Iso maha naisella, mitä mieltä?

pötsi

Onko miehiä, joiden mielestä iso pullukka pömppö maha on seksikäs naisella? En siis tarkoita mitään pientä pömpötystä alavatsassa, vaan ihan todellakin isoa "pallomahaa". Itse näytän siltä kuin olisin viimeisilläni raskaana, maha on siis ulompana kuin tissit jne. Minulla on isot rinnat ja iso peppukin, muuten olen aika normaalikokoinen. Mahaan vaan kertynyt ylimääräistä. En ole jotenkin koskaan uskaltanut olla oma itseni sen takia, mielessäni on käsitys että iso maha olisi turn off miehille?

98

10328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pötsi pois!

      Iso maha on rumannäköinen, sekä miehellä että naiselle. Ehkä off-seksittömintä mitä voi olla.

    • ei hyvä

      Jos maha on noin iso ja vielä isot tissit sekä iso takapuoli niin ei millään voi olla normaalikokoinen. Kyllä ylimääräistä rasvaa on ja runsaasti. Ei ole koskaan hyvä asia.
      Aloita treeni ja muuta ruokailutottumiksia.

      • paljon elämää nähnyt

        Kyllähä perse voi olla iso,sillä on hyvä vittu!!


    • qwetrcgfj

      Raskausmaha joka on kireä ei vetoa eroottisesti mutta semmoinen pehmeä pullukkamaha kyllä

    • keijo3maha

      Rölli olet, mutta vastaan silti. Olet varmasti kuvottava näky mahoinesi. Miksi olet syönyt ja tehnyt itsestäsi sellaisen? On varmasti miehiä jotka pitävät mahaasi seksikkäänä, mutta he eivät ole suomalaisia. Voi olla suomalaisiakin, mutta heillä onkin sit jokin oma fetissi läskeihin naisiin. Paskotko kuinka paljoin kun käyt kakalla? Meinaan vaan että jos olet ahmijakone niin varmaan jätöksetkin ovat mahtavia. Syötkö tarpeeksi kuituja?

      • älävälitäap

        Oi miten ihana tämä netti on, kun paljastuu kuinka joillakin ihmisillä ei ole käytöstapoja. Mielipiteitä on monia, mutta asiat voi sanoa rumasti tai asiallisesti. Luepa tekstisi ja kelaa kumpaa sarjaa oma viestisi oli. Minulle ainakin on tärkeää myös se mitä vastapuoli möläyttelee suustaan, ei riitä pelkkä komea ulkonäkö.


    • Että näin...

      Laihduta, ja ennen kaikkea oman terveytesi vuoksi...

    • Ehdoton ei

      No no.

    • Rakkaus on off

      Pallomaha on kyllä epäeroottisinta mitä naisella voi olla. Täydellisen luotaan työntävä.

    • Vähän riippuu siitä miten isosta puhutaan, mut tiettyyn rajaan asti näyttää kyllä hyvältä. Mut semmonen joka roikkuu yli lantion ei näytä ollenkaan hyvältä vaan semmoselta että kävelen pois päin :)
      Et ei ole ainakaan omalle kohdalle ap:n tapaus turn-offia nähnykkään, vaan saattaa olla päinvastonki :)

      • -ap-

        Oi ihana kuulla itmies!! Itse koen jotenkin, että maha on tosi erogeeninen alue kropassani ja olisi mukavaa, jos tapaisi miehen jonka mielestä se on seksikäs. :)


    • uu878

      Iso maha on pahin ulkonäkövirhe naisessa!
      Tiukka vyötärö on upean seksikäs .

    • M25V

      Kyllä meitä löytyy! Iso ja pehmeä pullukkamasu on todella seksikäs, mitä isompi sen parempi. Rinnoista ja pepusta plussaa:) Olisi kiva tutustua;)

    • Jos sopii kokonaisuuteen :)
      Saattaa olla hyvinkin seksikäs. Naisellisuus tarkoittaa pehmeyttä.
      Yv:tä saa laittaa!

