Hyvä ja halpa sisäpesu helsinki-espoo-vantaa

likainenauto111

kertokaa kokemuksia

10

3081

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ?täh?

Siis haluat kaksi pesua? Hyvän ja halvan?

• niin just

No olipas odotettu vastaus. Itsekin meinasin tuon laittaa, mutta sitten ajattelin että täysin turha lähteä päätään aukomaan. Eräillä ilmeisesti ei ajatus kulje samalla tavalla.

• tosiautomiesolen

• TSI

Itse pesemällä saattaa molemmat toteuta.

• Kusetettu_asiakas

Oma kokemukseni Fikos autopesusta on todella negatiivinen. Kävin leppävaaran sellon fikos pesussa. Jäin katsomaan hieman kauempaa, että milloin autoni otetaan työn alle. 10 min työn aloitusaika myöhästyi edellisen auton pesun ollessa vielä kesken. Kerkesivät kuitenkin ajallaan palauttaa autoni eli työ oli tehty todella hätäisesti ja huolimattomasti. Lopputulos oli se, että jouduin viemään autoni kunnon pesulaan, jotta sain autoni Fikos pesun jälkeen puhtaaksi. Autoni pintaan oli pesussa ilmestynyt ruskeaa massaa, joka piti ottaa liuottimella pois. (ilmesesti roiskunut viereisellä pesupaikalla olleesta autosta) En enää koskaan vie tällaiseen rahat pois hölmöiltä autopesuun. Mielummin ajan vaikka pesukadulle konepesuun.

• Värivialliset

Jumbon Fikoksesta huonoja kokemuksia. Palvelukin asiakasta halveksuvaa.

• Insinööri_Espoosta

Olemme perheessämme käyttäneet Fikos ja uudelta nimeltään CarStation autopesu ja renkaanvaihtopalveluja noin neljän vuoden ajan useita kertoja vuodessa auton pesuun, renkaiden vaihtoon sekä rengashotelliin. Vaikka palvelu on aina ollut erityisen huonoa ja työn jälki parhaimmillaankin vain välttävää on palvelujen ostamista jatkettu helpon sijainnin takia.

Viimeisen vuoden aikaan työn jälki ja palvelu ovat kuitenkin entisestään huonontuneet ja sen takia päätimme lopettaa Sellon autopalveluiden käyttämisen kokonaan.

Alla esimerkinomaisesti listaa vastoinkäymisistä joita olemme yrityksen kanssa kohdanneet n. 3v aikana:

- Kuljetajan meikkipeili särkynyt, yritys kiistänyt vahingon

- Lamppuja joutunut vaihtamaan usean pesukerran jäljiltä

- Renkaat asennettu väärille paikoilla erillisestä kirjallisesta ohjeistuksesta huolimatta

- Renkaita ei tuotu hotellista Selloon tilattuna vaihtoaikana tai kun autonvaihdon takia pyydetty erikseen

- Jouduttu kertaalleen hakemaan renkaat itse varastolta, kun muuten ei meinannut saada renkaita

- Sisäpuhdistukset puutteellisia, osa paikoista puhdistamatta

- Kaikki asialliset huomautukset jäljessä selitetään sillä, että ei ole oma vika tai "olen vain töissä täällä"

- Kaikki asialliset keskustelut loppuvat asiakkaan syyttämiseen ja seuraavalla kerralla sama meno jatkuu

• kukatekimitä

Car station Sello erittäin huono palvelu jossa asiakas on aina väärässä. Vein auton pesuun ja kovavahaukseen jolle oli arvioitu kesän aikana(suomalainen työntekijä) alhaisempi hinta. Kun menin seuraavan kerran kysymään niin kovavahauksen kanssa hinta olikin 150 euroa. Minun piti allekirjoittaa kuittilappu jossa pesula vetäytyy erinäisistä vastuista ja tämä kuitti otettiin pois hakiessani autoa, kyllä minulle olisi kuulunut kuitin kaksoiskappale.
      Kun sain auton takaisin kumimatot oli heitetty märkänä lattialle, matoista oli lentänyt jotain pesutöhnää auton muovisille pinnoille sekä takakontin suojalevyn päälle. Lisäksi lämmityspistokkeen kansi oli hävinnyt pesun jälkeen kokonaan. Vanha ulkomaalainen, lipevä mies oli vähemmän lipevä mennessäni valittamaan työn jäljestä josta soitin vielä erikseen ennen paikan päälle menoa ja puhelimessa ollut henkilö kehotti tulemaan paikan päälle, että asia tarkistetaan.
      Tämä vähemmän lipevä vanha mies kiisti kaiken ja odotti, että lähden äkkiä pois ja oli todella tympääntyneen oloinen.
      Tein kirjallisen valituksen nettisivujen kautta lähettämällä sähköpostia jonka jälkeen tämä suomalainen työntekijä soitti asiasta ja kertoi ,että lämpötolpan luukkukin oli löytynyt sekä tarjosi hyvitykseksi autonpesulahjakorttia(en aio mennä enää sinne), kertoi myös tästä vanhemmasta työntekijästä, että on ennenkin toiminut epäasiallisesti ja pahoitteli sitä.
      Jos haluat, että autosi pysyy ehjänä peruspesun jälkeenkin niin vältä tätä palvelun tarjoajaa.

• SitikkaKuski

Käytin ensimmäistä kertaa tänään autoani Sellon Carstationissa pesussa. En tiennyt miten homma toimii, kysyin yhdeltä työntekijältä. Ihan selitti ystävällisesti. Autoni oli todella likainen, otin talvipesun kevytvahalla ja siistiä jälkeä tuli. Sisämatotkin pestiin ja kävi kuten yhdellä ketjun kirjoittajalla, että ne oli laitettu pisarakosteina takaisin (kuten mulle on käynyt muuallakin). No, kuivasin itse.

Summa summarum: ei erityistä valittamista, voin viedä toistekin. Kovin näkyi paikka olevan kiireinen vuoden ekana arkipäivänä, tilauskirjat aivan täynnä. Kai sekin jotain kertoo eli jos paikka olisi aivan susi, ei asiakkaita kävisi...?

• Shjo17Ou

Mulla myönsi huono kokemus eiliseltä Sellon Carstationista. Maksoin auton perusteellisesta sisä- ja ulkopesusta yhteensä 85€. Sisältä oli imuroitu huolimattomasti ja matot varmaan vaan painepesurilla suihkutettu ilman harjaamista kun ruskeaa valumaa oli jäänyt. Matot myös märkiä. Lisäksi takapenkin alustaa ei oltu imuroitu lainkaan eikä siis niin ollen penkkien välistäkään. Palasin tänään paikalle antamaan asiasta palautetta niin sain kuulla että penkin alta imurointi ei kuulu tuohon pesuun koska pomo on näin määrännyt ja että oli ihan oma vikani kun en sitä asiaa selvittänyt etukäteen. Kuulemma siivoamisen työnjälki on vain "mielipideasia" ja jos en ole tyytyväinen voin ihan itse siivota autoni. En ole enää "treffeille" tämän naisille "rakkauskortteja" jakavan paikan kanssa menossa, eikä kuulemma ole tämän herran mukaan tarvettakaan koska heillä asiakkaita riittää. Summa summarum: huolimaton työn jälki auton sisätilojen siivouksessa ja erittäin huono asiakaspalvelu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1294
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      725
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60