epänormaali???

LumiTekiEnkelinEteiseen

kait tää mun masennus ja syömishäiriö kierre lähti liikkel ku mul ja poikaystäväl tuli ero 4kk sitte.. no sillon tuli itkeskeltyy perään, mut nyt oon päässy siitä yli. mut jotai pysyvää se kuitenki tais jättää. en oo onnellinen. mul on ollu eron jälkee yks epäonnistunu lyhyt on-off suhde ja nyt oon ollu reilun kuukauden ilman miestä. mä ihastuin myös kesätyökaveriini mut taoin aivoihini et ei mul oo mahiksii. nykyää raivoon vanhemmil ja kavereil kokoajan ku on nii pahaolla ilman rakasta. kaipaan turvaa ja lämpöä ilmeisest.en vaan pysty kertoo täst kellekää. oon nyt menos tutkituttaa pääni ja toivon et sielt löytyis kasvain ni saisin hyvän syyn kuolla. haen samal masennuslääkkei koska en meinaa jaksaa enää.. kirjottakaa mulle vaikeista nuoruusiän ongelmistanne. apua kaivataan todella!

5

1117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leelia

Tietenkin sitä masentuu kun tulee ero. Mutta ei se kyllä aiheuta kasvaimia päähän.

Kun taas löydät uuden poikaystävän, voi olla että kasvainpelkokin häviää.

Mikä lääkäri muuten ihan noin vaan rupeaa tutkimaan onko kasvaimia päässä?

• kokemusta on

... että miehet ovat kuin 3:n ratikoita. Kun yksi jättää, niin seuraava ottaa !!

• yks vaan poikapolo

Ihan ekaksi, oon 17 vuotias lukiolaispoika. Tuo sun tarina kuulostaa surulliselta.
        Toivon että saisit jostain oikeaa iloa elämääsi, sellaista kuin entinen poikakaverisi varmaan antoi. Itse ihastuin muuten kesätyökaveriin myös :), taoin myös itselleni päähän ettei mahiksia ole.. Sellaista tämä elämä vaan on.
        Koita jaksaa ja kirjoitathan tänne vielä?

• yks vaan poikapolo kirjoitti:

Ihan ekaksi, oon 17 vuotias lukiolaispoika. Tuo sun tarina kuulostaa surulliselta.
        Toivon että saisit jostain oikeaa iloa elämääsi, sellaista kuin entinen poikakaverisi varmaan antoi. Itse ihastuin muuten kesätyökaveriin myös :), taoin myös itselleni päähän ettei mahiksia ole.. Sellaista tämä elämä vaan on.
        Koita jaksaa ja kirjoitathan tänne vielä?

no en olis heti osannu arvata et joku kenel on samanlaisii kokemuksii olis jätkä.. millasis väleis ootte sen ihastukses kans? moikkaatteks ja jutteletteko ku näette ja sillee? toi mun on-off suhde oli jo siinä määrin mätä et äijä oli helvetin hyvännäköne, mut luonteeltaan taas täys p**** ja halus muijilt ainoastaa sitä yhtä juttua(you know?). mut tää mun ihastus ei oo mikää komeuden perikuva, mut todella mukava! tiesin et ulkonäöl ei oo merkityst, mut opin sen sit oikei kunnollaki.. mitä kokemuksii sulla on tästä aiheesta?

• saman kokenut

Mä erosin mun miehestä. Viis vuotta oltiin yhdessä. Sen jälkeen mulla kans tuli syömishäiriö ja mulla oli muutamia lyhyitä miessuhteita. Nyt meidän erosta on kulunu 1½ vuotta ja vasta nyt rupeen paranemaan. Mun piti vaan oppia itsenäiseksi ja se oli vaikein oppia. Mä en hakenu mitään ammattiapua enkä syöny lääkkeitä, mut koville kyllä otti. Tsemiä sulle ja muista että jonain päivänä se aurinkokin rupee taas paistamaan risukasaankin! ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      61
      3964
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      50
      3879
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2861
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      52
      2659
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      1982
    6. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1799
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1649
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1327
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1261
    Aihe