    • Rippuu mistä roikkuu
    • Normipa(i)nomies

      Ei kyl haittaa pätkääkään mikään maha tai sellut, jos nainen on rakastava ja muuten mukava, ja huumorinrajunen et osaa myös nauraa itelleen eikä tee vartalonmallistaan estojen aihetta ja ongelmaa. Ollaan sellasia kun ollaan, omenoita tai kukkakeppejä, kunha ei sairaalloiseksi käänny. Rakastetaan vaan toisiamme sellasina kun oomme!

      • JokuSairaus

        En tiiä. Mulla on varmaan joku sairaus mutta rakastan kireitä kroppia ja en pysty harrastaa seksiä lihavien kanssa.


      • 234543864256

        Kyllä kelpas mullekkin jos pää kunnossa. Ei koolla mitään väliä. Mä en ikinä itte pystyisi olrmaan jonkun kanssa joka tuijottaa ulkonäköön tärkeiden juttujen sijaan, vaikka omassa ulkonäössä mitään vikaa ole, psinokin kurissa. Ei haittaa naisen pyöreys silti. Muu merkkaa enemmä.


      • hoikka_kuitenkin

        Ei ulkonäköä tarvitse jatkuvasti tuijottaa. Oma terveys pitäisi normaali-ihmistä kyllä kiinnostaa sen verran ettei paisuta itseään kovinkaan pallomaiseksi. Itseasiassa terveydestä huolehtiminen on aika tärkeä asia.


    • JokuVaanTaas

      No riippuu vähän. Joillakin semmonen näyttää ihan okei mut muuten niin minun mielestä naisella kuuluu olla pieni pehmeä maha. Liian kireä/lihava/lihaksikas niin en pysty harrastamaan seksiä.

    • iso maha on todella seksikäs, minä tykkään ainakin

    • pömppis

      Naisella jolla on iso maha on kyllä yleensä aika hottis, ainakin minun mielestä.
      Sinä nainen jolla on iso pömppis, laita viestiä mulle niin voimme ehkä
      tutusta.

      Mies Turusta.

    • Saa se pullottaa

      Ei pullea maha haittaa mitään, jos vyötärö on selvästi muuta vartalolinjaa kapeampi.

      Tällaisia tapauksiahan ne seksikkäimmät vatsatanssijatkin ovat.

    • Ei mitään pahaa

      Söötti pyöreä pötsi on seksikkäin kohta naisessa !!
      Vielä pyöreä iso takamus ja paksut reidet

    • pulleva

      Itselläni kiloja kerääntyy keskivartaloon ja mulla on tosi iso vyötärönmitta (just mittasin 135 cm), painoakin kyllä lähes 100 kg. Varmasti on paljon miehiä, joiden makuun kroppani ei ole, mutta löytyy myös miehiä jotka tykkäävät tällaisesta vartalosta. Entisen poikaystäväni mielestä iso, pehmeä mahani oli tosi seksikäs. Opin olemaan sujut muotojeni kanssa, kun huomasin kuinka toinen saattoi ne nähdä. Oli esimerkiksi ihanan eroottista, kun hän hieroi masuani ja levitti hyväntuoksuista vartalovoidetta sille. Tunsin olevani todella seksikäs ja viehättävä. Ehkä vielä joskus tapaan miehen, joka myös pitää minusta tällaisena kuin olen (tosin yritän vähän pudottaa painoa, koska nyt liikakiiloja alkaa olla hiukan liikaa)

      • Anonyymi

        Tekis mieli pysytellä ja hieroa/hyvällä masuasi:)
        Haluaisitko tutustuu❤️❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekis mieli pysytellä ja hieroa/hyvällä masuasi:)
        Haluaisitko tutustuu❤️❤️

        Siis "pussutella"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis "pussutella"

        Nyt tuli kirjoitus virheitä! Tarkoitin siis tekisi mieli pussailla ja hieroa/ hyväillä masuasi❤️❤️


    • iso maha on tosi seksikäs, sitä on kiva suudella ja hyväillä

    • ....................

      isomahaisia akkoja pitäisi potkaista siihen pötsiin.

