Gentle Man

FinN85

Minä tykkään tämän nimimerkin kirjoituksista. Hän kirjoittaa hyvin, vaikuttaa fiksulta, positiiviselta ja valmiilta auttamaan toisia niin kuin tänään yhdessä ketjussa jossa oli juttua kavereiden hankkimisesta. Onko palstalla muita joiden mielestä Gentle Man vaikuttaa tosi kivalta?

Hän taisi jossain aikaisemmin mainita olevansa töissä ja että hänellä on kavereita ja että hän osaa puhua ihmisille esim. baareissa. En ymmärrä miksei tämmöisellä miehellä ole ollut tyttöystävää!!!

10

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FinN85

      Ja unohtui kysyä paljonko tienaa?

    • poika nimeltä päivää

      Onko Kympin Nainen Gentle Man vai Gentle Man Kympin Nainen? Onko hän "she" vai "he"?

      • Luulen niin

        taitaa olla Hese


      • Kympin Nainen
        Luulen niin kirjoitti:

        taitaa olla Hese

        Nämä vainoharhaiset alteregoepäilyt ovat kyllä yksi palstan hauskinta antia :)

        Mutta kerro, kuka on Hese?

        Niin, itse aloitukseen: minäkin pidän GM:stä.


    • Komppaan aloittajaa kyllä.
      Palstalla on muutamia fiksuja kirjoittajia ja hän on ehdottomasti yksi niistä :)

    • Alpha ATM

      Gentle Man = aisuri.

      Edes palstan naiset eivät kunnioita moista vätystelijää. Jos olisi pakko valita, he menisivät treffeille periksen kanssa, joka sentään käyttäytyy kuin mies ja pitää periaatteistaan kiinni.

    • En tunne tapausta

      Mutta miksiköhän gentleman on käännetty herrasmieheksi, vaikka gentle = hellä, kiltti, ystävällinen. Kivamies :)

    • Alpha ATM

      Luultavasti kyseessä on tyhmä sanaleikki jolla aisuri-man haluaa kuvata olevansa hellä ja kiltti herrasmies. Eli kamupoika, joka ei saa koskaan naista.

      Tämä tapaus taisi vielä olla yli kolmekymppinen (?), mikä pahentaa asiaa entisestään.

    • 17+3

      No niihän tuo kirjoitti kuin joku YTM mitä huvikseen pari viestiä vilkaisin. Kirjoitteli miten baarissa pitäisi liikkua ja toimia jne. Eli tommoinen sulava baarikärpänen ja naistennaurattaja. Tuollaista ne naiset haluaa.

    • Gentle Man

      Oho.

      Kiitokset FinN85, taitaa olla ensimmäinen minulle omistettu ketju?

      Kiinnostavaa on sekin, että osan mielestä olen kiltti herrasmies ja "HC-ATM" - osan mielestä seuramies ja naistennaurattaja. Palstalla on terävänäköisiä ihmisiä, kumpikaan tulkinta ei itse asiassa ole täysin väärä ;)

      En muuten ole Kympin Nainen, enkä myöskään (ikävä kyllä minun kannaltani) seurustele Kympin Naisen tahi kenenkään muunkaan palstalle kirjoittelevan naisen kanssa.

      Hyvää maanantaita toivottaen,

      GM

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      98
      6927
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2710
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2293
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      84
      1970
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1691
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      7
      1493
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1387
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1304
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1268
    Aihe