Meikkausopastus, Tampere

susu.....

Onko kenelläkään kokemusta meikkausopastuksesta Tampereella tai lähikunnissa?
Mitä paikkaa suosittelisitte ja mitä meikkausopastukseen kuuluu.

14

2864

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elviira3

      Kävimme ystävieni kanssa Sokoksen takana sijaitsevassa meikkistudio ElinaK:ssa ja meikkikurssin aikana sai OIKEASTI todella hyödyllisiä vinkkejä. En edes tiennyt et osaan meikata niin hyvin, mutta sopivilla ohjeilla juhlameikki syntyi käden käänteessä vaivatta. Kaiken lisäksi tuotteita, joilla meikattiin sai vapaasti kokeilla ja ostaa. Meitä osallistui neljä, mutta isommalla porukalla tai vaikkapa ihan yksinkin voi varata ajan opastukseen. Kantsii tsekata studion sivut http://elinak.fi/. Meillä oli ainakin todella kivaa ja paikan omistaja/meikkitaitelija oli todella mukava!

      • Anonyymi

        En suosittele ko. paikkaa!


    • Eienää

      Itsellä huonoja kokemuksia Elina k:n meikkistudiosta!!

    • Anonyymi

      En suosittele ko. paikassa mitään toimenpidettä. Itselle jäi pysyvä haitta!!

    • Valitettavasti myös täällä epäonnistunut microblading...olisinpa lukenut näitä kommentteja ennenkuin menin varaan ajan.

    • Anonyymi

      Pilasi mun kasvot täysin! Älkää menkö Elinalle! Ei ota vastuuta virheestään!

    • Anonyymi

      Elina K meikkistudio kannattaa kiertää kaukaa. Kyselin tarkkaan toimenpiteen seurauksista esim. kestosta, väreistä jne. Vuosia myöhemmin selvisi että hän valehteli ja seuraukset näkyy edelleen. Älkää käyttäkö hänen palveluitaan!!

    • Anonyymi

      Kadun myös että kävin Elinalla microbladingissä! Järkyttävää jälkeä joka pysyy pitkään. Yritti korjata mutta lopputulos entistä kauheampi!

    • Anonyymi

      Minulle teki kestopigmentoinnin liian syvälle. Osittain väri on lähtenyt. Näyttää ihan hirveältä!

    • Anonyymi

      Kappas, en ole ainoa pettynyt! Toivottavasti muut osaa kiertää tämän meikkistudion kaukaa!

    • Anonyymi

      Mulla toispuoleiset kulmat… :/

    • Anonyymi

      Tämä ketju osui silmiini ja nyt on pakko kommentoida, että mitä ihmettä? Olen ihmeissäni, sillä Elina on tehnyt minulle kulmien pigmentoinnin jo hyvän aikaa sitten. niitä on jo vahvistettukin useasti. Eikä minulla on mitään moitteen sijaa hänestä tai työnjäljestä, päinvastoin. Toiveitani kuunneltiin ja sain juuri sellaiset kulmat kun halusinkin. Tällaisista kirjoituksista tulee väkisinkin tunne, että takana on jotakin muutakin. Asioilla kun on aina kaksi puolta!

    • Anonyymi

      Olisinpa löytänyt tämän keskustelun ennen kuin menin Elinalle. Täällä myös yksi pettynyt.

    • Anonyymi

      Otin elinalla kestopigmentoinnin ja jouduin poistattamaan ne laserilla. Kalliiksi tuli!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      326
      3565
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      220
      3040
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      145
      2575
    4. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      20
      2092
    5. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2085
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      11
      1877
    7. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1712
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1705
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      277
      1396
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      123
      1332
    Aihe