    • mahakas

      mulla on reilusti kiloja ja maha tosi iso. se roikkuu alhaalla ja siitä on haittaa ihan jokapäiväisessä elämässä. vaatteet ei mene keskivartalon kohdalta päälle turha haaveilla esim. mekosta. en koe kyllä olevani mikään sekikäs...

      • polkimjnbgvfcd

        Jos se maha roikkuu, sitten se ei kyllä ole kiva. Siitä roikkuvasta mahasta pitäisi hankkiutua eroon keinolla millä hyvänsä.

        Sinällään ei pömppiksessä mitään pahaa ole.


      • mahakas
        polkimjnbgvfcd kirjoitti:

        Jos se maha roikkuu, sitten se ei kyllä ole kiva. Siitä roikkuvasta mahasta pitäisi hankkiutua eroon keinolla millä hyvänsä.

        Sinällään ei pömppiksessä mitään pahaa ole.

        joo yritetty hankkiutua eroon, mikään ei tunnu tehoavan! kunpa oiskin pieni pömppis mut tää on jotain ihan muuta. "vyötärön" ympärys yli 140 senttiä, ei sitä kai miksikään vyötäröksi voi kutsua..


      • ihana aurinko
        mahakas kirjoitti:

        joo yritetty hankkiutua eroon, mikään ei tunnu tehoavan! kunpa oiskin pieni pömppis mut tää on jotain ihan muuta. "vyötärön" ympärys yli 140 senttiä, ei sitä kai miksikään vyötäröksi voi kutsua..

        Nyt kyllä meni vähän yläkanttiin toi vyötäron ympärys. Ei voi mitenkään olla yli 140
        senttiä.


      • mahabelly
        mahakas kirjoitti:

        joo yritetty hankkiutua eroon, mikään ei tunnu tehoavan! kunpa oiskin pieni pömppis mut tää on jotain ihan muuta. "vyötärön" ympärys yli 140 senttiä, ei sitä kai miksikään vyötäröksi voi kutsua..

        iso roikkuva maha on kyllä tosi kiva ja kiihottava en tiedä miksi mutta se saa aina vipinää punttiin. tekee mieli puristella ja suudella sellaista


      • Murikka_

        Iso maha naisella on todella seksikäs!
        Haussa siis isovatsainen nainen.
        Jos kiinnostaa niin laita viestiä: [email protected]


    • Iso maha naisella ei ole turn off ainakaan minulle. Pidän enemmän isokokoisista naisista!

    • Pömppis on söötti

      "Onko miehiä, joiden mielestä iso pullukka pömppö maha on seksikäs naisella?"

      Kyllä todellakin. Juuri kauniisti pömpöllä oleva masu tekee naisesta todella seksikkään. Nämä nyt ovat vähän isorintaisiakin mutta parasta on juuri tuo masun muoto.

      http://rantsofacurvelover.tumblr.com/post/22234872986/kittiecupcakes-invasionofcoffeemonster

      http://rantsofacurvelover.tumblr.com/post/20944889096/bbwsexy-sexy-bbw-dear-dog-in-hartford-she

      http://image.ec21.com/image/qzshangyan/oimg_GC04605547_CA04687683/Morden_Fat_Woman_Sculpture_At_Home_for_Decoration.jpg

    • asiallinen11

      Ihan sama jos on muuten kaunis kasvo. Kyllä naisella pitää olla kurveja.

    • ööäks

      Mulle tulee aina ihan jättimäinen maha kun juon paljon vettä, mistäköhän johtuu. Aamuisin olen timmi, sitten kun syön tai juon jotain niin näytän ylipainoiselta vaikka normaalipainoinen olen ja treenaan 4x vkossa!

