoilla keinotellen, kuten minä

        Ok


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      338
      3999
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      278
      2277
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      119
      1592
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      95
      1415
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1393
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1257
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1228
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      50
      1089
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1064
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      336
      984
    Aihe