    • nooup

      jaiks..ei miehellä eikä naisella!! läskit ihmiset antaa itsestään jo ulospäin näkyä kuinka välinpitämätön on ihminen itteensä kohtaa...

      • Laihuuskunniaan

        Juuri näin. So mua kertoo ihmisestä ika paljon, siksi EI isomahaisille.


    • huoh

      Maha voi olla iso suhteessa muuhun vartaloon vaikkei olisi läski

    • pulleroinen-nainen

      Ihania vastauksia miehiltä, siis noi positiiviset. Itse olen aikas samaa kokoluokkaa, kun noi kuvat ylhäällä, enkä hieman pienempikin.

      Kiitokset mukaville miehille, tulin näistä oikein hyvälle tuulelle ja aurinko paistaa :)

      • Minä_pidän_masuista

        Jos vielä kannat muotosi ryhdikkäästi ja näyttävästi, olet oikein ihailtava nainen.
        Tämän ainaisen valittamisen sijaan, on kiva, että edes joku on tyytyväinen.
        Aurinkoista kevättä sinulle.;-)


    • Thebiggerthebetter

      Iso maha ja suuret rinnat sekä muhkea leveä pylly ovat loistava ja kaunis yhdistelmä.

      • Äksällänä

        Juuri näin, se pyhä kolminaisuus eli tisut, masu ja pepa ovat isoina aivan ihania, tekee mieli hyväillä ja suukotella niitä.


    • Mitälihavampisitä

      Eihän ole mitään ihanampaa kuin iso ja pullea maha isolla naisella.Mitä isompi, sen parempi. Sellaista tekee mieli suukottaa ja hyväillä ja jos sen päällä vielä lepää isot muhkeat rinnat, niin on tosi hot.

    • SopivastiLihava

      Tää on niin tapauskohtaista. Joillekkin sopii, joillekkin ei.

    • pippaliini

      niin no maku asia.mut terveys 60 vuotiaana??

    • kaljaakitaan

      Nyt muijat kaljaa juomaan ja hankkimaan sellainen kaljapötsi!
      Täällähän on aivan liiakseen miehiä, jotka ihailevat isoa pötsiä. ;D

    • yolomaan

      Iso roikkuva ja hyllyvä maha jossa makkaroita, on hot. Pallomaha joka näyttää raskauden aikaansaamalta on puolestaan todella ruma. Raskausarvet ovat inhottavia.

    • pudotapainoa_jooko

      Vyötärölihavuus on vaarallisinta lihavuutta, koska se viittaa metaboliseen oireyhtymään, jossa rasva kertyy sisäelimien ympärille. Esimerkiksi runsas sokerin syöminen voi aiheuttaa rasvamaksan.

      Naisilla vyötärönympärys tulisi olla alle 80 cm. Yli 88 cm tarkoittaa jo huomattavaa terveyshaittaa. Sen vuoksi kyse ei ole vain siitä, mistä mies tykkää, vaan siitä, että kun laihdutat, niin ratkaiset kaksi ongelmaa kerralla: sairausriski pienenee ja saat helpommin miestä.

    • RakastanLapsiani

      Mun mahalihakseni eivät enää koskaan tavoita toisiaan, mene sumppuun. Tutkimuksin todennettua faktaa. Jäi pyykkilauta levälleen sektion ja kolmen normin lisääntymisen jälkeen. Pömppä on, vaikkei kyse vyötärölihavuudesta, läskistä. Se pysyy myös, pömppä. En välitä vittujakaan. Halpa hinta Aarteistani <3

    • Pullukkaperhe

      Minulla on kanssa iso pullukka maha mutta se ei roiku se on siinä edessä. Oma miehenikin on kaljamahainen 30 vuotias mies jolla noin 40kg ylipainoa itsellänikin on 40kg ylipainoa mieheni maha on aivan raskausajan näköinen mutta löllyy oma mahanikin on samanlainen. Yleensä sängyssä taputtelemme toistemme mahtaa ja hieronta niitä se siinä vaan häiritsee kun en saa käsiä mieheni ympärille enkä pysyy olla häntä metriä lähempänä koska molempien mahat ovat tiellä

    • kunvaanniinlaiskottaa

      Onko tää joku ylipainon ja liikasyömisen puolustelu-/kalasteluketju? Ettei tarttis ite tehä mitään pallomahalleen kun ei vaan jaksa ja itsetunto on huono niin kalastellaan pojoja miksei tartte.

      • ihratynnyri

        Joo, tää on just sellainen ketju. Patalaiskat läskit kehuvat itseään ja pari läskejä fanittavaa friikkiä komppaa.


      • jokainenlestissään

        Kivaa, et kaikilla on kivaa. Te muut friikit voitte pysyä omienne joukossa rutisemassa


      • lisäärasvaamulle
        jokainenlestissään kirjoitti:

        Kivaa, et kaikilla on kivaa. Te muut friikit voitte pysyä omienne joukossa rutisemassa

        Hoikat ne alkaakin olla kohta friikkei täs yhteiskunnas kun kattelee noit valaita...


      • pienilaiheliini
        jokainenlestissään kirjoitti:

        Kivaa, et kaikilla on kivaa. Te muut friikit voitte pysyä omienne joukossa rutisemassa

        Suomenmaassa alkaa olla jo niin paljon läskejä, että kyllä tällainen normaalipainoinen ja -vartaloinen alkaa itsensä jo friikiksi tuntea.


    • iso maha naisella on todella seksikäs

    • jookelpaahyvin

      Semmonen pömppö raskausmahan näköinen, iso perse, ilman roikkuvia jenkkakahvoja nam vartalo. Tissien koolla nyt ei niin väliä mulle. Yhdel eksäl tämmönen, kyl himotti naida ja tää oli ihan sinut kroppansa kans. Pukeutu seksikkäästi :)
      Perse ku latinolla/afrikkalaisella. Huh..
      Näitä raskaaksi luulemisia riitti.. :D

    • Anonyymi

      Isoa naisen mahaa olisi kiva pussailla ja silitellä. Se näyttää nätiltä ja haluaisin puristella sitä, ja olisi suloista jos nainen tykisi siitä itsekkin

      • Anonyymi

        Iso maha on tosiaan ulkonäöllisesti parasta naisessa! Ongelma tai oikeastaan harmi on juuri tuo, että kaikki naiset eivät aina tajua kuinka hyvältä se näyttää ja haluavat siitä eroon.


    • Anonyymi

      Iso maha on paha juttu naisella. Minä olen aina jättänyt naisen, kun maha nk. on pystyssä.

    • Anonyymi

      Niin, kyse on ehkä enemmän terveydestä kuin mikä on seksikäs tai mitä mieltä miehet on.
      Jos on ylipainoa selkeästi, sitä kannattaa koittaa tiputtaa.

      Itse ajattelen että, niin miehellä kuin naisellakin valtava maha ei ole se kaunein tai seksikkäin asia. Toki parisuhde perustuu johonkin muuhunkin kuin vain ulkonäköön mutta, on se varmaan jokaisen myönnettävä että sillä on vaikutusta.

    • Anonyymi

      Se on söpö

    • Anonyymi

      Isomahaisella naisella on ollut rahaa syödä, voihan sen niinkin ajatella. Ei tule kylmä isomahaisen naisen vieressä, tosin ei ole varmuutta, onko sängyssä tilaa. Isomahainen nainen tykkää kokkailusta ja syömisestä mutta ei mitään varmuutta, jättääkö miehelle ruokaa. Isomahainen nainen tykkää maata sohvalla mutta ei todellakaan takuita, onko miehelle tilaa siinä vieressä sohvalla. Asioilla on aina puolensa. Isomahainen nainenkin voi laihduttaa tai laittaa mahat yhteen isomahaisen miehen kanssa ja kävellä käsikädessä isoine mahoineen ja peppuinen isomahaisen ja -peppuisen miehen kanssa auringonlaskuun, se on vasta kaunista se.

    • Anonyymi

      Onko Mulla liian iso pötsi
      pituus 177cm
      Lantion leveys 90cm
      rintojen ympäryysmitta siis ympäri koko yläselkä kautta rinnat 93cm
      Pötsin leveys 137cm
      Reisien leveys 49cm

      • Anonyymi

        Voiko naisella olla noin iso maha?


    • Anonyymi

      Vaikka kysymus onkin vanhaa, vastaan silti.
      On todellakin seksikästä, ainakin omasta mielestäni. Nimen omaan seksikäs. Iso peppu, iso maha, isot rinnat. Lisää vielä listaan että paksut reidet ja että maha tukee rintoja istuttaessa.

    • Anonyymi

      " En siis tarkoita mitään pientä pömpötystä alavatsassa, vaan ihan todellakin isoa "pallomahaa". Itse näytän siltä kuin olisin viimeisilläni raskaana, maha on siis ulompana kuin tissit jne. Minulla on isot rinnat ja iso peppukin"

      Tuommoinen on suloinen. Iso rinnat ja iso takamus.
      Jos arvaan oikein, istuttaessa vatsa tukee rintoja ja nostaa ne somasti esille jos ovat vielä suuretkin. Nami.

    • Anonyymi

      Minun mielestä isot mahat ovat seksikkäitä

      • Anonyymi

        Joo, kyllä naisen pitää painaa vähintään 365kg jotta sitä voi liikutella prismassa roclan tunkilla.


    • Anonyymi

      mua kuvottaa nuo nykyaan luuranko akat jotka keertoo kaiken elämästään someen ja hirveä kerros pakkelia ja kaikki paikat tatuointuja..kauanko sellasta luurankoa jaksaa nussia ? ja on sillee iha sama kene kanssa on ku kaikkien päässä liikkuu yhtä vähän.

      samoin noi nykyajan transumiehet. hengataan äitin kaa ja meikkaillaan ja matkustellaan. kaukana entisajan bondi miehistä

      nainen sanakin alunperin tarkoitti pehmeää. ja js meinaa kasvattaa tervejärkisiä lapsia ni kannattaa olla iha sopivan pyöreä ja miettiä täysin muita asioita maailmassa kun miltä näyttää... onneksi tääkin tosin marginaali ongelma ja on paljon mm xxl missejä, sekä afrikkalaiset eli alkuperäiset ihmiset on isokyrpäsiä hevosia miehet, hauskoja rentoja ym ja aniset todella isoja pehmeitä pyöreitä, ihana työntää vähän penistä niiitten rintojen väliin ja läiskiä läskipersettä..
      mut ku nykyään ei oo seksiä edes suhteissa, sitä ostetaan only fansista ja haaveillaan vaan jostain naisesta.. jotenkin typerä aikakausi menossa ihmiskunnallla.. enne oltiin paljon viisaampia, oli monen alueen neroja maailmassa

    • Anonyymi

      Hetki sitten kävelin lihavan naisen takana. Hyi hitto, kun haisi pahalle hielle.

    • Anonyymi

      Jostain syystä se tunne kun nainen tulee päälleni makaamaan ja hänen iso löysä vatsansa valuu vartaloni molemmille puolille.... se on totallinen turn-off. Tuntuu vastenmieliseltä.

    • Anonyymi

      Ihanko oikeasti joku tänä päivänä on sitä mieltä, että isovatsainen nainen on ok, kunhan on hyväluonteinen?

    • Anonyymi

      Jaa, kyllä se ihrapatja on kuvottava oli sitten mies tai nainen, huoh!

    • Anonyymi

      Tykkään kyllä jos naisella näkyy sixbag. Silloin tietää jo ennakolta että on tiukka perse ja muutkin paikat kun työntää jortikkaa sisään.

    • Anonyymi

      Kax työntöö ja tuijotus.

    • Anonyymi

      Kiitos netin ja somen, joka aiheuttaa,että niin miehet, kuin naisetkin ovat pullukoita. Minun nuoruudessani näin ei ollut. Ihmisten terveys menee. Niin fyysinen, kuin henkinenkin. Tästä jo selkeät näytöt. Mitä nämä ihmiset pystyvät enää tekemään 50-60 vuotiaina ? Liikkuvat korkeintaan sohvan ja jääkaapin väliä. Hallitus laittaa 20 milj. nuorison kunnon kohentamiseen. Tällä ei ole mitään merkitystä, mikäli tätä syy-/seuraussuhteeseen ei puututa. Voidaanko tähän enää puuttua, kun tämä some-/netti "käärme" on jo luikerrellut ihmisten koteihin. ?

    • Kyllä sellainen on todella antiseksikäs, oli mies taikka nainen. 😵‍💫

    • Anonyymi

      Alavatsa naisella, varsinkin nuorella on ihan yök, yök,
      ei seiso sitten millään tuollaiselle ,
      maha yleensä on karmee ämmillä,
      mutta rölli alavatsa on kaikkein rumin,
      ole hyvä ja katso peiliin ,
      äläkä ihmettele kun äijä viihtyy pubissa.

    • Anonyymi

      Et tykkää ruuasta ja sokerista. Eikä tykkää liikkumisesta.

    • Anonyymi

      Ei vatsa terveellinen eikä seksikäs ole ,
      ei miehillä eikä naisilla,
      kaikki muu on mielipiteen stailaamista ,
      ja omien harhojen puolustelua.

      Jos saat valita, kumman otat, sori.

    • Anonyymi

      Pakkohan näiden isojen p-seiden ja läskimaha ämmien on ottaa eri rotuisia,
      ei arjalainen ylety millään.

    • Anonyymi

      " maha on siis ulompana kuin tissit jne. Minulla on isot rinnat ja iso peppukin, muuten olen aika normaalikokoinen." Koolla nyt ei niin kauheasti väliä jos on jotenkin normaalin rajoissa eli aivan tantta tai jokin ~180 cm.

      Jos tuo tuodella pitää paikkansa (varsinkin iso peppu ja isot rinnat), ihan OK. Pyöreys masussa on hyvin seksikästä.

      Mutta jos on semmoiset linnun jalat tuommoisen alla niin ei hyvältä näytä.

    • Anonyymi

      Lisää liikuntaa!

    • Anonyymi

      Minusta luonne on tärkein, mutta mitä isompi maha sitä parempi. Tekee mieli suudella ja hieroa semmoista❤️ T:mies jyväskylästä

    • Anonyymi

      Mitä isompi sitä parempi, tekee mieli suudella ja hyvällä / hieroa semmoista❤️ haluaisitko tutustuu T: mies jyväskylästä

    • Anonyymi

      Joo ja minä olen just semmonen ! tekis mieli suudella ja hieroa / hyväillä sitä. Haluaisitko tutustuu pötsi❤️?

      Ja noi alimmaiset niin niitten piti tulla tähän:D

    • Anonyymi

      Isomaha naisella on seksikäs ! Panisin heti lihavaa naista !

    • Anonyymi

      Minusta pullukka maha on seksikäs.

    • Anonyymi

      "Onko miehiä, joiden mielestä iso pullukka pömppö maha on seksikäs naisella?"

      On todellakin. Pömppis on suloinen ja seksikäs. Se ei vaan saa olla semmoinen roikkuva eikä toisaalta pinkeä "vauvamaha" vaan pehmeä ja pullea.

      Jotenkin jo aloituksesta kielii naisten koko kierotunut kauneusihanne. Pömppömaha, iso takamus ja läskimakkarat ovat hyvästä ja taas botox huulet, tatuoinnit ja lävistykset pahasta - vaikka näistä nyt ei puhe ollutkaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1841
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1759
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      1705
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1551
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1528
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1426
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1415
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1222
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe